Hotel Botel Gracia

Kleine hotelsWeer vandaag1°-2°
Hotel Botel Gracia
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Botel Gracia voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Botel Gracia in het Nederlands

centraal gelegen

dick
29-9-2016

Locatie ok fijn breakfast speciaal overnachten op een boot

minder wat kleine kamer

neen dit nooit meer

Leen
26-7-2014

1 nacht hier verbleven om Bratislava te bezoeken.uiterst simpel ontbijtbuffet. Vuile kamers!!!!!

uiteraard zeer goedkoop: 70euro voor familyroom met ontbijt en parking. Ligging is excellent maar we hebben veel hotels in centrum gezien in mss beter daar ergens slapen.

de 3 sterren zijn niet te begrijpen. Eerder1 of geen ster.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Botel Gracia in Bratislava, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Botel Gracia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.