Vakantiehuis Telgart

VakantiehuisWeer vandaag22°10°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Telgart voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Telgart in het Nederlands

• Onvoldoende: 1 - 5

Slechtste ervaring ooit!!!

Ria, 24-11-2009

In augustus 2004 boekten wij huisje TST658 via reisorganisatie in Telgart. Huisje is gelukkig van website verdwenen. Nog nooit meegemaakt. De acomodatie die wij huurden viel fel tegen Pure afzetterij. Niets deugde er. Wasmachine niet aanwezig, verwarming werkte niet, tegels los, berg hout en afbraak in de tuin en een rekening van 157 euro (6dagen) voor electriciteit en nog andere zaken die we totaal niet gehad hebben. Gelukkig werden we wel goed ontvangen in het pensionnetje (Pension U Hanky), even verder, waar we gingen eten. Onze huur-locatie bleek gekend in negatieve zin. Als je ooit Telgart bezoekt, kan ik je het pension aanbevelen. Telgart is een dorp waar overwegend zigeuners wonen, en zij zijn nogal opdringerig. Dit gaf ons bovendien een heel onveilig gevoel, zodat we eigenlijk elke dag Telgart ontvlucht zijn om toch een beetje vakantie te kunnen hebben. Slotbevinding: zes dagen stress, nooit meer!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Telgart in Telgárt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Telgart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Telgart scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.