Weer vandaag-3°-9°

73 reviews over Camping Sedliacky Dvor ( Het Boerenhof) in het Nederlands

Fantastsiche mooie en ontspannen camping!

Koen en Erica,
28-8-2018

Een fantastische sfeervolle boerencamping met zeer vriendelijke eigenaren! Voor de kinderen is er veel te beleven, zowel bij de dieren als in de speeltuin en de mooie zwemvijver. Goed sanitair, echter door de lange droogte (in heel Europa) was er af en toe weinig water, maar dat maakt kamperen ook weer echt kamperen!

Ruime plek voor onze vouwwagen, fantastisch uitzicht met de koeien- en schapenbellen op de achtergrond en regelmatig gezellig bezoek van de kippen en hanen.

Mooie omgeving, veel te doen binnen een goede reisafstand en lekker, zeer betaalbaar eten in leuke restaurantjes. En niet te vergeten de traditionele goulash bij het kampvuur bereidt door de eigenaren!

Kortom, een echte aanrader voor jong en oud!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Hollandse drukte..... :-(

Ineke,
18-8-2018

Mooi gelegen camping met mooie zwemvijver voor de afkoeling. Bar/ijsjes etc aanwezig. Winkels erg dichtbij. Voldoende mogelijkheden tot uitstapjes zonder dat je uren hoeft te rijden. Sanitair netjes, waterdruk is minimaal. Echt lekker douchen konden we niet. Heerlijk wakker worden met geluid van dieren; kids mochten de dieren smorgens voeren.

Nadeel: Hollandse drukte, de camping was voor ons te vol, bijna scheerlijn aan scheerlijn. Hoog Ons kent ons gehalte, we voelden ons niet echt thuis hier tussen... Ontvangst was matig, had niet het idee dat de eigenaren erg blij zijn met hun werk. Je moest je boel maar ergens neerzetten maar kwamen niet even langs of zo. Als je stond zag je ze weer bij vertrek met de portemonnee om te betalen. Er kon tussendoor geen vriendelijke "Hoi" van af, dit hebben we op andere campings deze reis ook anders meegemaakt.

Moesten de huisregels lezen maar niemand werd aangesproken als je de regels niet naleefde.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een aanrader

anjo en lea van gameren,
17-8-2018

Prachtig gelegen kleine camping, met een fantastisch uitzicht. Kippen, honden en poezen lopen los op de camping. Vriendelijke eigenaren. Veel te zien in de omgeving. Ongedwongen sfeer. Douches zijn sober, maar verder prima. Hadden een tent gehuurd, die van alle gemakken was voorzien. Iedere morgen verse bolletjes.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastische camping voor rustzoekers

Pascal,
1-8-2018

Zeer propere en goed onderhouden camping. Uitstekende gemeenschappelijke faciliteiten: zeer ruime overdekte patio met gekoelde dranken en ijsjes, stoelen, banken en tafels, nieuw sanitair blok, koelkast, kaarten met wandelingen. Zeer rustige ligging van camping. Slechts 6km van Brezno met talloze restaurants en supermarkten. Bushok op +/- 300m camping. Terrein: gras, zonder stenen ;-) Mooi uitzicht rondom camping. Nieuwe zwemvijver. Ongelooflijk mooie hiking mogelijk vanaf top van berg Chopok. Uitstekende kabelbaan naar de top. Tip: check zeker de webcamera met beelden vanaf de top van de berg. Zo zie je duidelijk welk weer je daarboven kan verwachten.

Wij verbleven een week op camping Sedliacky Dvor. Voor ons is dit zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2018

Rust en genot

LauCharPauDen,
16-5-2018

Heerlijke rustige kleine camping!

Gewoon genieten!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Leuke camping

Vanneylen-Gorrens,
29-12-2017

Best reserveren voor het hoogseizoen, eerder beperkte plaatsen.

Vriendelijke eigenaars die erg behulpzaam zijn.

Gereisd met partner in augustus 2017

Super camping in wonderschone omgeving

Ron Epping,
29-10-2017

Veel natuur en veel ruimte. Veel gastvrijheid en indien gewenst kan je flink lachen met de eigenaar die wel van een geintje houd. Een prachtige zwemvijver en een gezellige verzamelplaats om met andere gasten wat bij te praten. Vooral de Goulash maaltijd met andere gasten op de camping was erg gezellig. De soep werd bereid in een authentieke pot op een vuurtje, onder de kwaliteits eisen van de zoon des huizes. Borreltje er bij plus live muziek en we waanden ons Slowaaks. De camping ligt midden tussen de heuvels waar flink gewandeld kan worden. Iets verder de lage Tatra die best hoog bleken te zijn als je naar de top wilt. Wij gaan er zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Echt geweldig camping

Jeroen Jansen,
27-9-2017

* Prachtig camping.

* geweldig sanitair

* mooi omgeving en ook prachtig natuur

* elke avond "kampvuur"

* Gezellig met de poezen, kippen en honden.

Gereisd met partner in september 2017

Opnieuw geweldig!

Wil,
24-8-2017

Deze camping is zo relaxed! Je komt hier echt tot rust. Een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig; genoten van de rust en de gezelligheid

JP en Nel,
17-8-2017

Echt buiten; rust; boerderijsfeer; veel groen; schaduw in de boomgaard.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sedliacky Dvor ( Het Boerenhof) in Rohozna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sedliacky Dvor ( Het Boerenhof) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.