Liptovsky Mikulas

We hebben een aantal aanbieders voor Liptovsky Mikulas voor je op een rij gezet:

Reviews over Liptovsky Mikulas

Ideale uitvalsbasis

Isabelle
    11-8-2015

Liptovsky Mikulás is de ideale uitvalsbasis voor diverse uitstappen in de omgeving!!! Het stadje zelf is klein maar gezellig, diverse cafeetjes, restaurantjes, winkeltjes, musea.... Ideale plaats zowel voor een zomer- als wintervakanties want er zijn ook diverse skipistes in de buurt. De zeer mooie natuur, maakt diverse onvergetelijke wandelingen in de buurt mogelijk. In de zomer heb je ook diverse zwemmogelijkheden zoals Tatralandia, Gino's Paradise of gewoon heerlijk zwemmen in het Mara.... Ook de hele mooie pittoreske bergdorpjes in de buurt zijn een bezoekje waard, alsook de vele mooie kerkjes die in deze dorpjes gelegen zijn.

Gereisd Met partner in januari 2015

LM is een kleine maar zeer leuke stad

14-2-2008

LM is een kleine maar zeer leuke stad. Je vindt er alles wat nodig is: musea, restaurants, hotels/penzions, cafés, winkels, supermarkten, ... Verder zijn er binnen een straal van 50 km een aantal bezoekenswaardige plaatsen: de natuurlijke warmwaterbronnen in Bešnova, het openluchtmuzeum in Pribylina, de grotten in de Demänova-vallei, het stuwmeer Liptovska Mara met kiezelstranden, een tochtje naar de top van de chopok op 2024 m hoogte, ... Of gewoon een wandeling door de bossen... adembenemend mooie natuur!!! In de winter kan je skiën op de pistes in Jasna.

Gereisd Met partner in september 2007
Liptovsky Mikulas scoort een 8,9 uit 10, op basis van 15 reviews