CampingWeer vandaag33°24°

1 review over Camping Las Vegas

Renate Jörn
8-2-2014

Der Platz ist zwar sehr abgelegen, aber Sauber und Ruhig.Zum Überwintern genau das richtige.Der Preis ist gerechtfertigt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Las Vegas in Adra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Las Vegas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Las Vegas scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.