Reviews over Alameda

Sfeervol 'bandietenhotel'

Anne-Marie,
    10-6-2012

Leuk bandietenhotel, in autentieke Spaanse sfeer. Heel leuk aangekleed, goed restaurant met bar. In de omgeving niet heel veel te doen, op nationaal park na (zie vorige beoordeling). Lage prijs, ruime kamers, ideaal op doorreis. Tegenvaller was het zwembad, wat ook niet open was maar er ook weinig uitnodigend uitziet maar qua temperatuur hier wel aangenaam zou zijn. Hotel wordt aan de achterkant flink uitgebouwd maar hier heb je als gast geen last van.

Relaxte tussenstop tussen Granada en Sevilla

Jacqueline,
    15-10-2010

Om het nationale park Laguna Fuente de Piedra (met de flamingo's) te bezoeken zijn wij hier vanuit de Sierra Nevada één nacht verbleven op doorreis naar Sevilla.

Heel gezellig hotel, in Spaanse landhuis stijl. Vriendelijke ontvangst, maar Engels werd er vrijwel niet gesproken, alleen de dame van de bar en het restaurant sprak het goed. Kamers zijn ruim, wij hadden er twee met tussendoor, wat prima was.

Het hotel heeft een klein zwembad, maar wordt niet zo heel veel gebruikt en derhalve waren wij vrijwel de gehele middag de enigste gasten in en om het bad.

Voor (kleinere) kinderen is er een klein speeltuintje waarvoor onze kids al te groot bleken.

Wij hebben hier 's avonds gegeten, volle borden, maar wel van zeer goede kwaliteit. Het ontbijt mochten we min of meer zelf kiezen en werd dan ter plekke bereid.

De omgeving is niet zo interessant, maar ook niet zo belangrijk op doorreis naar Sevilla met Laguna Fuente de Piedra en het authentieke Antequera in de buurt.