4,5

Matig

2 reviews over Camping Autocamping Trencín in het Nederlands

Een nacht en nooit weer!

van Bree
22-7-2012

Camping ligt slecht aangegeven op eilandje en is super klein. Vieze Douches en wc's. Veel te duur voor wat je krijgt. Huisje huren is nog goedkoper dan 2 volwassenen met caravan! Huisje 16 euro wij betaalde 22!!!! Huisjes worden ook aan jongeren verhuurd die de halve nacht met veel lawaai feestvierden en kostend en wel het terreintje over liepen!!!! Bewaking (oude man) zat er maar te kijken en deed niets. Voor ons nooit meer terug! Wel mooie burcht.

Gereisd met partner in juli 2012

Topper dicht bij stad.

pj verscoor kooij
21-7-2011

Het is goed te vertoefen daar.geen gras camping,maar een soort grind,Je kan lopend naar de stad ed kund lekker eten.

Gereisd met partner in januari 2011

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Autocamping Trencín in Trencín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Autocamping Trencín zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.