Vakantiepark Terme Topolsica

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen9,0

37 reviews over Vakantiepark Terme Topolsica in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooie huisjes, wel weinig te doen in omgeving.

Jolanda Hagedoorn
2-9-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Recensies hieronder kloppen goed. Accommodatie is prima, schoon, elke dag schone handdoeken, fijne badjassen. De huisjes liggen mooi. Wij hadden een vierpersoons met z'n drieën en voor onze zoon van zes een luchtbed meegenomen voor op de slaapkamer, dat werkte perfect want nu hoefden we de slaapbank niet te gebruiken en hadden we voldoende ruimte. In de directe omgeving is niet veel te doen (maar het is wel mooi). Het mijnmuseum vonden wij leuk, het kasteel van Celje (ga in het weekend, dan zijn er ook activiteiten voor kinderen) en Ljubljana waren ook erg leuk en mooi. Het zwembad is heerlijk maar inderdaad wat verouderd. Als je rond 10 uur uiterlijk in het zwembad bent zijn er nog voldoende bedjes, kom je later dan wordt het wat lastiger. Toen wij er waren, waren er trouwens voornamelijk Sloveense kinderen op het park, maar onze zoon heeft zich alsnog goed vermaakt. Al met al een leuke vakantie, voor een keertje.

Heerlijk ontspannen

Wilfried
26-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Wij zaten in een 6 persoon huisje. We hebben echt genoten. Mooi, ruim huisje en van veel gemakken voorzien. Grote slaapkamers, veel kledingruimte en prima bedden. De huisjes liggen voldoende uit elkaar. Echt genoeg privacy. Het is er lekker rustig. Lekker terras rondom het huis. Inderdaad de vlonders kunnen splinters afgeven, maar met slippers aan, geen probleem. Iedere dag schone handdoeken en prullenbakjes worden geleegd. De zwembaden zijn heerlijk. Wel wat verouderd en heel eerlijk, onderhoud is hier en daar wel nodig, maar hebben er geen minder plezier door gehad. Het is genieten. Voldoende ligbedden. Alleen in de weekenden druk met Slovenen. Verder is het meer bij Velenje ook erg fijn. Op 10 minuutjes rijden, gratis parkeren en genoeg faciliteiten. Slovenië is verder prachtig. Genoeg te doen (op rij afstand). Wat ons tegenviel, maar dat is persoonlijk, het varkensvlees. Bijna alles is met varkensvlees. Ondanks dat komen we terug.

Al met al: Top!

Fam. Stolk
26-7-2018
  • Activiteiten8

Highlights:

- het kasteel van Celje; met 2 volwassenen en 2 kids tezamen voor slechts 10 euro, mooi kasteel met prachtig uitzicht.

- steenkolenmuseum in Velenje; met mijnwerkersjas en veiligheidshelm op daal je 160 meter af in een lift, mooie verhalen, inclusief mijnwerkerslunch en een ritje met een treintje (tezamen voor 37 euro, was het voor ons meer dan waard).

- meer van Velenje; mooi blauw water, de vissen zwemmen tussen je door, grasveld met gratis parasols (voor de vroege vogels), wipeout in het water (gratis, alleen 5 euro borg voor het bandje waarmee je 30 minuten mag spelen). Wel stenen dus waterschoenen is handig.

- restaurant; achter in het huisje B7 het bospad omhoog lopen dan vind je een heerlijk restaurant met speeltuintje.

Nadeel:

- door de houten veranda rondom het huis hadden beide kinderen splinters in hun voeten. Schoenen aanhouden is dus raadzaam.

Formidastisch

Frank
4-3-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Wij vonden Alles goed...

W@ we niet goed vonden zijn de mensen die Nooit tevreden zijn...Zelfs als alles naar wens is...maar die heb Je Overal

Yiiiiiiihaaaaa....

2 heel tevreden klanten

Frank&Ingrid uit Berendrecht

Heel mooi land.

Monique
22-9-2017
  • Onderkomen8

Het huisje is goed, wel wat klein misschien voor 4 personen.

Boven een heerlijk groot twee persoons bed.

Beneden is een slaapbank, waar je als je met 4 personen(2 kinderen) bent, dan moet slapen.Er is geen waterkoker, dit moet je met een klein steelpannetje doen.

Er is best wel veel kastruimte.Alleen buitenlandse tv zenders.

Er zijn genoeg (8 klein 4 groot)handdoeken,4 theedoeken en 4 badjassen, waarin je zo mee naar het zwembad kunt lopen.Na één week worden de bedden verschoond.In de snackbar kan je een hamburger met patat eten voor 5,-. In het restaurant kan je met bonnen(bij receptie halen) een dagmenu eten voor 8,-.Er is ook een restaurant op de eerste etage, boven de receptie, daar is lopend buffet voor 12,-. In het dorpje Florjan kan je heerlijk eten bij Acman, wel duurder maar is overheerlijk.Boven het park kan je eten bij Pirnat te bereiken via het pad boven aan de huisjes.

