Hotel Boboty

Hotel Boboty

We hebben een aantal aanbieders voor Boboty voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Boboty

Skvělý horský hotel Boboty

Jaroslav
24-7-2011

Pěkně zrekonstruovaný horský hotel s nádherným výhledem na Malou Fatru.Krásná restaurace a bazén.Velmi pěkné pokoje a koupelna s WC.Parkování gratis u hotelu.Snídaně bufetové,kvalitní.Stravování v okolí bez problémů-do 5 min.autem je několik kolib a restaurací.Terchová je milé městečko.Lanovka Vrátna dolina Vás vyveze na hřebeny Malé Fatry k pěší turistice nebo lyžování..Bazén,Fitness a ping pong v ceně pobytu.Doporučuji v létě i zimě na lyže!Spokojenost..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boboty in Terchová, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boboty zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Boboty scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.