Hotel HLG Porto Magno

• Sauna

34 reviews over Hotel HLG Porto Magno

• 6Gretha15-09-2016

Leuk hotel voor 1 keer

We moesten wachten bij aankomst tot 12 uur voordat all incl inging en tot 1 uur voordat we de kamer op mochten. Zee-zij zicht geboekt, en inderdaad als je uit het raam hing kon je de zee in de verte zien! Mooie ligging, en echt fantastisch eten! Toch gaan we hier echt nooit meer heen! Na het ontbijt smorgens was het geen all incl meer tot half 11! Vreemd Dus niet even een kop koffie in de lobby en geen wifi tot half 11! Ook mocht je niet in het zwembad voor tienen, je werd er gewoon uit gestuurd. Gek he ! En dan gingen de geluidsboxen aan, jeetje wat een lawaai! Op het mooie strand moet je betalen voor een ligbed, dus dat hoort niet bij het hotel! In de avond was er ook een programma, maar wat een lawaai!!!! Niet normaal! Arme kinderen en babys!! Heel het spaanse volk is schreeuwerig en sacherijnig, maar eindelijk na een dag of 8 zei er zo nu en dan iemand goedemorgen of Hola! Heb het lang volgehouden en vriendelijk gebleven! Volgend jaar gewoon weer naar Griekenland of Turkije!

Gereisd met partner in september 2016

• 6Jan26-07-2014

Raar hotel

Week in portomagno geweest. Raar hotel. Absoluut geen 4 sterren. Kamer mooi. Zijzeezicht. Aan de boulevard. Na wat zoeken leuke winkelstraat. Mooie haven. Leuke terrasjes, waar je de lekkerste tapas kunt eten. Geweldig. Maar, het eten in het hotel is ver onder de maat. Zeker voor een 4 sterren hotel. Koud, zeer summier allemaal, tenzij je van slappe patat houdt. Dan zit je goed. Wie die 4 sterren toekent is voor ons een grote vraag. Zelf zeker. Internet??? Nee, nergens. Al met al genoten van de kamer en het uitzicht, het strand, de tapas op de vele strandterrassen. Maar het zeer matige eten en het ontbreken van Wifi rechtvaardigt geen 4 sterren. Wij vonden het een voordeel dat er vooral veel Spanjaarden vakantie vierden. Ook op het mooie strand.

Gereisd met partner in juli 2014

• 7xx_celinediepgrond20-07-2014

Netjes Hotel

Ik ben samen met mijn vriend 8 dagen naar Portomagno geweest. Het hotel is groter dan we verwacht hadden. De kamers zijn erg netjes en zijn voorzien van airco, koelkast, balkon, föhn en een kleine ouderwetse televisie. De kamers worden iedere dag schoongemaakt door de poetsers. Het hotel heeft een mooie ligging aan het strand. (het strand loopt erg snel af). Verder is er op loopafstand een haventje met vele mooie boten. Er zijn weinig winkelmogelijkheden maar vele restaurants. Het eten in het hotel is matig. Het eten is vaak koud en niet erg uitgebreid. Iedere dag zijn er twee soorten vlees en één soort vis, met aardappelen, friet, salade en spaghetti. Over het algemeen een net hotel!

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 7Kim07-07-2014

Redelijk hotel

Ik ben hier 5 juli 6 dagen geweest. Het is een redelijk hotel, beetje oud en dat zie je vooral aan de kamers. Keiharde bedden, wel ruim. Bij het restaurant staat een groot aquarium met chicliden, Deze is nog nooit schoongemaakt, de vissen zwemmen in hun eigen stront. Verder keurig personeel wat er ook keurig uitziet, ze maken superlange dagen voor een mager loontje en dat is gewoon treurig. Animatie stelt niet veel voor, 2 dikkige meisjes die een dansje doen. Eten is echt wel prima, heel veel keuze en heerlijke soep. Een méga buffet, veel te veel..de ligging is direct aan het straks maar in het plaatje zelf is niks te doen. Dan moet je echt met een bus of taxi. Ik ga er in elk geval niet meer naartoe.

Alleen gereisd in januari 2014

• 7Vakantie201330-08-2013

Matig personeel, prima ligging

Het hotel ligt zowat op het strand, voor strangangers is dit ideaal en er was voldoende plek om op het strand te liggen. Het water is mooi helder blauw en was eind augustus op prima temperatuur.

De omgeving is erg saai, nauwelijks winkels in de buurt, wel veel restaurants waar je wat kon eten. Als je wilt stappen of shoppen dan moet je absoluut niet hier naartoe gaan. Perfect voor mensen die de hele dag aan het strand of zwembad willen liggen.

Personeel was slecht of matig te noemen. De mensen achter de bar spraken niet of nauwelijks engels en waren vrij onbeschoft en totaal niet klantvriendelijk. Het personeel in het restaurant, aan de hoofd balie en de schoonmaak waren dan wel weer vriendelijk.

Wij zaten all inclusive, maar dat was ook niet veel bijzonders. Het eten was wel divers maar niet voor langer dan 1 week. All in betekende slechts wat simpele drankjes, een tosti of een bakje chips en de 3 maaltijden. Maaltijden prima en voldoende keus, dat wel. Schoonmaak was ook prima!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8cees en wilma 01-07-2012

heel mooi en schoon hotel ,een echte aanrader

heel goed hotel,eten goed,avonden goed gevuld met live muziek.receptie en bar geheel vernieuwd ziet er super uit

Gereisd met partner in juni 2012

• 7heer Kern19-06-2012

Beetje ouderwets

Super hotel, maar beetje ouderwets. Old fashioned en met veel oude mensen. Maar perfectvgelegen aan het strand

Zakelijk gereisd in juni 2012

• 8Kerckaert15-06-2012

vernieuwd en goede prijs/kwaliteit

Een groot aantal kamers zijn gerenoveerd (heel mooi!). Wij boekten met touroperator die enkel gerenoveerde kamers aanbiedt. Ook de receptie en bar zijn vernieuwd. Goede lgging direct aan de promenade en de haven. Wij hebben de promenade gevolgd tot in Roquetas. Leuke wandeling! Hele grote professionele fitness en zalig wellnessgedeelte: Vitalmar. Buffetten zijn ok voor 4*.

Gereisd met partner in februari 2012

• 0Rik24-12-2011

Geen 4 sterren waard

Porto Magno is een goed hotel voor iemand die van de rust houdt. Aquadulce heeft een mooie promenade en is zeer rustig. Het hotel is goed en mooi gelegen met meestal zijdelings zeezicht. Het is echter zeker geen 4-sterren waard (max. 3 sterren). De kamers, vooral badkamers, zijn aan vernieuwing toe, evenals alle randaccomodaties zoals binnenzwembad, enz... Het eten is in buffetvorm en meer dan genoeg, maar niet echt veel variatie en beperkte dessertkeuze. Veel Spaanse toeristen in dit hotel. Wij hadden een goedkope last-minute reis geboekt en kunnen dan zeker niet klagen, maar voor iemand die de volle prijs betaalt is er beter op de markt. Wie de mogelijkheid heeft om een wagen te huren is dit een prachtige streek om te ontdekken.

Gereisd met partner in december 2011

• 8Ingmar25-02-2010

Redelijk hotel

Jammer van het slechte weer, uiteraard kan niemand daar iets aan doen. Maar als je dan kijkt wat er in de omgeving te doen is? Inderdaad weinig. Daarnaast waren er associale gasten die bij het dinerbuffet eerst de aardbeien met slagroom gingen halen als dessert en vervolgens het diner pakten...met als gevolg geen aarbeien meer... Strand ligt aan de overkant van de weg, dat is ideaal.

Gereisd met jonge kinderen in mei 1999

Hotel HLG Porto Magno info