Géén boekingskosten
SlowakijeSlowakijeVlachyVakantieparken VlachyVakantiepark Villapark Vlasky Besenova

Villapark Vlasky Besenova

Vakantiepark
SlowakijeSlowakijeVlachy

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Villapark Vlasky Besenova voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 95 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

95 Reviews over Villapark Vlasky Besenova

• 9Maarten03-08-2022

Geweldig verblijf gehad in Vlasky

Wij hadden met 2 stellen de 8 persoons woning gehuurd, zodat we ieder een eigen badkamer hadden. Zeer ruime en complete woning. Goede service van Jaro, bijvoorbeeld defect lampje badkamer direct vervangen. Bij hem kan je ook goed terecht voor tips over de omgeving.

• 9Dion01-08-2022

Geweldig park en een fantastische omgeving.

Geweldig verblijf gehad. We zijn met een gezin van 5 geweest (kinderen 13, 11 en 9). In de omgeving is heel veel te doen, de natuur is prachtig, er zijn veel activiteiten voor de kinderen en op het park hebben Jaro en Sasha het perfect voor elkaar. De kampvuren zijn heel gezellig, de kinderen hebben vriendjes om mee te spelen en er zijn voldoende mogelijkheden om je te vermaken.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Ivar03-09-2021

Zeer mooi land en mooi vakantiepark.

Mooi kleinschalig villa park met ruime schone huisjes. De beheerders Jaro en Sasha kynnen je veel over de omgeving vertellen en er is altijd wel iets te doen voor ieders interesse. Slowakije is een heel mooi land met veel ongerepte natuur, met veel wandel mogelijkheden - ook voor de oudere kinderen ( Sucha Bela etc). In onze vakantie heeft het geregeld geregend, maar met een regenjas kun je de meeste wandelingen goed doen en blijven de dagjesmensen weg zodat het heerlijk rustig is.

• 9A van den Berg07-08-2021

Top bestemming, zeker aan te raden.

Mooi kleinschalig park. Huisjes verzorgt en van alle gemak voorzien. Zeker een aanrader. Mooi land. Fijne parkbeheerders die je alles kunnen vertellen over de omgeving een auto is wel nodig. Genoeg te doen voor iedereen.

• 8Activiteiten
  • 10Sascha Van Etten14-08-2019

Zeker nog erns

Was een super mooi huis op een heel mooi klein vakantie park. De beheerders Jaro en Sasha had hen ons een soort thuis gevoel en weten veel van de omgeving. Zorgde ervoor dat dat we niks te kort kwamen. De gezellige kampvuren brachten veel park bezoekers gezellig bij elkaar. Wij zijn met ons 6en huizen met zwembad gewend, maar werd deze vakantie niet gemist op dit park. Genoeg te doen en te zien in de omgeving. En ook genoeg plekken in de buurt om te zwemmen. Een mega gave, leuke, gezellige en mooie vakantie gehad. Zou er zo weer heen gaan.

• 9Fam. van de Weerd05-08-2019

Mooie omgeving waar veel te doen is.

Ruime huisjes op rustig kleinschalig park. Prachtige omgeving. Mooie natuur. Veel leuke eetgelegenheden in de buurt met bijna altijd speelmogelijkheden voor de kinderen.

• 8Gert Johan en Nelleke Rozema04-11-2018

helemaal top!

We hebben alweer, we waren hier 5 jaar terug ook, genoten van de omgeving, de accommodatie en de gastvrijheid van de parkbeheerder, Jaro en zijn gezin. Een wellicht wat onbekende regio maar erg veel te doen. Kom je terug op het kleine park dan is er voor wie dat wil de mogelijkheid om bij het kampvuur te zitten en te genieten van een lokale of ander drankje. Een echte aanrader.

• 8Activiteiten
  • 9Fam Rozema23-09-2018

Super locatie!

Afgelopen augustus hebben wij hier voor de tweede keer vakantie gevierd. We gaan normaal gesproken nooit twee keer naar dezelfde plek dus dat zegt al een heleboel. De huisje liggen in een prachtige omgeving. Veel ongerepte natuur en prachtige uitzichten. Er is veel te doen voor gezinnen. (grotten, kastelen, steppen van de berg, rijden met een tank, warmwaterbronnen, watervallen). Jaro en Sascha beheren het park. Ze zijn zeer gastvrij en doen er alles aan om hun gasten een prettig verblijf te geven. Ze kennen de omgeving goed en hebben veel leuk tips voor uitstapjes die je niet op internet vindt. In de avond maakt Jaro met regelmaat een kampvuur waar iedereen die wil gezellig samenkomt om de verhalen van de dag te delen. Onze kinderen vonden dit erg leuk. En genoten van het bakken (worstjes marshmallows) op het vuur. De huizen zijn ruim. Wij waren met twee gezinnen in een acht persoons huis. We hadden meer dan voldoende ruimte.

• 9Sandra15-09-2018

super fijn vakantiepark in een heel mooie omgeving

We hebben met ons gezin (leeftijd kinderen 6 en 8) een super vakantie gehad. De huizen op het park zijn ruim en schoon. De parkbeheerders Jaro en Sasha zijn zeer gastvrij. Meerdere keren per week werd 's avonds het kampvuur aangestoken. Naast het roosteren van worstjes organiseert Jaro voor de kinderen leuke activiteiten (o.a. schieten op bierblikjes). De omgeving van het park is rustig en het uitzicht op het Besenova meer prachtig. De kinderen kunnen zich prima vermaken in de speeltuin op het park. De omgeving en de natuur in de Liptov regio is prachtig. Je kunt er mooie wandelingen maken, maar daarnaast is er ook meer dan voldoende vertier voor de kinderen (Aquapark, Klimpark, Raften, Lasergamen, etc). Er zijn diverse leuke plekjes aan het meer om een middag te vertoeven. Het is ook zeker de moeite waard om naar de Hoge Tatra of het Slowaaks Paradijs te gaan.

• 9Suzanne en Ad23-08-2018

We hebben een fantastische vakantie gehad. Mooie omgeving, fijne vakantiehuizen enz. En zeker ook een groot pluspunt zijn Jaro en Sasja. Vriendelijke, behulpzame gezellige beheerders! De avonden bij het kampvuur waren ook erg gezellig. Ook onze kinderen vonden het geweldig. We komen zeker nog een keertje terug. We hebben nog lang niet alles gezien en gedaan wat op ons "lijstje" stond. (die tijdens de vakantie alsmaar langer werd :-) )

Vakantiepark Villapark Vlasky Besenova info

Camping-informatie