We hebben een aantal aanbieders voor Aguadulce voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Aguadulce voor je op een rij gezet:

Reviews over Aguadulce

Mooie boulevard weinig te doen

karin_k83
    3-8-2015

Mooie boulevard, leuk om savonds even een rondje te lopen. Verder niet veel te beleven. Wel heel schoon. Kiezelstrand, super druk op het strand. Zelfs om 20.30 uur liggen de Spanjaarden er nog te genieten.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideaal voor strandgangers

Vakantie2013
    30-8-2013

Alleen geschikt voor mensen die aan het strand willen liggen, nauwelijks uitgaansgelegenheden, wel hier en daar wat tentjes waar je wat kan drinken en eten. hoop kraampjes langs het strand in de avonden waar je wat souvenirs kan kopen.

Gereisd Met partner in Thu Aug 22 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuke plaats geen mega toerisme

neel01
    2-8-2013

Aguadulce heeft geen cultuur of oude gebouwen maar wel een heerlijke boulevard en schoon strand met een fijne zee . Zelfs voor de wat oudere jeugd is er genoeg vertier te vinden wel voornamelijk in het weekend , als je van lounge houd kun je hier goed terecht zowel strand, Arena als haven vind je verschillende tentjes . Winkelen zul je in de grotere plaatsen moeten doen hier zeer weinig aanwezig .

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 25 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In Andalusie, aan de zee is het klimaat voortreffelijf

Anoek
    6-8-2005

In Andalusie, aan de zee is het klimaat voortreffelijf. Een beetje wind zorgt voor verkoeling. De stranden zijn zeer goed onderhouden. Er zijn overal douches. Het uitgaansleven is tot in de vroege uurtjes mogelijk, waarbij ook gebruik wordt gemaakt van het strand. Er zijn discotheken en heel veel bars waar je kunt eten, o.a. tapas, en of drinken. In de buurt veel cultuur (oaAlhambra te Granada) veel natuurschoon. Een absolute aanrader.

Gereisd Anders in Sat Aug 06 2005 16:50:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Aguadulce scoort een 7 uit 10, op basis van 20 reviews