Vakantiepark Villapark Vlasky Besenova

Vakantiepark
Vakantiepark Villapark Vlasky Besenova

• Onderkomen9,0
  • Activiteiten8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Villapark Vlasky Besenova voor je op een rij gezet:

61 reviews over Vakantiepark Villapark Vlasky Besenova in het Nederlands

helemaal top!

Gert Johan en Nelleke Rozema,
4-11-2018
  • Activiteiten8

We hebben alweer, we waren hier 5 jaar terug ook, genoten van de omgeving, de accommodatie en de gastvrijheid van de parkbeheerder, Jaro en zijn gezin. Een wellicht wat onbekende regio maar erg veel te doen. Kom je terug op het kleine park dan is er voor wie dat wil de mogelijkheid om bij het kampvuur te zitten en te genieten van een lokale of ander drankje. Een echte aanrader.

Super locatie!

Fam Rozema,
23-9-2018
  • Activiteiten9

Afgelopen augustus hebben wij hier voor de tweede keer vakantie gevierd. We gaan normaal gesproken nooit twee keer naar dezelfde plek dus dat zegt al een heleboel. De huisje liggen in een prachtige omgeving. Veel ongerepte natuur en prachtige uitzichten. Er is veel te doen voor gezinnen. (grotten, kastelen, steppen van de berg, rijden met een tank, warmwaterbronnen, watervallen).

Jaro en Sascha beheren het park. Ze zijn zeer gastvrij en doen er alles aan om hun gasten een prettig verblijf te geven. Ze kennen de omgeving goed en hebben veel leuk tips voor uitstapjes die je niet op internet vindt.

In de avond maakt Jaro met regelmaat een kampvuur waar iedereen die wil gezellig samenkomt om de verhalen van de dag te delen. Onze kinderen vonden dit erg leuk. En genoten van het bakken (worstjes marshmallows) op het vuur.

De huizen zijn ruim. Wij waren met twee gezinnen in een acht persoons huis. We hadden meer dan voldoende ruimte.

• Activiteiten10

We hebben met ons gezin (leeftijd kinderen 6 en 8) een super vakantie gehad. De huizen op het park zijn ruim en schoon. De parkbeheerders Jaro en Sasha zijn zeer gastvrij. Meerdere keren per week werd 's avonds het kampvuur aangestoken. Naast het roosteren van worstjes organiseert Jaro voor de kinderen leuke activiteiten (o.a. schieten op bierblikjes). De omgeving van het park is rustig en het uitzicht op het Besenova meer prachtig. De kinderen kunnen zich prima vermaken in de speeltuin op het park. De omgeving en de natuur in de Liptov regio is prachtig. Je kunt er mooie wandelingen maken, maar daarnaast is er ook meer dan voldoende vertier voor de kinderen (Aquapark, Klimpark, Raften, Lasergamen, etc). Er zijn diverse leuke plekjes aan het meer om een middag te vertoeven. Het is ook zeker de moeite waard om naar de Hoge Tatra of het Slowaaks Paradijs te gaan.

Suzanne en Ad,
23-8-2018
  • Activiteiten9

We hebben een fantastische vakantie gehad. Mooie omgeving, fijne vakantiehuizen enz. En zeker ook een groot pluspunt zijn Jaro en Sasja. Vriendelijke, behulpzame gezellige beheerders!

De avonden bij het kampvuur waren ook erg gezellig. Ook onze kinderen vonden het geweldig. We komen zeker nog een keertje terug. We hebben nog lang niet alles gezien en gedaan wat op ons "lijstje" stond. (die tijdens de vakantie alsmaar langer werd :-) )

• Activiteiten10

Op nieuw 2 heerlijke weken gehad. Ieder jaar bedenkt Jaro weer iets nieuws wat de kinderen kunnen doen. Maar favoriet is toch wel het kampvuur. Aanrader is de tankrit in Podbiel,dat is een super leuke belevenis( al hou je er wel wat spierpijn aan over )Verder kun je met alle vragen bij Jaro en Sasha terecht. Dus wij komen vast wel een keer weer

Fantastische vakantie !

Tom Boeckx,
4-8-2018
  • Activiteiten10

Wij waren hier met onze 2 zonen (8 en 10 jaar).

Sacha en Yaro gaven ons een bijzonder hartelijk en warm onthaal. Niets was hen teveel gedurende onze vakantie. Bbq, schieten met karabijn, enz. enz.

Het park ligt in een vallei tussen Hoge en Lage Tatra. Zeer aangenaam van klimaat, warm maar altijd met een verkwikkend briesje. Prachtige natuur, veel afwisselende activiteiten in de omgeving zowel voor jong als oud. Het huis waarin wij verbleven was zeer ruim, comfortabel en aangenaan van temperatuur. Wij hadden hier een SUPERVAKANTIE ! Een aanrader voor iedereen. Top !

An en Tom (België)

AGC! = Amazing, Great and Cool👍🏻

De Gast,
13-11-2017
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Prachtig park, ligging is ook mooi! Huisjes zijn comfortabel.

Het meer is elke dag weer anders. Veel rust. Veel ongerepte natuur....WoW!!!

In de omgeving is erg veel te zien en te beleven.

(Vaak wel afstanden die je met een auto moet afleggen....)

Slowakije heeft vele overheersers gekend en dus ook veel verschillende culturele invloeden. Mooie oude steden en burchten...

Mensen zijn rustig, geduldig...

De beheerder praat goed Engels en verstaat goed Nederlands.

Vraag hem naar activiteiten en uitjes! Hij heeft veel informatie en leuke tips!

Park zelf heeft speeltuintje, speelveldje...

Trampoline.

s’ Avonds vaak een kampvuur .

Huisjes waren super schoon en alles is er!

De afstand is pittig maar onze kids

( 5, 11 en 16 jaar ) kijken nu alweer uit naar de volgende vakantie😘👍🏻

Heel tevreden

Peter,
8-11-2017
  • Activiteiten8

Wij hebben voor de tweede keer voor deze vakantieplek gekozen. Drie jaar eerder waren we ook heel tevreden evenals dit keer.

Jaro en Sacha doen er alles voor om het ons naar de zin te maken. De plek is prima, maar zeker ook de accommodatie.

We hebben diverse plaatsjes bezocht en zijn sportief geweest. Zwemmen en vissen in de nabijheid. Ook op de ATB, die bij het arrangement hoorde, flink getrapt. Verder heerlijk gewandeld en met skiliften naar mooi uitzichten gegaan. dit keer ook het kasteel (deels ruïne) Spitsky bezocht wat ook de moeite waard was.

Ten slotte niet vergeten. Het kampvuur 's avond op de mooie dagen om ervaringen uit te wisselen, zelf gevangen vis te eten, de lekkernijen van het beheerdersechtpaar te proeven.

Mooi vakantie park in een super mooie omgeving

André Schilt,
3-11-2017
  • Activiteiten9

Uit eten in Slowakije lekker en goedkoop. Prachtige meren en mooie stadjes

Mooi park. Eigenaar Jaro doet alles voor je.

Sueters,
19-8-2017
  • Activiteiten9

Huisjes zijn groot en alles zit er in wat je nodig hebt. Het park is klein met een speeltuintje voor de kids. Je kunt veel doen in de omgeving waar je met de auto naar toe moet. Meerdere keren per week is er een kampvuur.

Het ligt op een mooie locatie. Dus een perfecte plek om vakantie te vieren

Jaro, Manager, 25-10-2017

Dear Carl,

it has been lovely to have you and your family here and to take you "off the beaten track" on the off road tour and airsoft shooting the beer cans during campfire evenings.

Greetings

Tsjecho Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villapark Vlasky Besenova in Vlachy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villapark Vlasky Besenova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.