Reviews over Banská Bystrica

Rust

Klaas
    19-12-2014

Het pension ligt in een klein dal en nis een buitenwijk van Banska Bystrica.

Eenvoudig en goed

Rinus
    21-1-2011

Een eenvoudig maar goed dorpshotel met een goed prijs/kwaliteits verhouding.

Ontbijt en avondeten zijn goed en de kamer ruim en schoon.

Het hotel ligt naast een een kasteel en in het park kan men vrij rondwandelen.

Goed hotel met uitgebreid ontbijtbuffet

Tineke
    21-5-2010

Hotel is gevestigd in een hoog modern gebouw, en dat zijn niet direct hotels waar ik op val. Maar de receptie zag er blinkend modern uit, en het personeel gaf adequate service, en sprak gelukkig zonder problemen engels.

De ontbijtruimte zag er keurig uit, veel ruimte, en er was heel veel keus. Ook werd er goed opgelet dat er voldoende van alle gerechten en producten aanwezig was.

De inrichting van de kamers was gedateerd, jaren 80 vloerbedekking en meubilair misschien nog wel ouder. Maar de bedden waren comfortable, en ook de badkamer voldeed prima aan de behoefte. En het uitzicht vanaf onze kamers op de 12e verdieping was prachtig.

De ligging t.o.v. het centrum is gunstig, 5 minuutjes wandelen en je zat midden in het stadje.

Godny polecenia.

Jakub
    10-7-2009

Hotel Lux jest godny polecenia, szczególnie tym, którzy wybierają się na pd. Europy, jako dobry nocleg za przystępną cenę.

goed hotel met ruime parkeerplaats

Visch
    19-11-2008

goedbereikbaar ligt 200 meter van bus treinstation en met max 5 minuten lopen langs het oorlogs monument ben je in hartje oudstad

Banská Bystrica scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews