We hebben een aantal aanbieders voor Alájar voor je op een rij gezet:

Reviews over Alájar

lieflijk dorp

arija
    23-12-2014

Alájar is een lieflijk dorp met zijn witte huisjes en kronkelige, met keien geplaveide straten, waar kleine bars en sfeervolle restaurants te vinden zijn. De kerk Peña de Arias Montano torent hoog boven de witte huizen van het dorp uit. Op de top van deze ruige steile rots staat een klooster uit de zestiende eeuw. Het dorp ligt middenin een vrijwel onbekende deel van Spanje en is een walhalla voor wandelaars, vogelaars, ruiters, en andere natuurliefhebbers en rustzoekers zoals ik.

Gereisd Alleenreizend in april 2014

Rustiek valleidorpje

Mark
    21-1-2010

Klein dorpje in de Sierra Aracena, veel witte huisjes. Een aantal (4 à 5)goede restaurants en cafe's/tapasbarretjes. Veel engels wordt er niet gesproken dus enig spaans is vereist. Sympathieke inwoners. De geldautomaten doen het niet altijd, en dan ben je aangewezen op het 10 km verderop gelegen Aracena.Je kunt vanuit het dorpje in veel verschillende richtingen een goede natuurwandeling maken.

Gereisd Met partner in januari 2010
Alájar scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews