vakantie Handlová

Reviews over Handlová

top hotel in prachtige omgeving

patrick,
    8-8-2012

Het hotel is gelegen midden de prachtige bossen met tal van uitstappen in de omgevingen de verdere omgeving. Het was er zeer goed onderhouden. Voor het personeel alleen maar lof, twee weken lang op al onze wenken bediend geweest Met tal van activiteiten binnen de omheining van het complex. Met andere woorden een aanraden voor wie van rust, natuur en uitstappen naar bezienswaardigen houd, top.

niet te missen

kevin VD langhenberg,
    2-9-2011

bijzonder hotel, gastvrij onthaal en service , prachtige ligging, geweldig lekker eten en drinken en dit aan bijzonder attractieve prijzen . Wij gaan vaak in Slowakije op verlof maar vinden dit hotel veruit het beste wat er is . Ideaal voor kinderen ook, gezien de zwembaden en speeltuinen.

Een absolute aanrader en voor 34 euro PP half pension, je houdt het niet voor mogelijk

Geweldig hotel in een mooie omgeving

Gregory Cop,
    7-10-2010

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede service en zeer lekker eten! Een leuke bestemming met tal van leuke plekken (in de buurt) om te bezoeken! Prachtige natuuromgeving.

tophotel midden in de prachtige natuur !

BEVERS LINDA,
    26-8-2010

goede service en fantastisch eten ! een aanrader voor wie graag geniet van de gezonde berglucht in combinatie met de luxe van een tophotel waar je lekker kan relaxen na een goede wandeling .

super gezellig hoteltje

deleersnyder,
    24-8-2010

we hebben hier met een groep gezeten en dit was zeer leuk we hebben ons er goed geamuzeerd als we iets vroegen was het nooit teveel enzo dus echt de moeite wel waard