Reviews over Liptovsky Mikulas

Best een leuke plek, mooi uitzicht op de bergen

Jacqueline,
    26-4-2018

Locatie was prettig gelegen, goed aan te rijden en een ruime (gratis) parkeerplaats. Uitgebreid ontbijt, kamer was comfortabel genoeg (geen hoogstandje) met mooi uitzicht over het Tatra gebergte. Personeel is ingetogen en basic in de Engelse communicatie. Redelijk goed restaurant, alleen de inrichting is donkerbruin, en niet uitnodigend. Verder is er een lobby waar je nog even lekker kunt zitten maar max tot 22.00 uur want dan gaan de lichten uit :-) dus hint om weg te gaan. Liptovsky M. en regio is een mooi gebied met een prachtig landschap en ongerepte natuur.

het is er geweldig

Familie van der Veeken,
    4-9-2011

wij zijn van 22 juli t/m 6 augustus op vakantie geweest in Aquapark Tatralandia en het was echt super

De beste reis tot nu toe

Eric,
    19-9-2008

We zijn met vrienden eind juli, begin augustus naar Tatralandia geweest. Het is een top waterpretpark. Het is er zeer proper en overal is er bewaking. De prijzen voor het huisje zijn ook ok. De glijbanen (27 in totaal) zijn ook voor alle leeftijden. De kleintjes kunnen zich amuseren in een van de 10 zwembaden. De temeratuur van het water ligt tussen de 21 en de 38°.De shows in de western zijn zeer mooi en verzorgd. De omgeving is de moeite waard met het Tatragebergte en iets verder het Slovaaks paradijs. Het eten is heerlijk en zeker niet duur. Een pintje (0,5 l ) kost een Euro. Als iemand iets gelijkaardigs zou weten zijn mag je dit altijd melden.

dit aquapark met geothermisch water is bij ons zeer zijn 2

Tanja,
    15-10-2007

dit aquapark met geothermisch water is bij ons zeer geliefd, zijn er inmiddels al meerdere malen geweest. gelijk na de allereeste keer waren de waterwratten waar de kids al 2 jaar last van hadden in een keer weg inclusief eczeem..! t water werkt dus echt. prachtige omgeving, vriendelijk volkje, accomodatie was top. in de winter is t ook n aanrader zeker in combinatie met wintersport.

top park, reis is goed te rijden,mooie omgeving, lekker in

a. van hulten,
    24-7-2007

top park, reis is goed te rijden,mooie omgeving, lekker eten, nette huisjes, overdag vrij druk in het waterpark mede door gasten uit de omgeving, 's avonds is het goed te doen in het zwempark, echt een aanrader, zijn 1 week geweest, volgend jaar gaan we 3 weken

Liptovsky Mikulas scoort een 9,7 uit 10, op basis van 15 reviews