Vakantiepark Villapark Vlasky Besenova

Vakantiepark Villapark Vlasky Besenova
9,2

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Villapark Vlasky Besenova voor je op een rij gezet:

55 reviews over Vakantiepark Villapark Vlasky Besenova in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

AGC! = Amazing, Great and Cool👍🏻

De Gast
13-11-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Prachtig park, ligging is ook mooi! Huisjes zijn comfortabel.

Het meer is elke dag weer anders. Veel rust. Veel ongerepte natuur....WoW!!!

In de omgeving is erg veel te zien en te beleven.

(Vaak wel afstanden die je met een auto moet afleggen....)

Slowakije heeft vele overheersers gekend en dus ook veel verschillende culturele invloeden. Mooie oude steden en burchten...

Mensen zijn rustig, geduldig...

De beheerder praat goed Engels en verstaat goed Nederlands.

Vraag hem naar activiteiten en uitjes! Hij heeft veel informatie en leuke tips!

Park zelf heeft speeltuintje, speelveldje...

Trampoline.

s’ Avonds vaak een kampvuur .

Huisjes waren super schoon en alles is er!

De afstand is pittig maar onze kids

( 5, 11 en 16 jaar ) kijken nu alweer uit naar de volgende vakantie😘👍🏻

Heel tevreden

Peter
8-11-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Wij hebben voor de tweede keer voor deze vakantieplek gekozen. Drie jaar eerder waren we ook heel tevreden evenals dit keer.

Jaro en Sacha doen er alles voor om het ons naar de zin te maken. De plek is prima, maar zeker ook de accommodatie.

We hebben diverse plaatsjes bezocht en zijn sportief geweest. Zwemmen en vissen in de nabijheid. Ook op de ATB, die bij het arrangement hoorde, flink getrapt. Verder heerlijk gewandeld en met skiliften naar mooi uitzichten gegaan. dit keer ook het kasteel (deels ruïne) Spitsky bezocht wat ook de moeite waard was.

Ten slotte niet vergeten. Het kampvuur 's avond op de mooie dagen om ervaringen uit te wisselen, zelf gevangen vis te eten, de lekkernijen van het beheerdersechtpaar te proeven.

Mooi vakantie park in een super mooie omgeving

André Schilt
3-11-2017
  • Onderkomen9

Uit eten in Slowakije lekker en goedkoop. Prachtige meren en mooie stadjes

Mooi park. Eigenaar Jaro doet alles voor je.

Sueters
19-8-2017
  • Onderkomen9

Huisjes zijn groot en alles zit er in wat je nodig hebt. Het park is klein met een speeltuintje voor de kids. Je kunt veel doen in de omgeving waar je met de auto naar toe moet. Meerdere keren per week is er een kampvuur.

Het ligt op een mooie locatie. Dus een perfecte plek om vakantie te vieren

Jaro, Manager, 25-10-2017

Dear Carl,

it has been lovely to have you and your family here and to take you "off the beaten track" on the off road tour and airsoft shooting the beer cans during campfire evenings.

Greetings

Waardering totaal een 8 is dus goed !

Pim
14-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

wij waren met zijn vijven , ouders en 3 kinderen van 12,15,19. Lekker ruim huisje voor 5 ! Alle kinderen een eigen slaapkamer op de boven etage waar een badkamer en toilet is . beneden 2 wc s. en een douche bij de beneden slaapkamer . Dus 3 keer een toilet . Woonkamer met TV met 2 nederlandse zenders , TV Drente en de wereld tv zender BVN . dat was jammer dat je niet meer kon ontvangen . Wifi werkte wel goed voor normaal internet . Dat was erg fijn . Huisje is niet erg luxe maar alles werkte goed en was schoon . Vaatwasser in keuken en gewone magnetron . Gewone grote koelkast . Wassen met wasmachine kost 5 euro per tablet/wasbeurt .

Het weer was perfect overdag 30 graden en in de nacht 19 top dus .

Park ligt 7 km van een supermarkt af en 16 km van een winkelcentum .

De beheerder Jaro maakt regelmatig een kampvuurtje waar je dan heen kan gaan om de andere vakantiegangers kan ontmoeten .

In de omgeving is genoeg te doen kijk even op de facebookpagina van het park als je er bent .

Wel jammer is dat je niet ff naar een restaurantje kan lopen voor een bakkie koffie op of naast het park.

Uit eten met 5 kost je rond de 70 euro , vooral drankjes zijn goedkoop .

Slowaken zijn vriendelijke mensen , vooral als ze je wat beter kennen .

Wegen waren ook goed .

Auto was kapot gegaan maar Opel dealer R-J.A service in Ruzomberok heeft het perfect opgelost.

Kortom was gewoon goed maar een 10 vindt ik overdreven ,

groet Pim

Jaro, Manager, 25-10-2017

Dear Pim,

its a shame the broken car spoiled part of your holiday and stopped you exploring more of the hidden gems around us. But I am glad we found a service that got your electrics right.

Indeed all the TV cards for Canal Digitaal with more than 10 Dutch channels were reserved and in the list of free channels there are only few as you mention.

