Vakantiepark Terme Topolsica

Tonen op kaart

42 reviews over Vakantiepark Terme Topolsica

• 2019
    7P.27-08-2019

Prima en rustig maar verwacht geen bruisend park.

6p. huisje gehad. 2 slk boven en 1 beneden. Bk ook beneden. Huisje is niet logisch luxe. Bv alleen airco beneden en slechts 2 elektrische kookplaten. Geen afwasmach. Maar wel weer goede Wi-Fi. Op zich staan de huisjes zo dat je niet naar elkaars veranda kijkt. Maar toch ook niet echt privacy, zeker de B huisjes in de binnen cirkel niet. Om bij de huisjes te komen moet je steil de berg op. Auto mag niet bij het huisje staan, alleen laden en lossen. 1 familielid heeft copd, kan de berg niet oplopen. Daar werd geen uitzondering voor gemaakt. In het zwembad mag je niet in het bad springen, niet schreeuwen, niet onder water zwemmen, niet spetteren en niet met een bal. Badmeester erg streng. Het is ook deels een terme hotel voor de welgestelde Sloveen, en die komen daar om te rusten en voor de Wellness. De combi van spelende kinderen en de Wellness gaat niet. Uitstapjes gaan meer dan een uur rijden. Eten bij hotel zeer slecht.

• 4Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Houben08-08-2019

Mooie rustige vakantie in luxe huisje

We zijn hier een week geweest in een bungalow voor zes personen. Perfect huisje, mooi, groot genoeg, fijne plek om buiten te zitten, ook binnen ruim genoeg. Uurtje rijden voor leuke bezienswaardigheden; Ljubljana erg leuk, logar vallei zeker een aanrader (ook de wandeling naar de top bij rinka waterval). Voor andere dingen moet je wel langer rijden. Meer van Velenje is erg mooi om te zwemmen. Helaas waren veel aanbevolen restauranten in de buurt gesloten, evenals veel in Velenje. Maar hotel restaurant was erg goed. Hotel is wel verouderd, zwembad gaat goed maar moet je rustiger aan doen voor de aanwezige ouderen.

• 5Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7MIepie04-08-2019

Rustig, schoon en prachtige huisjes.

Door een overboeking hebben wij de eerste nacht doorgebracht in het hotel. Daarvan kan ik zeggen dat het inderdaad op een zeer verouderd bejaarden Ziekenhuis lijkt. Er lopen hier veelal Slovenen die therapie volgen in het hotel. Het eten is daar een gaar keuken. Erg vriendelijk personeel die met je meedenkt. De huisjes daarin tegen zijn geweldig en voorzien van alle luxe. Dat er handdoeken en vuil service bij zit wist ik niet en voor mij onnodig. We hebben helaas deze week minder goed weer en dan zijn de bovenste zwembaden met glijbaan gesloten. Wie voor rust, ontspanning, goed ter been is in verband met hoogte verschillen en prachtige natuur zoekt is het een echte aanrader. De stad Ljubljana is met het kasteel in de stad op grote hoogte een echte aanrader. Oude stad met moderne elementen.

• 4Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Jaap22-07-2019

Leuk park als je voor het zwembad komt.

Het complex bestaat uit een hotel met daarbij een heuvel met daarop een aantal vakantiehuisjes. Wij zaten in zo'n huisje en hier zaten vooral nederlanders, belgen en duitsers. In het hotel zaten vooral Slovenen. Van het hotel hebben we alleen de lobby gezien en die straalde "communistisch ziekenhuis" uit als atmosfeer. De bungalow was modern en heel netjes. Wij hadden een 4p-bungalow en dat had als nadeel dat er maar een slaapkamer was, maar dan wel een zeer ruime. In de huiskamer moest een bedbank voor twee extra slaapplaatsen zorgen. Wij hebben een luchtbed meegenomen voor onze zoon van acht, zodat we beneden 's avonds gewoon konden zitten. Het is een gemiste kans dat ze de grote slaapkamer niet in twee kleinere opgedeeld hebben. Tussen het hotel en de bungalows liggen een aantal zwembaden. Het is duidelijk allemaal niet nieuw, maar het volstaat. Er zijn genoeg ligbedjes, zelfs in juli en er is een thermisch bad.

