Vakantiehuis Molino Rio Alajar

VakantiehuisWeer vandaag34°18°
Vakantiehuis Molino Rio Alajar
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Molino Rio Alajar voor je op een rij gezet:

6 reviews over Vakantiehuis Molino Rio Alajar in het Nederlands

Paradijsje in de groene Sierra Aracena bij Sevilla

Erwin Hoedeman
17-5-2017

Prachtig verblijf midden in de natuur met alleen het geluid van de rivier en de vogels. Comfortabele huisjes. Kokkin Anton Infantes Sanchez heeft heerlijk voor ons gekookt, wandeling met vogelkenner Peter Warham maakte het helemaal af. Aanrader!!

Oude reviews (archief)

Paradijsje

Ranka
12-8-2015

Echt een paradijselijk plekje hier!

Wij zaten in huisje "La Zoya" en vanaf het terras een prachtig uitzicht.

In de buurt de grot bezocht, wandelingen gemaakt, ezeltje gereden met de kinderen, vogeltjes gekeken (bijeneters) en natuurlijk lekker bij het mooie zwembad gezeten. De kinderen vonden de tennisbaan fantastisch. Rackets en ballen konden ze zo lenen. Ook hebben ze heerlijk met de hondjes gewandeld.

Neem in je fotocamera maar een geheugenkaart met veel capaciteit mee, want het is een zeer fotogenieke plek. De natuur is prachtig, overal bloemenvelden in mei. De Nederlandse eigenaren helpen je zo nodig bij alles wat je weten wilt.

Tip: Ons huisje was niet zo geschikt voor hele kleine kinderen i.v.m. hoogteverschillen.

Vakantiehuis Molino Rio Alajar is fantastisch

Paul Hanssen
15-3-2012

Prima uitgangspunt voor wandelvakantie in (vroege) voorjaar en najaar door bijzonder landschap (dehesa). Door eigenaar zijn mooie wandelroutes uitgezet. Leuke plaatsjes (Almonastar la Real, Fuenteheridos en Aracena) in de omgeving, waar genoten kan worden van het vlees van het cerdo iberico. Aan te bevelen op de menukaart zijn La pluma en La presa. Een dagje Sevilla (op 100 km afstand) is goed te doen.

Slim gefotografeerd.

Mathijs en Merel
8-8-2011

Wat niet op de website te zien is, is dat de huisjes erg dicht op elkaar staan. ze zijn wel mooi maar niet praktisch ingericht. De slaapzolder, bereikbaar via een steile trap, is tropisch heet. Warme lucht gaat immers naar boven. Doordat de huisjes dicht naast elkaar staan is er niet of nauwelijks privacy.

Echt een fantastische locatie, vriendelijke eigenaars, schitterende huisjes en luxe ingericht, mooi wandelgebied, heerlijk spaans eten in de kleine dorpjes rondom of gewoon een barbeque bij het huisje - echt heerlijk genoten van de rust en de omgeving.

Heerlijk verblijf

Mark en Sandra
15-2-2009

Prima verzorgde locatie voor genieters van een landelijk verblijf. Je kunt vanuit je locatie verschillende wandeltochten ondernemen of met de auto de omgeving verkennen. Genoeg natuur en cultuur om van te genieten. Het huisje ligt rustig en afgelegen in de vallei rond Alajar. Via de nederlandse eigenaren kun je ook een gids regelen of een arrangement met een plaatselijk restaurant. Huisje is erg leuk ingericht en van vele gemakken voorzien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Molino Rio Alajar in Alájar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Molino Rio Alajar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Molino Rio Alajar scoort een 9.64 uit 10 op basis van 6 reviews.