Reviews over Jasna

Het was een lange reis naar het 1500 km van Utrecht Jasna.

Ron van der Es,
    3-3-2008

Het was een lange reis naar het 1500 km van Utrecht gelegen Jasna. Het hotel ligt direct aan de piste. Inpandig is een skiverhuurwinkeltje, erg handig. De kamers zijn wat gedateerd en gehorig. De bevolking (personeel) heeft het verleden nog niet helemaal verwerkt en komt ongehumeurd over. Echt contact krijgen is moeilijk. Het eten is voor de moeilijke eter geen pretje. Veel zaken die onbekend zijn voor ons. Geen patat gezien de hele week. Ik vond het juist wel leuk. A la carte is ook mogelijk (met patat!). De bar kent een aantal Oostenrijkse zitjes die vaak bezet zijn. De prijzen zijn zalig en het afrekenen een feest. Buiten enkele videogames is er alleen een tafeltennistafel ergens heel diep in de kelders. Al met al had ik het best naar het zin die week, alleen de afstand is killing. Als de kamers een facelift krijgen en het personeel iets enthousiaster dan kan de waadering direct een paar punten omhoog.

Jasna scoort een 7,6 uit 10, op basis van 8 reviews