Reviews over Radvan nad Dunajom

mooie plek langs Donau rivier

Katarina_Peter,
    14-1-2011

plaats is niet zo toeristisch en rust en genieten van cultuur en omgeving en lekker goedkoop eten, vlakbij de grote toersitische steden zoals Budapest/komarno en Wenen enz, langs de fietsroute van de Donauroute. In omgeving veel zwembaden en natuurbaden, op de grens en je zit zo in Hongarije en Slowakije.

Prachtige Villa

andre & anja,
    2-1-2011

Het is de moeite waard om per auto hier naar toe te reizen.Onderweg gestopt na Passau en de volgende dag aangekomen.

De villa is ruim opgezet elk vertrek heeft een airco en de kachel is ook aanwezig.ruime open keuken een woonkamer waar je lekker de ruimte heb.

Voldoende slaap en douce gelegenheid.

Een ruim terras en tuin rondom het huis.

In de omgeving is een mooi zwembad in het dorpje ervoor Patince.

Verder is de plaats Sturova en Esztergom met de mooie historische Dom en tevens is hier ook een leuk zwembad lekker wandelen door de oude straatjes en de soms kleine winkeltjes zijn beslist de moeite waard.

Wij hebben een leuke week gehad en wij zullen zeker graag weer een weekje hier willen zijn.

Andre en Anja Bresser te Schiedam

Donauhouse een nieuwe villa/bungalow aan de donau

Fam H. Rooimans,
    1-1-2011

we zijn 1 wk geweest in deze nieuwe vakantiehuis/villa en hebben hier genoten van de cultuur van Slowakije en veel mensen die Hongaars zijn ivm het op de grens ligt tussen Hongarije en Slowakije ligt.

veel gefiets en de grote steden bezocht zoals Budapest en Komarno en de dom van Esztergom. Ook de wellness/thermal baden bezocht in de omgeving en kinderen vermaakten zich in de andere zwembaden. Op de Donau gevaren met een rondboot.

Een mooie omgeving waar nog niet zoveel toeristen zijn.

Een aanrader!.