Camping Lazy

• Matig / voldoende: 5 - 7

Ontspannen sfeer.

BdeGraaf
15-7-2018

Landelijke boerderij camping welke de naam eer aan doet. Mooie ligging tussen bos en weilanden en akkers. De juiste plek om tot rust te komen en te genieten. Voor de liefhebbers van een vuurtje, elke plek heeft haar eigen vuurplaats.

een geweldige camping voor iedereen

Nico Ouburg
7-7-2018

Een geweldige camping voor mensen die van natuur, dieren en rust houden. Vriendelijke eigenaren die niets teveel is. Heel mooie wandelingen mogelijk met doordachte hulpmiddelen (alle routes op een app). Ruime plaatsen. Eigenlijk klopt alles. En nu dus ook een zwembad, was in aanbouw toen wij er waren.

In ons hart!

Tjaart En Tiny
5-7-2018

Wat wij nietleuk vonden, was de fijd. We hadden liever nog veel meer tijd willen hebben om hier nog langer te zijn. We hebben genoten van onze Arnold en Bernadette en natuurlijk van Katinka. De natuurlijke hulpvaardigheid van dit gezin grenst bijna aan het ongelooflijke. Tel daarbij op de rust, de natuur, de andere campingasten die toch allemaal genieten en je hebt een sfeer die je nergens anders kunt vinden. Wij hebben nog andere bestemmingen op ons lijstje, maar Lazy komt zehker weer aan de beurt. Dank Arnold en Bernadette voor alles.

De leukste camping ooit

Vanneylen - Gorrens
29-12-2017

Best zo lang mogelijk vooraf reserveren voor het hoogseizoen.

De weg er naartoe (met een caravan) is ook een beetje avontuur...

Onovertroffen! De mooiste camping ooit!

Barend, Marieke, Pieter en Rosa
15-10-2017

Wat hebben wij het ongelofelijk fijn gehad bijna 3 weken lang op de heerlijke grote plaatsen van Lazy!

Als fervente kampeerders zijn wij met de kinderen (afgelopen zomer 5 en 7 jaar oud) altijd op zoek naar campings met ruimte, uitzicht, geen lataarnpalen of animatie en wel heel graag de mogelijkheid een vuurtje te stoken. Lazy stond dan ook al een tijdje op de wishlist. We hadden echter in Frankrijk de laatste jaren nogal eens het gevoel in een hoogopgeleide, compleet homogene Nederlandse enclave te zitten. Soms kwamen we letterlijk de helft van het schoolplein tegen. Hoe anders was dat op Lazy: hier was het publiek veel gemengder: de camping trekt allerlei mensen aan die een voorliefde en respect voor de natuur en voor elkaar hebben: wat een fijne mensen! Altijd iemand om leuk mee te kletsen, maar ook de mogelijkheid je bij je eigen tent terug te trekken als je daar behoefte aan hebt, wat door de ruimte heel goed kan. Werkelijk alle plekken hebben naast ruimte ook een weids en prachtig uitzicht.Tel daarbij op de oprechte aandacht en zorg van Arnold en Bernadette (die op dag 2 niet alleen onze kinderen bij naam kenden, maar ook konden inschatten wat voor types ze zijn en wat ze fijn zouden vinden. Zo vroeg Arnold onze dierenliefhebbende zoon soms mee om met hun hond de geiten te halen uit de omringende heuvels). Bernadette's energieke schaterlach hoor je al van verre. Ze is een ster met kinderen maar zorgt tegelijk ook voor duidelijkheid: om 21u gaat de boomgaard (de ontmoetingsplek) dicht. Dat is voor kinderen heel duidelijk en heel fijn. En als ze perse nog op willen blijven kunnen ze bij hun eigen tent altijd nog naar de vlammen en sterren staren! Er zijn zo veel extra's: zelf (gratis!) aardappels, courgettes, tomaten, wortels enz. uit de groentetuin plukken; elke dag paardrijden & geitenmelken; fietsroutes; wandelroutes; tips; heerlijk eten 2 keer in de week; eigengemaakte kaasfondue, elke ochtend verse; koude geitenmelk; wijnproeverijen; knutselmiddagen of speurtochten: echt, uit de grond van ons hart: deze camping is onovertroffen! Alleen het zwembad is klein, maar dat hield ons allevier niet tegen met temperaturen boven de 35 graden op een aantal dagen!

