Weer vandaag22°
Hotel Danubius Balnea Splendid

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Danubius Balnea Splendid voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Danubius Balnea Splendid

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Danubius Balnea Splendid in Piestany, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Danubius Balnea Splendid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.