Camping Caravan Camp DS

Camping Caravan Camp DS
9,6

2 reviews over Camping Caravan Camp DS in het Nederlands

Komen al 21 jaar en gaan nu weer in juni.

Giel teunissen
10-6-2016

Wij vinden daar alles goed alles kan alles mag.

Prima stek

Erik
16-7-2013

Kleine camping. Vlakbij groot zwembad. Op de camping niets voor kinderen. Klein restaurant naast de camping. Beperkte kaart. Goed en goedkoop. Dunajska Streda is een leuk stadje op loopafstand. Hartelijke en hulpvaardige eigenaren. Spreekt Duits. Trein op loopafstand. Bratislava en Wenen met de trein goed te bereiken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Caravan Camp DS in Dunajska Streda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Caravan Camp DS zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.