Hotel Playadulce

• Matig / voldoende: 5 - 7

genieten

Jansen
4-5-2018

Hotel Playadulce is een groot hotel, maar wel erg goed. Het inbegrepen eten is lekker en vers, vooral als je van vis houdt. Het zwembad is wat minder: het is wel erg mooi, maar om 10 uur 's ochtends staat er een rij om een ligstoel bij het zwembad te bemachtigen. Gelukkig ligt het hotel aan het strand en kan je aan het strand voor een paar euro ook een prima ligstoel huren. De kamers worden ook goed schoongehouden. Jammer is wel dat de cocktails niet inbegrepen zitten bij het all inclusieve arrangement. Daarnaast is de animatie voor Nederlandse kinderen middelmatig: er wordt namelijk alleen Spaans gesproken. De medewerkers zijn erg gezellig en vriendelijk en zorgen ook voor een goede service. In de regio is niet erg veel te doen omdat er niet veel bussen rijden, maar voor een rustige vakantie is dit een tophotel.

Prima hotel, goede prijs kwaliteitverhouding

Eveline
11-10-2017

(leeftijden kids 1 en 5)

Voordelen:

- Leuke western thema kamer: erg breed bed (in onze ogen bijna 4 persoons) en een leuk stapelbed in de vorm van postkoets.

- Goede schoonmaakservice

- Leuke minidisco voor kinderen, miniclub stelt niet veel voor (maar kinderen vonden het prima)

- Animatie (flamingodansen, bingo) in de avond

- Geweldig en gevarieerd buffet (all in is een aanrader!!)

- Relatief korte transfer naar hotel

Nadelen:

- personeel spreekt nauwelijks Engels (ook animatieleden nauwelijks)

- Buiten het seizoen is er in de omgeving weinig te beleven (wij waren er in mei 2015)

- de omgeving 'Costa del Plastico' veel plastic kassen in de omgeving, toont niet uitnodigend.

- Zwembad is niet verwarm, erg koud buiten het seizoen (al hebben kids daar weinig last van gehad).

TIP: huur een auto en bezoek het Western Park (heb je all in, dan kun je ook hier gratis eten en drinken), rijd naar Natuurpark Cabo de Gata (erg mooi).

Zeer warm in Costa de Almeria . Veel pret gehad in het zwembad met glijbanen. Niet erg veel bedjes, het is handdoekje leggen zoals bij veel hotels. In de middag is er meestal wel plek.Zee is op loop afstand. In de avond veel gezelligheid aan de wandelboulevard. je kunt zo naar het haventje lopen met veel bars en restaurantjes. Andere plaatsje Roquetas de Mar is niet lopend te doen. Daar is op donderdag een grote markt bij het shopping center. Taxi is 8euro .Restaurant is erg goed. Heerlijk gegeten met veel verse producten en variatie. Kamers fris en schoon . uitstapje naar stad Almeria is een aanrader. Fijne vakantie gehad!

We hebben een aantal aanbieders voor Playadulce voor je op een rij gezet:

Super hotel! Afwisselend eten en schone kamers.

Angela Geraerts
29-7-2017

Echt heerlijke verzorgde vakantie gehad. We hadden een thema kamer. Echt heel ruim. 2 badkamers! Elke dag alles netjes gemaakt. Elke dag afwisselend eten.

Leuk hotel voor het hele gezin!

Susan
4-2-2017

Het zwembad met glijbanen was leuk. Het eten was goed verzorgd en ook de animatie was leuk. Het personeel was erg vriendelijk. We hebben leuke uitstapjes gemaakt. In de directe omgeving is niet zo veel te doen.

vriendelijk personeel en heerlijk eten

Rineke
1-11-2016

Kijk goed op de website naar de kamers. 1-persoonskamers (via touroperator) mogen niet de naam kamer hebben. Buiten heel klein, wat bekend staat, heel donker en deprimerend. Lijkt meer op een bezemkast...verschrikkelijk!! Twee-pesoonskamers zijn gedeeltelijk beter door renovatie. Maar ook veel verouderde kamers.

erg goed!

Anke
12-10-2016

Geweldig hotel, super vriendelijk personeel die hun uiterste best doen je het zo goed mogelijk naar de zin te maken. Ze spreken weinig tot geen Engels al doen ze zeker wel hun best. Hotel is deels wat verouderd maar alles is netjes en schoon. Animatie inderdaad in het spaans maar daar hebben kinderen weinig problemen mee. Niet geschikt voor kinderen las ik ergens maar t barst daar van de kinderen dus t zal dan toch wel goed zijn. Er komen heel veel spaanse gezinnen vakantie vieren, ook een teken dat het goed is. In omgeving niet veel te beleven maar met de bus kun je alle kanten op. Het was 40+ graden dus veel meer dan aan en in t water liggen was er toch niet bij..

Eten gewoon erg goed, zeker voor visliefhebbers een aanrader!

Verouderd hotel,schoon,niet voor kinderen

Irma rijnen
11-10-2016

Niks te zien in de buurt,geen winkels ,geen supermarkt,klein smal strand,geen pierenbakken,twee glijbaantjes,wel mooi diep bad. Weinig zonplaatsen, teveel schaduwplekken, in zomer te klein voor alle gasten. Eten was redelijk,allinn was goed,echter tapa's nooit gezien,gratis taart ook niet.

Goed hotel prijs/kwaliteit.

Marian
1-10-2016

Hotel is keurig netjes. Kamer was gedateerd maar schoon. Eten was super!! Vriendelijk personeel.

Fantastische hotel

Claudia
26-9-2016

Leuk em gezellig hotel. Animatie is Engels maar de kids hebben daar geen last van. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Eten zeer gevarieerd. Zwembad met glijbanen zijn geweldig. Kortom een fantastische vakantie gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor Playadulce voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Playadulce in Aguadulce, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Playadulce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Playadulce scoort een 7.92 uit 10 op basis van 45 reviews.