Géén boekingskosten

• 7.9Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

28 Reviews over Sokol (+ pension)

• 8Geelhoed23-04-2019

Geweldig

Gebruik gemaakt van camping en pension. Kamers zijn perfect, schoon, compleet en goed geprijsd Sanitair op camping is schoon. Plaatsen zijn ruim, prachtig uitzicht. . Lekker gegeten bij Jana. Geen moeite is teveel voor het echtpaar .Zij hebben onze week fantastisch gemaakt

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Nico Ouburg08-07-2018

Gastvrijheid ten top

Rust in boomgaard met prachtige plekken. Zeer gastvrije eigenaren die alles voor je over hebben. Mogelijkheid om deel te nemen aan gezamenlijke maaltijd met lokale gerechten. Boeiende omgeving. Sanitair eenvoudig maar voldoende en schoon.

• 8Gerben12-08-2017

Rustig en prettig

Het sanitair van de camping is eenvoudig van opzet, maar wel voldoende. De eigenaars zijn zeer vriendelijk. De eigenaresse verzorgt ook een speciale maaltijd. Ze kan erg lekker koken. Er is informatie over de omgeving die je kunt lenen om te gebruiken.

Het schijnt dat er aan een bredere beschikbaarheid van WiFi wordt gewerkt. Dat zou prettig zijn.

• 9Eetgelegenheden
  • 6Familie van der Maas18-06-2017

Voor ons nooit meer

Op zich de camping lag leuk in de boomgaard, maar sanitair oud niet meer van deze tijd wij vonden de omgeving daar niet erg fijn.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Charlottr08-04-2017

Prachtig plekjr

Rustige camping. Buurtwinkeltje en restaurantjes op loopafstand. Veel mooie natuur en kastelen in de buurt. Mooie uitvalsbasis om Kosice te bezoeken! Sanitair is goed schoon. Hele vriendelijke en behulpzame eigenaren! Echt een aanrader!

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Michelle Peeters en Huub Sanders23-08-2016

Bijzonder mooie en gastvrije camping!

Bijzondere camping, echt een aanrader in dit gebied. Je komt hier volledig tot rust. Mooi gelegen in een boomgaard, zwembadje (opblaasbaar) op de camping, schoon sanitair. Leuke verwelkoming en prettig dat je Nederlands kunt spreken. Camping-eigenaar verkoopt ook zelfgemaakte wijn en likeur (aanrader!). Je kan ook mee-eten. Ook dit is een aanrader want er zijn weinig goede eetgelegenheden in de buurt. De wandeling door de canyon is een aanrader, je kan er zelfs salamanders zien! Ook de kleinere wandeling in de buurt langs de oude smederijen en mijnschachten is erg leuk. Beschrijvingen zijn op de camping verkrijgbaar.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Wilma Visser14-08-2016

Een mooie camping met ontzettende gastvrije mensen

Een mooie rustige camping, met heel gastvrije eigenaars die het iedereen naar de zin proberen te maken.En een omgeving waar heel veel te bekijken is. Een groot voordeel is ook dat ze nederlands spreken., de documentatie is in het nederlands en voor tips zijn ze altijd bereikbaar.

• 9Jensen17-10-2015

Super god campingplads !!

Efterårs ferie 2015. En virkelig dejlig og hyggelig campingplads med venlig og hjælpsom personale. De sanitære forhold er pæne, velholdte og rene. Gode offentlige forbindelser til og fra Prag centrum. Dagsbilletter til offentlig transport kan købes på campingpladsen. Campingpladsen har gratis shuttle bus TIL togstationen - 13 min. med tog til centrum. Kan varmt anbefale denne campingplads hvor forholdet mellem pris og kvalitet er i orden. Vi kommer gerne igen !

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Eva de Baat16-09-2015

Heel fijn!

Wat voelden we ons welkom op camping Sokol! Samen met Jana zochten we een mooi rustig plekje voor onze tent en daar hebben we 3 dagen en nachten heel prettig gebivakkeerd. Harry en Jana zijn geweldig als gastvrouw/heer. We waren erg blij met de algemene èn persoonlijke informatie die Harry ons gaf over land en regio. En Jana heeft een keer voor ons gekookt - we hebben heerlijk gegeten! We gingen weg omdat het ons i.v.m. de motorcross te druk werd, maar we komen vast nog eens terug.

• 10Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Ton IJpenberg en Boukje Rynja04-01-2015

Mooie en goede camping!

Mooie camping in een boomgaard achter de huizen van een dorpsstraat; toegang door een poort aan de weg. Je wordt zeer vriendelijk ontvangen door de Slowaakse vrouw van de Nederlandse eigenaar met een prima smakend destillaat van wat in de boomgaard voorhanden is. Sanitair is goed en schoon. De uitbaatster maakt op verzoek een uitstekende maaltijd klaar (wel wat duur naar Slowaakse begrippen: €15).

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar