Camping Autocamping Turiec

7 reviews over Camping Autocamping Turiec

• 2018
    8Ineke18-08-2018

Fantastisch!

Super fijn ontvangst door de goed engels sprekende vriendelijke Viktor. Rustige camping gelegen net aan de rand van Martin, met prachtig uitzicht over de Tatras. Sanitair oogt oud maar is zeer schoon, warm water aanwezig en een keukentje waar je gebruik van mag maken. De camping is niet groot en zowel voor als achter loopt een weg, hier hebben wij geen last van gehad. De camping wordt veel gebruikt voor overnachtingen/kort verblijf. Een heerlijke plek om goed tot rust te komen en een super uitvalsbasis om de tatras te bezoeken. Je bent overal dichtbij. Supermarkt 5 minuten rijden. Geen speel toestellen aanwezig, geen WIFI. Data ontvangst super goed. Viktor is behulpzaam en weet veel over de omgeving! Volgend jaar komen wij weer een paar dagen.

• 7Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• Oude reviews

8Bennie21-07-2015

Leuke vriendelijk Slowaakse camping

Wij zijn met twee bijna vijftigers met de caravan op pad. Victor de campingbaas is een zeer gastvrije en vriendelijke man. Wil alles uitleggen en overal mee helpen. Loop een paar keer per dag over zijn camping en informeert of het goed gaat ( zonder vervelend te worden). Op de camping is het een mengeling van Nederlanders, Tsjechen en Slowaken. Mooie ruime plekken en goede WiFi. Sanitair schoon maar zeer simpel( weet je in Slowakije) camping netjes omheind en een toegangspoort met controle. Broodjes haal je in een winkeltje op 500 m. Een een kofola en fanta op 100 meter voor te samen € 1.20 op het plaatselijk bustation ( geweldig tussen de loko's) geweldig voor rustzoekers met niet te veel eisen.

• 6Staat v/h sanitair

• 10K en M05-07-2013

De echte ingang en ontdekking van Slowakije

Dit is een echte door Slowaken gerunde camping. De echte Slowaakse gastvrijheid en behulpzaamheid is groots. De vele mogelijkheden in de omgeving heeft ons moeten besluiten om een week langer te blijven. In deze regio hebben we het echte Slowakije kunnen ervaren. Cultuur, natuur, fietsen en wandelen en rust op de camping echt een genot..

• 9Staat v/h sanitair

• 9Henny12-07-2008

Zeker nog eens

Mooie en rustige camping ook begin juli (2008). Eigenaar en personeel zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Omgeving en uitzicht vanaf de camping erg mooi. Camping ligt rustig aan rand van dorp. Winkels (ook zeer groot) binnen enkele kilometers. In een dorp op ca. 5 kilometer is een prima restaurant waar men Engelse en Duitse kaart heeft. Voor routebeschrijving, vraag de eigenaar (zo zijn wij er ook aangekomen).

• 10Staat v/h sanitair

• 9ton08-01-2008

waren er in 2007 2x rustig en zeer behulpzaam komen nog terug

• 8Staat v/h sanitair

2 tips over Camping Autocamping Turiec

• Hans, 22-11-2011

Vraag naar de Nederlandstalige beschrijving van de omgeving. Hierin staan goede tips om met het verkennen te beginnen.

• Ineke, 18-08-2018

Rij de camping af en sla rechtsaf, blijf de weg volgen (ook daar waar open slagbomen staan), vervolg de weg (let op smalle slingerweg, slecht wegdek) en rij helemaal naar boven en parkeer bij het hotel. Vanaf hier meerdere prachtige wandelroutes en "chata"om wat te eten en te drinken.

2 vragen over Camping Autocamping Turiec

• Carla, 22-04-2018

Huisje huren

Wat is de huurprijs van een verblijf op deze camping?

• gerrydoest, 17-02-2012

vragen over de camping en omgeving

We gaan dit jaar voor het eerst naar Slowakije. We gaan dit jaar waarschijnlijk deze camping bezoeken. We zitten nog met een paar vragen

1. Kun je vanaf de camping fietstochten maken
    2. Zijn er in de omgeving zwemmogelijkheden
    3. Zijn er op fietsafstand leuke plaatsjes of dorpjes waar je heen kan gaan
    4. Zijn er veel nederlanders op de camping
    5. Wat voor soort landschap is het

Bennie, 22-07-2015

1 fietsen kan goed, maar je moet wel van klimmen en dalen houden. Wegen zijn voor een race fiets minder geschikt. 2 weet ik niet zijn we niet naar op zoek geweest. 3 leuke plaatjes zijn er genoeg. 4. Op deze camping een mengelmoes van alles. Nederlanders zonder kinderen en meestal stellen 5 het landschap een glooiend. Aan de voet van het gebied de kleine tatra.

gerrydoest, 22-07-2015

dank voor de informatie maar we zijn een paar jaar terug al geweest

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig