Trencín

Vakantie in Trencín

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Trencín

Reviews over Trencín

• 5van Bree22-07-2012

Dit nooit meer.

Maar de burcht was mooi en het ijs heerlijk.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 5Omgeving
    • 5Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2012

• 10Ivana K.13-08-2011

Eine Perle in der Westslowakei

Die Stadt Trencin (Trentschin) lohnt sich zu besuchen ! Sehr sehr empfehlenswert.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

december 2010

• 6L.J.van Veen26-07-2010

leuk plaatsje

Veel historische gebouwen. Vriendelijke bevolking Voor teeners weinig te beleven, voor de wat ouderen veel kleine kelder cafe'tjes Trencin en omgeving heeft een prachtig heuvelachtig landschap Rustig,kalm en gediciplineerd

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2010

• 7L.J.van Veen24-07-2010

Rustig historisch stadje (60.000 inwoners)

Trencin, leuk voor een paar dagen in de zomer. Mooi historisch centrum met een prachtig kasteel hoog gelegen op een bergwand. Het kasteel dat prominent boven het centrum uitsteekt en vanaf heel ver zichtbaar is, s'avonds prachtig verlicht, is zeker een bezoek waard. Er is een zeer modern, schoon, ruim en rustig winkelcentrum aan de rand van de stad. De bevolking is 99% autochtoon Slowaak, correct, rustig, gediciplineerd niet gestreched en correct in het wegverkeer. Ik waande mij 40 jaar terug in de tijd. s'Winters is het een slaapstadje waar na 17.00 uur nog slechts een enkeling op straat te zien is. Slowaakse keuken is matig (vet) maar verrassend goedkoop!! Levensonderhoud is er heel voordelig. Toch nog wel veel Slowaken die geen buitenlandse (Engels, Duits) taal spreken

• 4Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur