Hotel Zlatorog (+ Villa)

Hotel Zlatorog (+ Villa)

6.8Voldoende

Slovenie, Slovenie, Ukanc (Bohinj)

6.8Voldoende

• Animatie
  • Sauna

9 reviews over Hotel Zlatorog (+ Villa)

• 8Yum Kroom26-02-2011

prima voor zo'n prijs

Wij waren in 2003 voor het laatst in Zlatarog. Buiten wat klein opknapwerk is er sinds die tijd gelukkig niet veel veranderd; nog steeds een licht gedateerd hotel in een schitterende omgeving. Als je niet al te kritisch bent is er helemaal niets mis met dit hotel. Vriendelijk personeel, heel behulpzaam, schone kamers, lekker zwembad en sauna. Het eten was niet haute-cuisine maar verder prima (zeker na een dag lekker skiën). Wij hebben er met zijn allen (6 volwassenen en 5 kinderen) met volle teugen van genoten.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 4Bernard17-09-2010

jaren 60 hotel

Gevaarlijk voor jonge kinderen, alles is aan onderhoud onderhevig. Wij hadden een finse trap naar de kinderzolder. Een kind van 2 kan niet alleen naar boven of beneden. Hierop hebben wij een kinderbed aangevraagd en koste 7 euro per dag. Koelkast was kapot, rolgordijn zat vast met een pleister, het dak lekte, Douche liep niet door, schimmel in de badkamer, douche gordijn schimmel en geraffeld. Overal spinnenwebben in het restaurant. Bediening op slippers en Crocks. Geen beloofde; Muziek in het weekend, geen ontvangst drankje, geen Slovensdiner en/of Visdiner zoals beloofd. Het meer is schitterd net als de omgeving en internetten is gratis

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 4Bernard17-09-2010

Jaren 60 Hotel oud en kindonvriendelijk

Het is net een studentenhuis met bediending en schoonlinnengoed. Omgeving is mooi en je kan gratis internetten. Voor de rest moet ik het snel vergeten. De villa is iets nieuwer dan hotel, maar er zit geen lift in. In onze kamer stond een finsetrap die onze 2 jarige zoon niet kon beklimmen en voor de 4 jarige ook nog gevaarlijk was. We hebben naar een kinderbedje gevraagd echter moesten we 7 euro per dag bij betalen. Het rolgordijn zat vast met een pleister. Meubilair is oud en versleten, de rest was ook niet onderhouden. In de badkamer liep de douche niet door, schimmel, douchegordijn goor en aan de onderkant versleten. Koelkast was kapot en er hing een amonniak lucht. We hebben een emmer gehaald om regenwater op te vangen. TO gaf aan dat we een welkomsdrankje zouden krijgen, live muziek in het weekend, Slovensdiner en een Visdiner van dit alles niets gezien!!!?? Onbijt was altijd hetzelfde (geen Jam) Diner eenvoudig en met wat peper en zout smakelijk te maken

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 4schoester03-09-2010

als je van zieken huis eten houdt een aardig hotel

slechte service: restaurant is vies dode insekten op de muur. in de kamer van alles stuk afsandsbediening tv, slot koelkast, afvoer douche verstopt .uitzicht niet volgens folder

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8hub Salden04-12-2007

Wij komen al 13 jaar in Hotel Zlatorog. Een maal in de zomer en een maal in de winter. Wij zijn erg onder de indruk van de wil om alles tot jouw tevredenheid op te lossen. Ook voor de kinderen is het personeel erg vriendelijk. In de winter is het skiegebied op 900m erg goed voor beginnende skiers en in de zomer voor lange wandeltochten in Triglav

Gereisd met vrienden in december 2007

• 8Koen Maeghe01-08-2006

we logeerden in Villa Zlatorog. De kamers zijn relatief klein met een klein venster in de kamer. De kamer en badkamer zijn wel proper. Het eten is standaad kwaliteit. De vriendelijkheid van het personeel is variabel (soms zeer vriendelijk, soms een beetje apatisch). Het hotel ligt in het nationaal park Triglav, dus stoor je niet aan de communistische trekjes maar trek erop uit en ontdek de schitterende omgeving.

Gereisd in augustus 2006

• 8Koen Maeghe01-08-2006

We logeerden in Villa Zlatorog. De kamers zijn relatief klein met een klein venster. Het is dus vrij donker in de kamer. De kamer en badkamer zijn wel proper. Het eten is standaard kwaliteit en in buffetvorm. De vriendelijkheid van het personeel is variabel (soms zeer vriendelijk, soms eerder apatisch). Het hotel ligt in het nationaal park Triglav, dus stoor je niet aan de communistische trekjes van het hotel, maar trek erop uit en ontdek de schitterende omgeving.

Gereisd met partner in juli 2006

• 8JP&GPZ14-01-2006

Gelegen in het zeer rustige deel van Bohinj aan de uiterste westpunt van het Meer van Bohinj."Zlatorög" is een redelijk comfortabel hotel met groot terras en heel groot parkeerterrein, waaraan ook de dependance "Villa Zlatorog" ligt. De dependancekamers zijn alleen via trappen bereikbaar. De maaltijdservice is zelfbediening. Vooral de broodkeuze laat enigszins te wensen over.

Gereisd in januari 2006

Hotel Zlatorog (+ Villa) info