Appartement Tower Apartment

Appartement Tower Apartment

Appartement

1 review over Appartement Tower Apartment in het Nederlands

mooi penthouse-appartement in het centrum

Angelina
17-8-2009

Tower appartment is een mooi ruim appartement op de bovenste verdieping van oud gebouw. je hebt voldoende ruimte met zijn tweeen. als je met meer bent heb je niet zo veel privacy, er is geen apparte slaapkamer. We hoefden pas bij aankomst te betalen, dus het is zeer betrouwbaar. Als je foto's van Michaelstower bekijkt staat het appartement er bijna altijd op. (de zolderraampjes aan de linker kant)

Gereisd Met partner in juli 2009

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Tower Apartment

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tower Apartment in Bratislava, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tower Apartment zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.