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Jolanda Hagedoorn02-09-2018

Mooie huisjes, wel weinig te doen in omgeving.

Recensies hieronder kloppen goed. Accommodatie is prima, schoon, elke dag schone handdoeken, fijne badjassen. De huisjes liggen mooi. Wij hadden een vierpersoons met z'n drieën en voor onze zoon van zes een luchtbed meegenomen voor op de slaapkamer, dat werkte perfect want nu hoefden we de slaapbank niet te gebruiken en hadden we voldoende ruimte. In de directe omgeving is niet veel te doen (maar het is wel mooi). Het mijnmuseum vonden wij leuk, het kasteel van Celje (ga in het weekend, dan zijn er ook activiteiten voor kinderen) en Ljubljana waren ook erg leuk en mooi. Het zwembad is heerlijk maar inderdaad wat verouderd. Als je rond 10 uur uiterlijk in het zwembad bent zijn er nog voldoende bedjes, kom je later dan wordt het wat lastiger. Toen wij er waren, waren er trouwens voornamelijk Sloveense kinderen op het park, maar onze zoon heeft zich alsnog goed vermaakt. Al met al een leuke vakantie, voor een keertje.

• 5Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Wilfried26-08-2018

Heerlijk ontspannen

Wij zaten in een 6 persoon huisje. We hebben echt genoten. Mooi, ruim huisje en van veel gemakken voorzien. Grote slaapkamers, veel kledingruimte en prima bedden. De huisjes liggen voldoende uit elkaar. Echt genoeg privacy. Het is er lekker rustig. Lekker terras rondom het huis. Inderdaad de vlonders kunnen splinters afgeven, maar met slippers aan, geen probleem. Iedere dag schone handdoeken en prullenbakjes worden geleegd. De zwembaden zijn heerlijk. Wel wat verouderd en heel eerlijk, onderhoud is hier en daar wel nodig, maar hebben er geen minder plezier door gehad. Het is genieten. Voldoende ligbedden. Alleen in de weekenden druk met Slovenen. Verder is het meer bij Velenje ook erg fijn. Op 10 minuutjes rijden, gratis parkeren en genoeg faciliteiten. Slovenië is verder prachtig. Genoeg te doen (op rij afstand). Wat ons tegenviel, maar dat is persoonlijk, het varkensvlees. Bijna alles is met varkensvlees. Ondanks dat komen we terug.

• 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Fam. Stolk26-07-2018

Al met al: Top!

Highlights: - het kasteel van Celje; met 2 volwassenen en 2 kids tezamen voor slechts 10 euro, mooi kasteel met prachtig uitzicht. - steenkolenmuseum in Velenje; met mijnwerkersjas en veiligheidshelm op daal je 160 meter af in een lift, mooie verhalen, inclusief mijnwerkerslunch en een ritje met een treintje (tezamen voor 37 euro, was het voor ons meer dan waard). - meer van Velenje; mooi blauw water, de vissen zwemmen tussen je door, grasveld met gratis parasols (voor de vroege vogels), wipeout in het water (gratis, alleen 5 euro borg voor het bandje waarmee je 30 minuten mag spelen). Wel stenen dus waterschoenen is handig. - restaurant; achter in het huisje B7 het bospad omhoog lopen dan vind je een heerlijk restaurant met speeltuintje. Nadeel: - door de houten veranda rondom het huis hadden beide kinderen splinters in hun voeten. Schoenen aanhouden is dus raadzaam.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Frank04-03-2018

Formidastisch

Wij vonden Alles goed... [email protected] we niet goed vonden zijn de mensen die Nooit tevreden zijn...Zelfs als alles naar wens is...maar die heb Je Overal Yiiiiiiihaaaaa.... 2 heel tevreden klanten Frank&Ingrid uit Berendrecht

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in oktober 2016

• Oude reviews

8Monique22-09-2017

Heel mooi land.

