Dedinky

We hebben een aantal aanbieders voor Dedinky voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Dedinky voor je op een rij gezet:

Reviews over Dedinky

Prima hotel, voor een leuke voordelige prijs

lisetteke,
    25-8-2010

Simpel hotel gelegen aan een meer. Heeft dus wel een mooi uitzicht. Kamers zijn netjes en verzorgd. Eten mogelijk op afspraak.

Gereisd met vrienden in mei 2004

Dit is een relatief nieuw en luxe pension met alle die je

Suzanne,
    31-7-2007

Dit is een relatief nieuw en luxe pension met alle voorzieningen die je nodig hebt op de kamer, zelfs satelliettelevisie. Bij het pension zelf is geen mogelijkheid om te eten, wel is er een kleine keuken/koelkast waar je gebruik van kunt maken en dus zelf je eten kunt koken. Anders is er tegenover dit pension een ander pension waar je goed kunt eten. De service was erg goed, de mensen zijn heel vriendelijk. De ligging van het pension is ook leuk; vlakbij het kleine meertje in Dedinky, een pittoresk dorpje in het Slowaakse Paradijs en vlakbij de ijsgrot Dobsinska.

Gereisd met partner in juli 2007
Dedinky scoort een 9 uit 10, op basis van 3 reviews