Lazy is een heel, heel bijzondere plek in een omgeving die ongerept (grote kuddes damherten op een paar minuten rijden, als ze al niet langs de camping zelf trekken), dromerig en melancholisch is en waar ontzettend veel te doen is: en of je nu naar een zwembad of kasteel wil, naar het mooie stadje Banska Stiavnica (met allemaal leuke cafe's en artistieke winkeltjes, een museum, 2 kastelen en vele mooie zwemmeertjes) of een van de vele andere interessante uitjes: het is allemaal terug te vinden in het met zorg geschreven boekje dat je bij aankomst krijgt en mag houden. Lazy is de mooiste en meest authentieke camping waar wij ooit geweest zijn (en dat geschreven door iemand die al 37 jaar kampeert)! Arnold en Bernadette: uit de grond van ons hart: bedankt voor een onvergetelijke vakantie.

Paradijsje voor jong en oud

Jeannet
15-10-2017

Arnold en Bernadette zijn lieve mensen en super gastheer en gastvrouw.

De camping is een paradijsje, rust, ruimte, spelen op en rond de camping, kampvuur, skelters, dieren........te veel om op te noemen.

Wij komen nog heel graag een keer terug.

Supercalifragilisticexpialidocious!

Ton & Hanneke
29-9-2017

Voor (bijna) ieder een aanrader. Wil je op een drukke camping staan met restaurant en disco?Blijf dan weg.

Wil je zelf je groenten plukken, heerlijke zelfgemaakte geitenkaas eten, 2 keer per week genieten van een maaltijd die klaargemaakt wordt door een Slowaak, een eigen kampvuur voor de tent, goulashpan lenen met driepoot voor boven je vuurtje, tips over de omgeving, kip Tok, paarden, geiten die in de vrije omgeving lopen, schapen, varkens Schorrie en Morrie voor de vuilnis, verse eieren, geiten melken, wandelen met of zonder GPS, ruimte om je heen, vlak terrein, huurtenten, pipowagen, ontbijten en pleiten tent zodat je de laatste nacht alles ingepakt en met een gerust hart slaapt waarbij ontbijt voor je klaarstaat. Dan moet je bij Lazy zijn.

En niet te vergeten de altijd vrolijke gastvrije Arnold en Bernadette die alles perfect runnen.

Niet ALLES is oké aan deze camping!

F Breuer
4-9-2017

Want de zaag was best wel BOT en dat was lastig bij het voorbereiden van het kampvuur. Bovendien is eigenaresse Bernadette nogal vrolijk en lacht veel en HARD en dat kon je best ver horen....

Aan de andere kant: we haalden hier wel allebei ons diploma geiten melken en dat was, mede gezien onze leeftijd, een echte verrassing.

Alle gekheid op een stokje: Wij hebben het er geweldig gehad en de rust gevonden die we nodig hadden na onze inspannende stedentrips in oost-Europa.

Dit is voor ons als aleenreizend stel de BESTE camping die we ooit hebben bezocht!

Heerlijk rustig

Jaap en Esther
1-9-2017

Mooie grote plaatsen met eigen kampvuurplekje, geen vlak terrein. In de ochtend verse broodjes en in het hoogseizoen kun je 2x per week aanschuiven voor een lekkere maaltijd. Mooie wandelroutes vanuit de camping. Ideaal voor rustzoekers en mensen die van natuur houden. Sanitair wordt goed schoongehouden. Niet geschikt voor mensen die iedere dag willen uiteten of op korte afstand verschillende bezienswaardigheden willen bezoeken.

En niet te vergeten vriendelijke eigenaren, die het je naar je zin willen maken.

Heel fijn ontspannend Lazy verblijf gehad!

Fam. Van Hees
29-8-2017

Deze heel kleinschalige camping is absoluut geweldig! Een dikke pluim voor Arnold & Bernadette die op een losse en ongedwongen manier deze camping runnen op hun boerderij.

Pluspunten:

- Heel ruime staanplaatsen met vuurkring.

- Rust! Stilte!

- Modern en proper sanitair. Twee splinternieuwe familiebadkamers.

- Een fijne sfeer die heerst tussen alle kampeerders.

- Te veel om op te noemen eigenlijk, je moet er heen om alles te ontdekken.

Minpunten:

Geen!

Eén ding is zeker: als je graag 'hutje mutje' staat op een mega-camping en nood hebt aan uren entertainment en disco, kom dan alsjeblieft niet naar camping Lazy! Je zou er ongelukkig worden :-)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lazy in Cerovo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lazy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lazy scoort een 9.45 uit 10 op basis van 141 reviews.