Het huisje is goed, wel wat klein misschien voor 4 personen. Boven een heerlijk groot twee persoons bed. Beneden is een slaapbank, waar je als je met 4 personen(2 kinderen) bent, dan moet slapen.Er is geen waterkoker, dit moet je met een klein steelpannetje doen. Er is best wel veel kastruimte.Alleen buitenlandse tv zenders. Er zijn genoeg (8 klein 4 groot)handdoeken,4 theedoeken en 4 badjassen, waarin je zo mee naar het zwembad kunt lopen.Na één week worden de bedden verschoond.In de snackbar kan je een hamburger met patat eten voor 5,-. In het restaurant kan je met bonnen(bij receptie halen) een dagmenu eten voor 8,-.Er is ook een restaurant op de eerste etage, boven de receptie, daar is lopend buffet voor 12,-. In het dorpje Florjan kan je heerlijk eten bij Acman, wel duurder maar is overheerlijk.Boven het park kan je eten bij Pirnat te bereiken via het pad boven aan de huisjes.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Heerlijk!28-08-2017

Prachtig huis, heerlijk rustige vakantie

Op een helling tegenover een wat verouderd hotel zijn ongeveer 30 prachtige huizen gebouwd. In de huizen zitten voornamelijk Nederlanders en Slovenen, in het hotel vooral Slovenen. Tussen het hotel en de huizen in ligt het zwembadcomplex, waar de kinderen zich prima vermaken op de lange waterglijbaan of in 1 van de vijf binnen- en buitenbaden. Verder moeten de kinderen zich wel zelf kunnen vermaken, er is verder niets te doen voor ze en, afhankelijk van het aantal kinderen wat buitenspeelt, kan het 's avonds erg stil zijn. De huizen zijn geweldig mooi: heerlijk ruim, goede bedden en een goede airco (beneden). Elke dag worden handdoeken vervangen en vuil opgehaald door zeer vriendelijke Sloveense dames. Wat ontbreekt in de huizen zijn een vaatwasser en een toilet op de eerste verdieping. Topolsica ligt in een prachtige omgeving, maar is qua toerisme niet echt ontwikkeld. De meeste bezienswaardigheden liggen op minimaal een uur rijden, wat ervoor zorgt dat je wel vantevoren moet plannen. Bij de plaats Velenje is er een leuk strand met waterpark en in de buurt zijn een aantal prima restaurants waar je je met Engels uitstekend kunt redden. Een kilometer of vijf voor Topolsica rijd je langs een grote energiecentrale, maar daar heb je in Topolsica totaal geen last van.

• 10Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

11 tips over Vakantiepark Terme Topolsica

• P., 27-08-2019

Meer bij Velenje (10 min auto) mooi, ook al staat er een energiecentrale bij. Wel een afschuwelijke geur af en toe. Zonen noemde de geur koude broccoli :). Whipeout en stoeltjes bij het meer op borg. Restaurant Pirnat erg goed. Rinka waterval erg mooi gebied. Ljubljana en andere bezienswaardigheden zeker 1,5 uur rijden. Wel mooie ritten.

• Van der Heijden, 26-07-2012

Bezoek aan de Rinka Slap (waterval). 30 a 40 km verderop. Zeer zeker de moeite waard.

• Ad, 16-07-2013

Met de gondel naar Velika Planina. Het start punt van de gondel is in Kamniska Bistrica. Het is een klein uur met de auto maar zeker de moeite waard. Het is een hoogvlakte. Boven op de vlakte zijn er herdershuisjes en een aantal drinkgelegenheden. Zeker de moeite waard.

8 vragen over Vakantiepark Terme Topolsica

• Patricia, 20-04-2019

WiFi?

Hoe is de wifi in de huisjes?

• Factanonverba, 02-08-2018

Muggen

Hoe zit het met de muggen? Gezien mijn dochter en ik erg reageren op beten. Zijn er veel of valt het mee?

• haike, 01-11-2016

Restaurantjes

Zijn er wel restaurantjes op loopafstand van het park (en dan bedoel ik niet de restaurantjes van het park zelf).

Vakantiepark Terme Topolsica info

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages