Hotel City Bratislava

Laatste review

Goed voor een kort verblijf

Pieter,
22-9-2011

Inkom van het hotel is veelbelovend. Kamers zijn dit ook. De kamer is groot maar staat echter voor de helft leeg. Schoonmaak is prima! Het hotel ligt niet ver van de luchthaven wat een pluspunt is. Met de auto ben je in minder dan 15 minuten in het centrum van Bratislava.

Misschien een tip voor het hotel... hang eens douchegordijnen of iets dergelijks... :-)

Kenmerken

22-9-2011

typisch Oostblokhotel

Gonnie
18-9-2011

De kamer is groot, maar de helft van de kamer is leeg. De schoonmaak is niet voldoende. Bij het raam lagen allemaal veren en andere troep van vogels en in de badkamer zat een sprinkhaan. De badkamer is zeer klein en er is nergens ruimte om je spullen neer te leggen. Er is geen douchegordijn, zodat de hele badkamer nat is als je niet voorzichtig bent. Het personeel is redelijk vriendelijk en spreekt Engels en Duits. Het avondeten is niet geweldig. Het ontbijtbuffet is best uitgebreid, maar er zit weinig smaak aan het eten. De ontbijtzaal is veel te klein voor alle gasten die er logeren. Het hotel ligt, in tegenstelling wat de naam doet vermoeden, ver van het centrum. Het ligt midden in een woonwijk met typische Oostblokflats. Dit hotel past daar goed tussen...

2008

nooit meer

Angela van Gameren
11-8-2008

De entree beloofde veel goeds, echter de kamer stamde nog uit de tijd dat het ijzeren gordijn nog gesloten was. Vloer was al een hele poos niet gestofzuigd en de badkamer was niet schoongemaakt ( de haren van de vorige gasten lagen nog in de badkuip)

Het eten in het hotel was wel in orde. Al met al rekenden ze westerse prijzen voor een hotel dat qua kamer niet aan die standaard voldoet.

2007

op zich een leuk hotel, echter de service die je krijgt als 'westerling'is zeer slecht. Men meent hier echt te kunnen profiteren van westerlingen. en ze een poot uit te trekken.

We hebben een aantal aanbieders voor City Bratislava voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Bratislava in Bratislava, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Bratislava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.