8,1

9 reviews over Camping Kamp Vili Volarje in het Nederlands

Zoals we wensten dat onze vakantie zou zijn 😍

Ilona Marcel en Bart
8-8-2018

Een geweldige camping voor mensen zoals ons die houden van rust , relaxt, natuur, aardige mensen en gezelligheid en muziek. De eigenaar en zijn dochter zijn erg aardig en behulpzaam . Je moet geen luxe verwachten en er staat ook geen animatie team klaar voor de kinderen! Voor ons de perfecte vakantie ! Wij zijn 2 weken geweest en komen zeker terug 👍🏻

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke plek

David
15-8-2016

Geweldige plek als je op zoek bent naar een geweldige sfeer, natuur, lekker eten en Slovenie. De liggings is uitstekend voor alle activiteiten die de bergen en de rivier te bieden hebben. Het mooiste aan de camping zijn de mensen die het runnen. Erg relaxed, vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Leuke rustige camping

irene
3-7-2016

Eigenaar was behulpzaam, ook voor suggesties om de omgeving te verkennen en activiteiten. koelkast, vriezer en zelfs een klein kookplaatje bij een overdekte zitruimte. Sanitair was schoon en gezellig ingericht. Mooi gelegen aan de rivier. Goede uitvalsbasis om nationaal park te bezoeken en sportieve activiteiten te ondernemen.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Relaxte camping

nelleke
5-7-2015

Vorig jaar met ons zoontje van een jaar genoten van deze camping. Dicht bij de beek kom je heerlijk tot rust. Gezelligheid was te vinden bij de algemene ontmoetingsplek. Maaltijden met vissen uit de beek, heerlijk. Sanitair is primitief, douche gordijnen flapperen open terwijl je doucht. Voor de rest heerlijk vertoeven...

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Best campsite we ever found!

Ingmar
21-8-2014

This is really a very special place, with extraordinary people who run it. It's a small camp site (about 30 places) at a beautiful spot in Slovenian nature, between Tolmin and Kobarid. I guess you must like to meet other people, and if you like huge camp sites with swimming pools and animation this is not the right place. If you love nature, nice people and good local food, there is no better place. At least, that's our experience. We like to go to another place every year, but I'm sure we will go here again!

Gereisd Met partner in augustus 2014

ideaal voor 2 nachten

Van Ranst Hans
29-6-2010

Rustig gelegen aan het water, camping ideaal voor tentkampeerders, echter niet voor caravans, bereikbaar zeer slecht en stroom op aanvraag met verlengkabel van de eigenaar, waarbij geen haast is. Mooi sanitair, wel met douchegordijnen.

Gereisd Met partner in juni 2010

aangename rustige kleine camping

johan clauw
22-11-2009

gezellige camping, goede service mooi gelegen 's avonds intiem verlicht met olielampjes proper sanitair zeer goede prijs kwaliteit verhouding terrascamping: de plaatsen onderaan bij de beek kunnen bij regenweer zeer drassig zijn maar bij mooi weer zeer gezellig langs beekje met boompjes enzo gezellige familie eendjes

Gereisd Met partner in november 2009

super paradijsje

veerle verdick
18-6-2009

Kamp Vili is een super laidback kleine camping waar je persoonlijk verwelkomd wordt door de geweldig vriendelijke Vili. Ons klein paradijsje in Slovenië. Misschien vertellen we het beter niet voort ...

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

Goede doortrek camping.

w.mulder
27-9-2008

Van uitTolmin het beste te bereiken . Ganiet 6 km verderop over de brug is maar in het begin 2.60 mtr en op het eind 2.50 mtr breed. Daarna scherpe knik naar rechts aan het eind de camping beneden en boven plaats voor campers en caravan en tenten. Bezoek ook het Land of Living Water ongever 2 km boven Tolmin zeer de moeite waard.

Gereisd Met partner in Sat Sep 27 2008 12:50:37 GMT+0000 (UTC)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Kamp Vili Volarje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kamp Vili Volarje in Tolmin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kamp Vili Volarje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.