Camping Lazy

145 reviews over Camping Lazy in het Nederlands

Heerlijke vakantie bij Lazy in Slowakije

Conny & Andreas
23-8-2018

Deze camping is echt lekker lazy! Veel gezelligheid gecreërd door Arnold & Bernadette doormiddel van hele normale, natuurlijke dingen zoals geiten, ponies, schapen en kippen. Ik ben van mening dat een mens niet veel meer nodig heeft dan gezelligheid en de aanwezigheid van dieren.

Pluspunten: Rustig, ruime plaatsen, ongedwongen sfeer, eigen kampvuurtje, respect voor mens & dier.

Minpunt(je) De toegangsweg is een uitdaging, de weg is onverhard, dus als je aankomt, rustig rijden :)

Zeker gaan!!!!

Meijers
11-8-2018

Fantastisch mooie camping met ruime plaatsen, schitterend uitzicht, goed sanitair en veel speelgelegenheden voor de kids. Wat we vooral leuk vonden was het hout sprokkelen en daarna het koken van de Slowaakse goulash (varkensvlees van de eigen varkens) boven je eigen kampvuur met de groentes uit de eigen moestuin. Maar ook de gezamenlijk eten vonden we erg gezellig. Bernadette en Arnold zijn leuke lieve behulpzame mensen! Bedankt voor het fijne verblijf! Verder een mooie omgeving en een uitstekende trip guide in pdf via QR code. Omdat je altijd nog iets te streven moet hebben 😉: een kinderbadje in de familiedouches.

Minke
8-8-2018

Hier vind je de rust en ruimte die je zoekt! Heerlijke natuur, veel dieren (geiten melken, varkens voeren, paardrijden), spelletjesruimte, trampolines en zwembad! Privé kampvuur bij je plekje.

Ons verblijf op camping Lazy was (weer) geweldig! Lazy is zo'n plek waarnaar je blijft terug verlangen. De ligging is prachtig en het uitzicht wonderschoon. Onze oudste zoon (8) had het heerlijk naar zijn zin met het bouwen van een hut in het aangrenzende bos en onze jongste (3) vond het super in de grote zandbak, op de trampolines en in het zwembad. Dat zwembad is niet te groot maar wel heerlijk verkoelend en leuk om lekker in te spelen. De camping blijft gelukkig overzichtelijk. We hebben weer genoten van de schapen, de geiten (melk/yoghurt/kaas), de varkens en de paarden. Lekker 's avonds een kampvuurtje maken. Arnold, Bernadette en Katinka zijn zeer prettige mensen/campinghouders/boeren die zien en doen wat er nodig is. Zij houden deze plek zo ontzettend fijn!

Fantastische Camping voor Jong en Oud

Fam. Van Velzen
1-8-2018

Ben je opzoek naar een unieke, gastvrije ,super gezellige en kindvriendelijke camping?

Zoek dan niet verder !

Camping Lazy is niet alleen prachtig maar ook nog eens uniek .

De ligging is fenomenaal en gastvrijheid staat hoog in het vaandel.

Bernadette en Arnold zijn geweldige eigenaren die keihard werken om de camping tot het grote succes te maken dat het is .

Je kunt van alles beleven van het grote nieuwe zwembad tot de gezellige boomgaard met mega zandbak,trampolines en ontmoetingsplaats voor jong en oud.

Ook de dieren mogen absoluut niet ontbreken .

De super lieve pony's Iris ,Zorro en Zeer knappe Pjotr waar je elke morgen een paar rondjes op mag rijden en mag helpen bij het verzorgen.

Ook het geiten melken is een unieke ervaring voor jong en oud .

Kortom zoek je een camping met super lieve eigenaren die alles doen om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen in een prachtige omgeving kom naar Camping Lazy .

Ontspannen sfeer.

BdeGraaf
15-7-2018

Landelijke boerderij camping welke de naam eer aan doet. Mooie ligging tussen bos en weilanden en akkers. De juiste plek om tot rust te komen en te genieten. Voor de liefhebbers van een vuurtje, elke plek heeft haar eigen vuurplaats.

een geweldige camping voor iedereen

Nico Ouburg
7-7-2018

Een geweldige camping voor mensen die van natuur, dieren en rust houden. Vriendelijke eigenaren die niets teveel is. Heel mooie wandelingen mogelijk met doordachte hulpmiddelen (alle routes op een app). Ruime plaatsen. Eigenlijk klopt alles. En nu dus ook een zwembad, was in aanbouw toen wij er waren.

