Vakantiepark Terme Topolsica

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen9,0

10 tips over Vakantiepark Terme Topolsica

bhermelink, 14-9-2014
Watervallen op 50 km in het nationaal park.
Oscar, 26-8-2014

Veel te doen in de omgeving, maar het is wel verder rijden.

Ljubljana, erg mooie stad, kasteel viel tegen, 1 uur rijden.

Bled, mooi leuk toeristisch meertje, mooi kasteel, restaurant aan het meer 1,5 uur rijden

Luce/Robanov Kot, prachtig natuurgebied vele activiteiten (wandelen, raften, autotocht, waterval, etc), 1 uur rijden.

IJsgrotten, Ingang op 1500 meter, uitdagende klim en klautertocht, 1,25 uur rijden.

J. Stoffer, 4-8-2014

Restaurant boven de Welness / Restaurant Pirnat, bereikbaar via bospad naar boven bij huisje B7, no nonsens keuken waar moeder de vrouw alles alleen doet bediening en keuken. Veel eten voor weinig geld ( Pirnat schotel is voor 4 pers i.vp. 2 pers )

Restaurant Acman in Florjan, en dan hebben we nog de Pizzeria onderaan bij de Marcator, grote Pizza's voor € 5 a € 8.

Kolenmuseum in Velenje is aanrader, 170 mtr onder de grond met lunchpakket, duur 1,5 uur.

We hebben een aantal aanbieders voor Terme Topolsica voor je op een rij gezet:

Peter van der Sar, 7-7-2014

Restaurant in Floran, lekker eten en keurige bediening

Watervallen Logarska Dolina

Hoofdstad Ljubliana

jeaned, 1-8-2013

Kolenmijnmuseum in Velenje (lastig te vinden, maar zeer de moeite waard!), kasteel in Velenje, Logarska Dolina met Rinka waterval.

IJsgrot in Luce wel mooi, maar de weg er naar toe is levensgevaarlijk, en de afdaling (en zelfde klim terug)in de ijsgrot zelf is doodeng. Al veel ijspegels kapot gemaakt door toeristen.

Ad, 16-7-2013

Met de gondel naar Velika Planina. Het start punt van de gondel is in Kamniska Bistrica. Het is een klein uur met de auto maar zeker de moeite waard. Het is een hoogvlakte. Boven op de vlakte zijn er herdershuisjes en een aantal drinkgelegenheden.

Zeker de moeite waard.

Kees, 4-5-2013

TIP! Het is heerlijk BBQ-en op de veranda van het huisje ( wij nemen dit jaar de elektrische mee).

In VelejaPark Shopping centre met ca 45 winkels zoals H&M en C&A ( Velenje, ca 10 km ) zit een enorm grote supermarkt met een keur aan vele soorten vlees en vis.

Dan kan je nog heerlijk slenteren, Terrasjes, drinken & eten, Markt etc in Ljubljana.

In Natuurpark Country Park met de watervallen kan je Paardrijden, of met de Koets, wandelen of fietsen.

Fam. van de Bor, 28-8-2012
's Avonds uit eten gaan kan in Florjan. Een dorpje vlakbij het park. Het restaurant heet Acman en de kaart is heel uitgebreid. Wij brachten nog een bezoek aan de manege in Skale, waar onze kinderen paard hebben gereden. Ook het kasteel van Velenje is een aanrader. Supermarkten zijn vlakbij in Sostanj.
Lori van Geffen, 6-8-2012

- Met de gondel omhoog in Mozirje

- Ljubljana (de hoofdstad) bezoeken

- Een bezoek brengen aan het Triglav Nationaal Park

- IJsgrotten 'Snezna Jama'

Van der Heijden, 26-7-2012
Bezoek aan de Rinka Slap (waterval). 30 a 40 km verderop. Zeer zeker de moeite waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Terme Topolsica voor je op een rij gezet: