Reviews over Podbanske

4 dagen ih Permon hotel verbleven met onze vrienden uit De

Schoors,
    13-9-2007

4 dagen ih Permon hotel verbleven met onze vrienden uit Slowakije. Heel rustig hotel. De kamers zijn mooi, badkamer met ligbad dubbele wastafel en toilet. Het is een kuuroord met sauna en Wellness center en 25 m zwembad. Er is geen geklede sauna voorzien. Het eten in het (vernieuwd) restaurant is in bufet vorm, lekker maar vooral Slowaaks. Voor de tieners is er een beetje een verouderd gamehouse.Er is ook een high adventure.1 x per week op donderdag komt er 's avonds een slowaaks folklore groepje optreden. Je kan er een scooter huren om de omgeving te verkennen Het hotel is gelegen in een prachige natuur. We bezochten het Liptovské múzeum (openluchtmuseum beetje zoals Bokrijk in België), het Oravský castle, een grot en waterval. Ook leuk in de buurt om te doen met kinderen is een rondrit van 3 km met een oude legertank.

Ik zou dit hotel zeker aanbevelen voor wie houdt van rust en natuur.