In ons hart!

Tjaart En Tiny
5-7-2018

Wat wij nietleuk vonden, was de fijd. We hadden liever nog veel meer tijd willen hebben om hier nog langer te zijn. We hebben genoten van onze Arnold en Bernadette en natuurlijk van Katinka. De natuurlijke hulpvaardigheid van dit gezin grenst bijna aan het ongelooflijke. Tel daarbij op de rust, de natuur, de andere campingasten die toch allemaal genieten en je hebt een sfeer die je nergens anders kunt vinden. Wij hebben nog andere bestemmingen op ons lijstje, maar Lazy komt zehker weer aan de beurt. Dank Arnold en Bernadette voor alles.

De leukste camping ooit

Vanneylen - Gorrens
29-12-2017

Best zo lang mogelijk vooraf reserveren voor het hoogseizoen.

De weg er naartoe (met een caravan) is ook een beetje avontuur...

Onovertroffen! De mooiste camping ooit!

Barend, Marieke, Pieter en Rosa
15-10-2017

Wat hebben wij het ongelofelijk fijn gehad bijna 3 weken lang op de heerlijke grote plaatsen van Lazy!

Als fervente kampeerders zijn wij met de kinderen (afgelopen zomer 5 en 7 jaar oud) altijd op zoek naar campings met ruimte, uitzicht, geen lataarnpalen of animatie en wel heel graag de mogelijkheid een vuurtje te stoken. Lazy stond dan ook al een tijdje op de wishlist. We hadden echter in Frankrijk de laatste jaren nogal eens het gevoel in een hoogopgeleide, compleet homogene Nederlandse enclave te zitten. Soms kwamen we letterlijk de helft van het schoolplein tegen. Hoe anders was dat op Lazy: hier was het publiek veel gemengder: de camping trekt allerlei mensen aan die een voorliefde en respect voor de natuur en voor elkaar hebben: wat een fijne mensen! Altijd iemand om leuk mee te kletsen, maar ook de mogelijkheid je bij je eigen tent terug te trekken als je daar behoefte aan hebt, wat door de ruimte heel goed kan. Werkelijk alle plekken hebben naast ruimte ook een weids en prachtig uitzicht.Tel daarbij op de oprechte aandacht en zorg van Arnold en Bernadette (die op dag 2 niet alleen onze kinderen bij naam kenden, maar ook konden inschatten wat voor types ze zijn en wat ze fijn zouden vinden. Zo vroeg Arnold onze dierenliefhebbende zoon soms mee om met hun hond de geiten te halen uit de omringende heuvels). Bernadette's energieke schaterlach hoor je al van verre. Ze is een ster met kinderen maar zorgt tegelijk ook voor duidelijkheid: om 21u gaat de boomgaard (de ontmoetingsplek) dicht. Dat is voor kinderen heel duidelijk en heel fijn. En als ze perse nog op willen blijven kunnen ze bij hun eigen tent altijd nog naar de vlammen en sterren staren! Er zijn zo veel extra's: zelf (gratis!) aardappels, courgettes, tomaten, wortels enz. uit de groentetuin plukken; elke dag paardrijden & geitenmelken; fietsroutes; wandelroutes; tips; heerlijk eten 2 keer in de week; eigengemaakte kaasfondue, elke ochtend verse; koude geitenmelk; wijnproeverijen; knutselmiddagen of speurtochten: echt, uit de grond van ons hart: deze camping is onovertroffen! Alleen het zwembad is klein, maar dat hield ons allevier niet tegen met temperaturen boven de 35 graden op een aantal dagen!

Lazy is een heel, heel bijzondere plek in een omgeving die ongerept (grote kuddes damherten op een paar minuten rijden, als ze al niet langs de camping zelf trekken), dromerig en melancholisch is en waar ontzettend veel te doen is: en of je nu naar een zwembad of kasteel wil, naar het mooie stadje Banska Stiavnica (met allemaal leuke cafe's en artistieke winkeltjes, een museum, 2 kastelen en vele mooie zwemmeertjes) of een van de vele andere interessante uitjes: het is allemaal terug te vinden in het met zorg geschreven boekje dat je bij aankomst krijgt en mag houden. Lazy is de mooiste en meest authentieke camping waar wij ooit geweest zijn (en dat geschreven door iemand die al 37 jaar kampeert)! Arnold en Bernadette: uit de grond van ons hart: bedankt voor een onvergetelijke vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lazy in Cerovo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lazy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.