But maybe that could be the right excuse to go and try the unique adventures like the tank ride or the jeep off road tour ;-)

Greetings

We hadden een schitterende vakantie...

Martine
14-7-2017
  • Onderkomen9

... die veel te kort was om alle mooie plekjes te bezoeken (1week)! Ons vakantiehuis was tiptop, en er is veel te beleven in de buurt. Topvakantie gehad!!
Jaro, Manager, 17-7-2017

Dear Martine, we will be looking forward to welcoming you back to show you more of the hidden gems around us.

Even 2 weeks will not be enought time for that.

;-)

Top vakantie, top locatie, top land!

Patrick
28-8-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Villa Park Vlasky ligt op een perfecte locatie met schitterend uitzicht op het Bessenova meer. Het is een zeer goed onderhouden, kleinschalige locatie met voldoende speelactiviteiten voor grote en kleine kinderen.

De Liptov regio heeft zoveel te bieden: mooie natuur voor korte en lange wandelingen, een meer met allerlei watersport activiteiten, kastelen, wellness, rafting, aquaparken, kastelen, restaurants. Alles binnen 10 minuten tot een uur afstand en voor prijzen die voor ons ongekend laag zijn.

Het villa park is kleinschalig maar zeer lux uitgevoerd. Jaro en Sacha zijn een perfecte gastheer en -dame. Ze spreken perfect Engels en kunnen je heel goed adviseren over wat er te doen is in de omgeving. Voor ons was er maar één minpuntje: onze hond mag niet mee, anders hadden we volgend jaar zeker weer geboekt!! Na 2 weken hebben we nog lang niet alles gezien.

Super relaxed

Familie Gruben
28-8-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het park ligt op een prachtige locatie, met bergen en meren rondom. De villa's zijn groot, modern en van alle gemakken voorzien. De beheerders Jaro en Sasha zorgen ervoor dat je een zorgeloos verblijf hebt, je voelt je er meteen thuis. Bijna elke avond verzorgt Jaro een kampvuur waardoor je onder het genot van drank en eten je ervaringen van die dag met anderen kunt delen. De kinderen spelen elke avond met elkaar, vinden ze fantastisch.

In de omgeving is zo ontzettend veel te doen dat je met gemak 2 weken lang elke dag iets anders kunt doen, de beheerders hebben alle informatie ter beschikking. Leuke stadjes in de buurt, waar je lekker en goedkoop kunt eten.

Voor ons was dit een supervakantie waar we als gezin van hebben kunnen genieten. Bedankt Jaro en Sasha voor de superservice!

Slowakije is echt een pareltje wat nog niet ontdekt is door het massa toerisme!

super!

MJK
4-8-2016
  • Onderkomen10

Heel net en kleinschalig villapark. Huisjes zijn allemaal ruim, heel schoon en van alle gemakken voorzien. Wifi is goed. De parkmanagers (echtpaar) zijn heel erg behulpzaam, ze geven graag tips over de activiteiten in de omgeving. Daarnaast maken ze heerlijke maaltijden op het kampvuur. De Liptov region waar Vlasky in ligt heeft veel te bieden, mooie natuur, maar ook veel andere activiteiten te beleven. Voor ieder wat wils. Geen zwembad op het park, maar ook niet gemist. Zeker een aanrader!
Jaro, Manager, 5-8-2016
We are glad you had a great stay and that you enjoyed our camp fire meals. I keep some spare inflatable pools so if needed, next time you can have your private kids pool on your terrace. ;-)

Heerlijke vakantie gehad

Fam. Dijksma
2-8-2016
  • Onderkomen9

Geweldig leuk kleinschalig vakantiepark. Super aardige en behulpzame beheerders (echtpaar), die veel weten over de omgeving en het leuk vinden hun gasten te informeren en te helpen. Ze organiseren ook e.e.a. voor hun gasten, bv BBQ op het kampvuur of rijden met een tank (ja echt!). Huisjes zijn ruim, van alle gemakken voorzien. Goede Wifi.

In de omgeving is veel te zien en te doen. Prima wandelomgeving, kastelen, historische stadjes, groot zwembad met glijbanen in het dorpje ernaast. Lekker en goedkoop uit eten. In de buurt is het Liptovsky (stuw)meer waar je lekker kunt zwemmen bij verschillende strandjes aan het meer. Er is geen zwembad op het park, maar dat hebben we eigenlijk niet gemist.

Enige minpuntje vond ik dat de gordijnen ontzettend dun waren en dus al om 5 uur 's ochtends was het helemaal licht in de slaapkamers. Andere huizen hadden wel bv luxaflex, misschien was het daar beter (wij zaten in huisje 5).

Jaro, Manager, 5-8-2016

Great that you enjoyed so much of the long list of attractions in our area. We will organise the tank ride at least once a week now (plus my off road tours). I am sorry for the blinds, we ordered them before summer but they are only fitted this week. So for your next visit this will already be solved ;-)

If needed, we can also set up an inflatable pool on your terrace.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villapark Vlasky Besenova in Vlachy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villapark Vlasky Besenova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villapark Vlasky Besenova scoort een 9.2 uit 10 op basis van 83 reviews.