Hotel Tatra

We hebben een aantal aanbieders voor Tatra voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Tatra in het Nederlands

Hoognodig aan vernieuwing toe.

L.J.van Veen
24-7-2010

Ligging aan de voet van het kasteel in het centrum van Trencin.

Een wat verouderd hotel. Geen airco (s'zomers een drama), ouderwetse bedden met dunne matrasjes en kussens.Hotel gaat binnenkort ?? een rigureuze interieur verandering realiseren, wat ook echt nodig is.

Daarentegen is er een prima hotel in Trencin, het Magnus hotel, met fantastisch ruime kamers. Ik waande mij daar in een superlux ruim appartement.

Geweldige service en ook zeer geschikt voor een langdurig verblijf (eigen ervaring)

Ik heb beide hotels ervaren maar verkies het Magnus hotel heel ruim boven het Tatra hote.l

Gereisd zakelijk in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tatra in Trencín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tatra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.