Camping Villa Betula

Kleine hotelsWeer vandaag19°7°

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Betula voor je op een rij gezet:

1 review over Camping Villa Betula in het Nederlands

Met oudere kinderen

Fantastische plek

johan pragt
26-7-2010

Nagenoeg alles is goed. Mooie rustige plek bij fruitbomen. Goed sanitair.

Dicht bij vele toeristische attracties.

Avondeten verdiend een 10. Veel keuze, altijd perfect in kwaliteit, opmaak prima, veel keuze, lekkere toetjes, prettig personeel.

Omdat de kosten van het camperen laag zijn, en het eten ook niet duur zijn we elke dag wezen eten in het restaurant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villa Betula in Liptovská Sielnica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villa Betula zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.