Hotel Kamila

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Kamila voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kamila

• Onvoldoende: 1 - 5

2008

hochzeitsevent

hochzeitsgast
1-9-2008

getränke warm, brötchen mit 1cm butter, Hochzeitsabendessen eine Katastrophe; Zimmer unsauber-kein Entgegenkommen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kamila in Bratislava, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kamila zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kamila scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.