Terchová

Reviews over Terchová

Leuke camping.

Heidi,
    18-9-2014

Tussen Wenen en Krakau in waren we een paar dagen op deze camping. Een prima plek om uit te rusten. Je kunt zelf je plekje uitzoeken, daarbij moet je goed opletten waar je gaat staan want de bodem is erg drassig na de regen dus je loopt het risico om vast te blijven zitten. Het pas vernieuwde sanitair is erg netjes, voor het douchen is wel een muntje nodig en er is weinig ruimte om je te verkleden in het douchehokje dus dat wordt in de hal gedaan. Het uitzicht op de bergen vanaf de camping is mooi. Er is gratis Wi-Fi wat zelfs achterin de langgerekte camping goed te ontvangen is. Stroom is 10A.

Gereisd met partner in augustus 2014

Goede camping voor verkenning Mala Fatra

Henri,
    26-9-2011

Camping is in vergelijking met een aantal jaren geleden opgeknapt. Met name de sanitaire voorzieningen zijn flink verbeterd.Geen vaste plaatsen. Vlak langs de camping loopt een vrij drukke weg. Deze geeft met name overdag enige geluidshinder. Bij de receptie is een kiost annex buffet waar broodjes kunnen worden gekocht en ook kleine hapjes. De omgeving is prachtig. Wandelingen in de Vratna Dolina

Gereisd met partner in augustus 2010
Terchová scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews