Hotel Danube

Hotel Danube
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Danube voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Danube in het Nederlands

Het hotel ligt direct aan de Donau en op loopafstand vanhetcentrum. Er is een grote lobby met receptie en een gezellig ontbijtrestaurant. Helaas blijkt dat de ambiance niet meer helemaal strookt met de verwachtte 4* kwaliteit, het ziet er allemaal sleets en niet erg schoon uit. De kamer die we hier hebben is behoorlijk van afmetingen, 4.5 x 3.5 mtr. en het meubilair bestaat uit 2 bedden met nachtkasjes, salontafeltje met 1 clubstoel, bureautje met een ladekastje, kastje met koelkastje, flatscreen KTV en stoel, kofferrek en klerenkast met kluis. Het totaal heeft naar onze mening zijn beste tijd gehad Er is een apart toilet en de badkamer is niet al te groot. Verder is de vloerbedekking niet erg fris, schimmelige voegen in de badkamer, exceptioneel duur parkeren € 27 per nacht. Gratis zijn de kluis en het bekabelde internet en er is airco.

Ontbijt: Goed.

Onze conclusie: Dit hotel heeft betere tijden gekend en daardoor zou een renovatie nodig zijn, dus nu geen 4* waard.

fantastichsche plek

Lucien
30-4-2009

hotel danube is in bratislava goed te bereiken en het is een cool leuk hotel

2006

Goed en professioneel hotel

T. Bos
9-9-2006

Goed en professioneel hotel. Vriendelijke bediening en een zeer goed uitgebreid ontbijt. Het hotel ligt 5 minuten lopen vanaf het oude stadscentrum van Bratislava. Een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Danube voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Danube in Bratislava, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Danube zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.