Prachtig huis, heerlijk rustige vakantie

Heerlijk!
28-8-2017
  • Onderkomen10

Op een helling tegenover een wat verouderd hotel zijn ongeveer 30 prachtige huizen gebouwd. In de huizen zitten voornamelijk Nederlanders en Slovenen, in het hotel vooral Slovenen. Tussen het hotel en de huizen in ligt het zwembadcomplex, waar de kinderen zich prima vermaken op de lange waterglijbaan of in 1 van de vijf binnen- en buitenbaden. Verder moeten de kinderen zich wel zelf kunnen vermaken, er is verder niets te doen voor ze en, afhankelijk van het aantal kinderen wat buitenspeelt, kan het 's avonds erg stil zijn. De huizen zijn geweldig mooi: heerlijk ruim, goede bedden en een goede airco (beneden). Elke dag worden handdoeken vervangen en vuil opgehaald door zeer vriendelijke Sloveense dames. Wat ontbreekt in de huizen zijn een vaatwasser en een toilet op de eerste verdieping. Topolsica ligt in een prachtige omgeving, maar is qua toerisme niet echt ontwikkeld. De meeste bezienswaardigheden liggen op minimaal een uur rijden, wat ervoor zorgt dat je wel vantevoren moet plannen. Bij de plaats Velenje is er een leuk strand met waterpark en in de buurt zijn een aantal prima restaurants waar je je met Engels uitstekend kunt redden. Een kilometer of vijf voor Topolsica rijd je langs een grote energiecentrale, maar daar heb je in Topolsica totaal geen last van.

• Onderkomen9

Heerlijke vakantie gehad. Huisjes zijn van alle gemakken voorzien. Huisjes zijn inclusief iedere dag schone handdoeken en badjassen.

Het zwembad is heerlijk warm. Met een loopbrug loop je van het thermaalbad (binnen en buiten) naar een groot (koud ) buitenbad.

Het thermaalbad is open van 6 uur 's-ochtends tot 9 uur 's-avonds.

Het hoofdgebouw doet wat oost Europees aan. Hier verblijven dan ook hoofdzakelijk Slovenen.

In de luxe huisjes zitten voornamelijk Nederlanders.

Er is een kleine buurtsuper net naast het park, voor de dagelijkse verse warme broodjes. Verder zijn er genoeg supermarkten op 10 minuten rijden.

De omgeving is prachtig

Het wel wat ver als ze dingen wilt bezoeken.

Het mijnmuseum in Valenje is een echte aanrader.

Prima huisje

nt
25-6-2016
  • Onderkomen8

De huizen liggen op een heuvel met een mooi overdekt terras,. De weg er naar toe is erg steil om te lopen, dus niet voor mensen die slecht ter been zijn. Dagelijks schone handdoeken, vuilniszakken en eventueel toiletpapier. Orima geregeld.Het zwemgedeelte ligt beneden bij het hotel. Was geopend van 06.00 tot 21.00 uur. Ook kan men hier naar de sauna. Vriendelijke mensen aan de receptie. Het was nu nog niet zo druk dus de stoelen waren voor het uitkiezen.

• Onderkomen9

Heerlijke huisjes met alle comfort, vrij nieuw. Groot zwembad. Mooie streek. Lokale horeca niet duur. De mooiste uitstappen zijn op relatief verre afstanden.

rustgevende vakantie

Sieglinde
26-8-2015
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wij logeerden in een vakantiehuisje voor 2 tot 4 personen via touroperator. Wij hadden huisje 1b met mooi uitzicht en veel privé. De website vermeldt niet dat de huisjes voor 2 personen geschakeld zijn, maar dit stoorde niet omdat de terrassen van elkaar weg liggen.

Het huisje was wel wat vervuild op de muren en had toch enkele kleine gebreken.

Jammer dat in het weekend de Slovenen betalend naar het zwembad komen en alle stoelen inpikten. Tijdens de week rustig.

Prachtige uitstappen: Vintgarkloof, meer van Bled, kasteel van Celje, Rinka waterval, Golte (ski-oord) maar met de kabellift naar boven en je kan er een hele mooie wandeling maken. Je moet hier ongeveer 4 uur voor rekenen. Lift gaat elk uur.

Grotten van Skocjan zijn prachtig! In de omgeving van het park kan je ook een fijne wandeling maken. Zalige 2-weekse vakantie gehad met temperaturen rond de 37 graden die plots door regen tot 20 graden zakten de laatste 4 dagen

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Terme Topolsica in Topolsica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Terme Topolsica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.