Camping Sedliacky Dvor ( Het Boerenhof)

Camping Sedliacky Dvor ( Het Boerenhof)
8,9

• Onvoldoende: 1 - 5

Rust en genot

LauCharPauDen
16-5-2018

Heerlijke rustige kleine camping!

Gewoon genieten!

Leuke camping

Vanneylen-Gorrens
29-12-2017

Best reserveren voor het hoogseizoen, eerder beperkte plaatsen.

Vriendelijke eigenaars die erg behulpzaam zijn.

Super camping in wonderschone omgeving

Ron Epping
29-10-2017

Veel natuur en veel ruimte. Veel gastvrijheid en indien gewenst kan je flink lachen met de eigenaar die wel van een geintje houd. Een prachtige zwemvijver en een gezellige verzamelplaats om met andere gasten wat bij te praten. Vooral de Goulash maaltijd met andere gasten op de camping was erg gezellig. De soep werd bereid in een authentieke pot op een vuurtje, onder de kwaliteits eisen van de zoon des huizes. Borreltje er bij plus live muziek en we waanden ons Slowaaks. De camping ligt midden tussen de heuvels waar flink gewandeld kan worden. Iets verder de lage Tatra die best hoog bleken te zijn als je naar de top wilt. Wij gaan er zeker nog eens terug!

Echt geweldig camping

Jeroen Jansen
27-9-2017

* Prachtig camping.

* geweldig sanitair

* mooi omgeving en ook prachtig natuur

* elke avond "kampvuur"

* Gezellig met de poezen, kippen en honden.

Opnieuw geweldig!

Wil
24-8-2017

Deze camping is zo relaxed! Je komt hier echt tot rust. Een absolute aanrader!

Geweldig; genoten van de rust en de gezelligheid

JP en Nel
17-8-2017

Echt buiten; rust; boerderijsfeer; veel groen; schaduw in de boomgaard.

Erg gezellig

Gerben
12-8-2017

De camping ligt mooi in een glooiende heuvelstreek. Het is er kleinschalig en rustig. De eigenaar is van oorsprong een echte Limburgse bakker, dus de plaatselijke bakker voor de broodjes is met zorg uitgezocht.

Kippen lopen vrij over de camping op zoek naar kruimeltjes.

Eens per week wordt er een maaltijd voor de campinggasten georganiseerd, waarbij een hele middag "gewerkt" wordt aan een goulash in een grote pot aan een driepoot boven het kookvuurtje. (Vrijwillige deelname) Een plaatselijke artiest luistert de arbeid op met Slowaakse liedjes begeleid op een trekzak.

Op basis van vertrouwen is er van alles uit de koelkast en het ijsvak (ijsjes) te halen. Zelf noteren en achteraf wordt er afgerekend.

Aan de watervoorziening wordt nog steeds gewerkt. Dat is goed, want bij topdrukte is het water 's avonds wel eens schaars.

Parkachtige camping met twee terassen

Cora
10-8-2017

Een rustig gelegen camping, die heel mooi is. Je mag zelf een plaats uitzoeken onder de bomen of op een van de twee terrassen.

Het nieuwe sanitairgebouw is mooi en schoon. Dion en Moniek kunnen je van alles over uitstapjes in de omgeving vertellen. Er staan mappen in de keuken va de camping waarin kaarten met wandelingen met een beschrijving in meerdere talen.

's Morgens heerlijk verse broodjes en als je geluk hebt een vers eitje van een van de kippen de over de camping rondlopen.

Konijntjes om te knuffelen en een zwemvijver om heerlijk in te spelen. Een speeltuin ontbreekt ook niet.

Wat leuk als om ongeveer 17.30 uur ineens een buurvrouw de camping op komt rijden met een kofferbak vol zelfgemaakt gebak, wat ze voor een prikkie verkoopt. Wel zelf een bordje meenemen!

En niet te vergeten het klaarmaken en eten van de goulash!

Camping zoals deze moet zijn: ruimte, rust, keurig

Geert en Corrie
28-7-2017

Bij aankomst zagen we onze naam op een welkomstbord en heel welkom voelden we ons het hele verblijf. Je mag zelf je plaats uitzoeken; let daarbij op de wind, die soms flink kan zijn. Aan de buitenkant heb je een prachtig uitzicht over het dal! Monique en Dion willen je overal mee helpen en staan altijd klaar om je te woord te staan. Je kunt terecht voor informatie over de omgeving en ook organiseren ze af en toe een activiteit. Het sanitair wordt tiptop schoongemaakt. Verder is voor de kampeerders overal aan gedacht; zelfs afwasmiddel staat op de afwasplek voor degenen die het vergeten zijn. We zouden een weekje blijven, maar het werden 17 dagen. Er is veel te doen en te beleven rond de camping en ook binnen een straal van drie kwartier rijden. Aanraders: bij helder weer de kabelbaan naar de Chopok van 2.000 m met schitterend uitzicht, stoomtrein ritjes, schaapskudde, diverse grotten, wandelingen vanaf de camping, Banska Bystrica, restaurant op loopafstand van de camping, als je goed ter been bent zeker ook de route met groene markering lopen naar en door de kloof Certova Dolina vanaf Zbojska.

Monique en Dion bedankt voor een heerlijke tijd bij de Lage Tatra! Veel geluk gewenst.

De mooiste camping van de laatste 30 jaar

Fam.Poelen
13-7-2017

Er is goed nagedacht over alles tot in detail, zonder dat dit opdringerig wordt gecommuniceerd. Je merkt gewoon dat de eigenaars weten wat kamperen is.

Ze hebben het zo ingericht dat b.v. de afwasplek 'de ontmoetingsplek' met prachtig uitzicht is, zoals vroeger de dorpspomp. Maar een drankje, koken, lekker een boek lezen in een hangstoel, hangmatten, rondscharrelnde kippen. Het is een kampeerfeest. complimenten voor de eigenaars.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sedliacky Dvor ( Het Boerenhof) in Rohozna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sedliacky Dvor ( Het Boerenhof) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sedliacky Dvor ( Het Boerenhof) scoort een 8.85 uit 10 op basis van 78 reviews.