Hotel Devin

Hotel Devin
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Devin voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Devin in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

zeer goed hotel

vandoorne
19-12-2014

Het hotel is zeer goed gelegen, dicht bij de oude stad en het grote shoppingcenter.Het personeel is supervriendelijk en steeds bereid om te helpen.De manager van de bar daarentegen is zeer grof tegen zijn personeel in het bijzijn van de klanten en zeker onterecht want ze zijn echt super.Het ontbijt was zeer gevarieerd en ook hier zijn de mensen zeer vriendelijk.Goede ruime nette kamers,zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Devin in Bratislava, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Devin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Devin scoort een 8.11 uit 10 op basis van 7 reviews.