Camping Vrhpolje

Slovenie, Slovenie, Vipava

9.2Fenomenaal

• 9.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

Vrhpolje is een kleine camping met zo’n 15 plaatsen in Slovenië. De eigenaresse heet je hartelijk welkom met een karaf huisgemaakte wijn. Het sanitair is hier erg schoon. Er is wel een kerktoren vlakbij. Gelegen in het Vipavadal. De omgeving leent zich uitstekend voor fiets- en wandeltochten of een uitstapje naar de wijnvelden.

17 reviews over Camping Vrhpolje

• 2019
    9Germa de Jong12-09-2019

Liefdevol verzorgd

Toen we aan kwamen, bleek de camping (over)vol te staan. Maar de eigenares bood ons een prachtig alternatief: we mochten met onze bus bij haar wijngaard staan, zo’n 250 meter verderop. Een mooiere plek konden we ons niet wensen! Mooi uitzicht, stil en we konden volop druiven en verse vijgen plukken. De eigenares was heel vriendelijk en behulpzaam. Hoewel we in eerste instantie terugschrokken van de kleine plaatsen waar ook nog auto’s tussen geparkeerd werden, zouden we zeker nog eens terug komen vanwege de fijne sfeer, de liefde waarmee de camping verzorgd werd en de mooie, Toscaans aandoende, omgeving.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9Vd laan05-07-2019

Klein maar fijn

Klein veldje met een paar plekken waar je zelf uit kunt kiezen. Zeer vriendelijke ontvangst, flesje wijn, mandje abrikozen gekregen. Je kijkt over de wijnvelden en er is genoeg te doen in de buurt. Er is een overdekte ruimte voor gezamenlijk gebruik, eten op te warmen en kleren te wassen. 1 douche voor m en 1 voor v. Alles netjes en schoon. Je merkt aan alles dat ze hun best doen de camping en de regio te promoten, en terecht ! Wijntour van Winestronaut werd perfect geregeld door de eigenaresse.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    10Daphne schoorl31-07-2018

Fijne locatie!

Super fijne, kleine camping. Een warm onthaal met een karafje eigengemaakte wijn. Deze kan je ook per fles voor 4 euro halen bij de eigenaresse (aanrader)! Je staat letterlijk in de achtertuin. Sanitair zeer schoon, fijne douche. Mooie omgeving, wij hebben het als uitvalsbasis gebruikt naar de kust en Ljubljana. Aanrader wat ons betreft!

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10Daan12-05-2017

Erg leuk, vriendelijk, kleinschalig en mooi

Je staat zo'n beetje in de achtertuin. Desondanks uitstekende sanitaire voorzieningen zij het sober. Zeer gastvrije en vriendelijke gastvrouwen. Prachtige omgeving voor wandelen of (elektrisch) fietsen, bergachtig. Schilderachtige dorpjes, mooie wijnvelden. Ook nog vriendelijk geprijsd. Aanrader

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 9Ger29-08-2016

Leuk ontvangst met plaatselijke wijn

Een gezellig klein campingje gerund door zeer vriendelijke mensen. Sanitair was netjes en schoon. Het enige minpunt is het gelui van de naast gelegen kerkje, maar heeft niets met de camping van doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9mieke verloigne04-08-2016

kleine oase onder de kerketoren

Wat een fijne familiale camping. Hartelijke ontvangst, uitgebreide uitleg over de streek en een karafje wijn om te bekomen van de reis. Piekfijn sanitair, kortom een hele leuke plek om de streek te verkennen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Vitus en Riet26-05-2016

Prima plek voor ons tijdelijk huis

Wij zijn 23 dagen gebleven. Met de caravan een heerlijk thuis gevoel; prima sanitair en gezellige familie die ons bezoek waardeert. Lekker op tijd wakker (kerktoren vlakbij) en heb je wat aan de dag. De vallei is goed te verkennen te voet en met fiets (zonder ondersteuning). 's-Avonds een glaasje wijn uit de kelder van de familie en een prachtig uitzicht maakt de dag compleet. Voor ons een bijzondere plek en aan te raden als je Slovenië wil ontdekken.

Gereisd met partner in mei 2016

• 7JB09-08-2015

Kleine drukke camping

Midden in het dorp gelegen camping. De eigenaresse is vriendelijk en behulpzaam. De camping is klein en heeft ongeveer 15 plaatsen. Het sanitair is eenvoudig maar wel erg schoon (1 douche, 2 toiletten). Doordat de plaatsen dicht op elkaar staan en de camping klein is, is er weinig rust op deze camping te vinden. Verder moet je rekening houden met veel wind die over de bergen komt. Soms zijn er zware valwinden/windstoten! Alles bij elkaar een prima camping voor een bezoek aan het Vipava dal. Maar als je echte rust zoekt, is het de vraag of je je op deze camping thuis voelt.

• 8Staat v/h sanitair

• 10Josje Rink02-08-2015

Great place!

Absolute aanrader, kleine camping, zeer schoon sanitair, hartelijke ontvangst, leuk en mooi dorpje, veel mogelijkheden in de buurt. 7 nachten gebleven.

• 9Suzanne 27-07-2015

Super leuke camping in een romantische omgeving

Wij kwamen rond de middag aan. We mochten zelf een plekje uitzoeken. Helaas waren de schaduwplekken allemaal bezet. Het was daardoor in de nacht wel heel erg warm. De volgende dag gingen er mensen met schaduw weg en hadden wij die plek kunnen nemen. Wij besloten alleen om terug te rijden naar Oostenrijk. Zeker niet om de camping en de omgeving. Dat was super. De klok en de jongelui waar ooit over geschreven is viel reuze mee. Op mijn verjaardag hadden ze ook nog een hele mooie kaart en een eigen gemaakte flesje bubbels voor mij klaarstaan. Super lief! Echt een aanrader voor een paar dagen kamperen.

Camping Vrhpolje info

• SchaduwplaatsenAanwezig