Hotel Odevak

• Animatie

10 reviews over Hotel Odevak

• 7bret5620-06-2010

heerlijke kuurvakantie

Prima service ondanks dat we aan het eind van het seizoen kwamen. Zeer vriendelijk personeel, heerlijk eten. Er was een gevarieerd programma in de accomodatie buiten. Taxi en fiets naar stadje kunnen via receptie worden geboekt, prima geregeld. Het is inderdaad een enigszins verouderd oostblok hotel maar voor deze prijs, met dit aanbod van behandelingen moet je daar niet over zeuren. Als je meer luze wilt moet ook meer betalen.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 8fokke03-09-2009

prima hotel wij hebben er zeer genoten

hotel oldevak in piestina is een goed en prima hotel met vriendellijk personeel schone kamers prima eten

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 2alice de jong27-07-2009

Dit is geen wellneshotel zoals wij het kennen.

Een grijs oostblok van drie verdiepingen. Dit is een ""wellnesshotel"" maar ze hebben geen zwembad of ontspanningsruimte. De ligstoelen voor buiten moesten nog komen en de fietsen voor de verhuur ,totaal 3 !! zijn een ramp. (soort mountainbike en een erg kleine damesfiets die aan alle kanten rammelt. De wellnessbehandelingen gebeuren zeer summier en door masseurs die heel de week dezelfde kleding (met vlekken )dragen.Doktoren van rond de 70,die niet echt vriendelijk zijn. Whirlpool is ook een behandelingen geen duidelijke omschrijving van andere behandelingen.

Het personeel heeft erg veel moeite gedaan om het ons naar de zin te maken, maar om 10.00 uur ging de bar dicht.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 4Ingrid Idema24-07-2009

Eenvoudig hotel met zeer gemotiveerd personeel.

Hotel Odevak is een eenvoudig hotel, de omgeving is niet bijzonder mooi, op ongeveer 25 min. lopen van het stadje Piestany gelegen. Ontbijtbuffet is goed, dinerbuffet vond ik niet geweldig. De wellnessbehandelingen waren uitstekend, het personeel in het hotel heeft er alles gedaan om ons een heerlijke vakantie te bezorgen. En dat is gelukt, ik heb hier een geweldige vakantie gehad. Het 'oostblokgevoel' blijft toch overheersen, en dat heeft voornamelijk te maken met de indeling en het uiterlijk van het gebouw.

Gereisd met vrienden in juli 2009

Hotel Odevak info