Camping Lazy

Camping Lazy
9,5

19 tips over Camping Lazy

Dave, 11-5-2015
Maak de uitgezette gps wandelingen!
Robbe, Lonneke, Vinte, Maaike en Hans, 10-2-2015
Bij het eten (en ook op andere momenten) beveel ik de kaas van Farm&Camping Lazy aan. Ze schijnen ook lekkere yoghurt te maken.
Diana, 25-8-2014
Probeer zeker de geitenkaas en geitenmelk, heerlijk! Budapest is met de auto prima te doen in iets minder dan anderhalf uur. De stad is een aanrader. De tent en breakfast was ideaal net als de welkomst goulash!

Joost Joost, 11-8-2014

Hou de camping zo lekker klein.

Nog meer activiteiten rond de natuur. Is goedkoop omdat er genoeg van is en de kids vinden het prachtig. ( De vlinder avonden zijn er een goed voorbeeld van.) (Hebben wij net gemist)

Wout, 25-7-2014
Museum van de Slowaakse Opstand in Banska Bystrica, het mijnmuseum bij Banska Stiavnica, de schitterende ruine bij Bzovik. Maar zeker ook de vlierbessensiroop met zelfgemaakt yoghurt!
loes_5, 21-7-2014
In het voorseizoen is het wel erg stil, zeker omdat de plaatsen zo groot zijn, waardoor je minder makkelijk contact maakt. Maar zoek je de rust, dan is er geen beter plekje.

Marian en Bart van Leeuwen, 6-7-2014
Tip, ga op een avond naar het wild kijken. WIj hebben het helaas niet gedaan, maar wij hebben daarna schitterende fotos gezien van vakantiegangers die het wel gedaan hebben. Ook het paardrijden is een belevenis door de mooie heuvels. Dit kan ook gedaan worden met onervaren ruiters.
N. van de Kraats, 2-6-2014
Bierbrouwerij/restaurant Erb, Banska Stiavnica. (het is er duurder dan in andere restaurants in Slowakije maar het bier en de entourage is erg mooi)
Cisca Bazuin, 18-7-2013
Wel even reserveren van te voren.
Dieuwke Hoogenberk g/m Wamelink, 13-5-2013
De zeer bosrijke omgeving waarbij het wild echt gespot kan worden is geweldig. Ga er niet heen voor een tussenstop maar voor een langere periode.