Bed and Breakfast

22 reviews over Bed and Breakfast Els & Mathieu in het Nederlands

Enorm leuke ervaring

Fam Van der Schoot,
24-9-2018

Schitterende locatie met top gastheer en -vrouw.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

meer dan de moeite waard!

Johan,
4-9-2018

Het gastenverblijf is rustig gelegen, te midden van de natuur kom je volledig tot rust. Ook onze kinderen (9 en 6) vonden het fijn om op ontdekking te gaan in de ongerepte en avontuurlijke omgeving. Mathieu geeft je aangepaste tips voor mooie wandelingen en uitstapjes, hij kent de streek goed en kan advies op maat geven. Een ander groot pluspunt is het lekkere en gezonde eten van Els; haar vegetarische maaltijden zijn gevarieerd en toegankelijk. Kortom, we verbleven met veel plezier bij Els en Mathieu. Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

katy en phillip,
6-8-2018

Met een gedetailleerde wegbeschrijving, ons vooraf door Els bezorgd, langs een klein weggetje dat een paar kilometer verder ook gewoon eindigt, vonden we de b&b feilloos. Nog voor we uitgestapt waren, kwam Mathieu ons tegemoet en heette ons welkom. Els was aan het koken. We verbleven 7 nachten op "hun berg", in een mooie sfeervolle kamer met een vers geplukt boeket wilde bloemen.

De maaltijden, zowel ontbijt als avondeten, waren telkens weer heel lekker, verrassend en met oog voor detail geserveerd. De tips voor de tochten werden met enthousiasme meegedeeld en waar nodig voorbereid.

Voor herhaling vatbaar!

Gewoonweg TOP

Lut & Dirk,
5-7-2018

Ons tweede bezoek na 4 jaar en wat reeds héél goed was, is er nog beter op geworden. Verrassend lekker ontbijt in volle natuur met een schitterend uitzicht (vorige keer kregen we op een ochtend een hert op bezoek) . Een vegetarische keuken waar ook niet-vegetariërs het vlees niet missen, veel uit eigen tuin en zeer lekker. Sympathieke, gemeende, spontane gastvrijheid. Gezellig huis en kamers en een mooie tuin, kortom een adresje om volledig tot rust te komen.

Top verblijf - ronduit fantastisch

Hilde en Alain,
1-7-2018

Het voelt zoals thuiskomen bij familie,

We genoten van ‘s morgens tot ‘s avonds, van de superlekkere tot in de puntjes verzorgde, overvloedige maaltijden van Els, van de wondermooie wandelingen uitgestippeld door Mathieu,

van de rust, de stilte, de ongedwongen sfeer, de gezelligheid, de verhalen aan tafel....

Deze b&b is zo uniek omdat je alom de sterke bezieling voelt van Els en Mathieu, twee prachtmensen,

Het was vakantie voor zowel body als soul, TOP

Gereisd met partner in juni 2018

Topkoppel met een Top B&B op een Toplokatie!

Paul en Karina St-Antonius/Zoersel,
21-6-2018

Met de beste wil van de wereld kunnen we niet het minste negatieve puntje vinden.

10 dagen in de watten gelegd door Els en Mathieu. Alles staat al perfect weergegeven in voorgaande reviews.

Een aanrader van formaat.

Gereisd met partner in juni 2018

Wat een verhaal, hoe Els en Mathieu deze plek omgetoverd hebben van niets tot een waar paradijs. Als je echt van ecologie houd en tot rust wil komen voor enkele dagen in de natuur, is dit een uitgelezen plek. De ontbijten, lunchpakketten en avondmalen zijn volledig vegetarisch, uitstekend van smaak en met de meeste ingrediënten uit de tuin bereid. Els toont zich echt als een echte keukenprinses die alle maaltijden met zeer zorg en veel kennis van kruiden en planten tot heerlijke gerechtjes omtovert... De kamers zijn kraaknet en we hadden een kamer met zicht op de adembenemende vallei. Naast een hele leuke wandeling in de buurt naar een waterval, hebben we enkele zeer mooie wandelingen hogerop in de bergen gedaan onder deskundig advies van Mathieu. Dit is echt een aanrader voor iedereen die die houdt van rust, stilte en natuur en we keren zeker tevreden terug... Doe zo verder Els en Mathieu, je gaf ons een echt vakantiegevoel in een wondermooie omgeving...

Gereisd met partner in september 2017

unieke ervaring

Bart Billion,
20-8-2017

We verbleven een week in de B&B van Els en Mathieu in de Sloveense bergen. Ons verblijf was een unieke ervaring. De gastvrijheid van Els en Mathieu is moeilijk te beschrijven, op een (h)eerlijke authentieke manier zorgen ze dat je ervaart wat echte gastvrijheid betekent. Je ben gast in hun mooi verbouwde huis, in een prachtige omgeving, ver weg van alle drukte in een nog ongerepte streek. Els en Mathieu zijn zeer warme mensen die op een zeer aangename manier aandacht geven aan hun gasten, zonder zich op te dringen, wij voelden ons er ontzettend thuis! We werden door Els verwend met een superlekker vegetarisch ontbijt en avondmaal, zonder zelf vegetariër te zijn, was dit om telkens van te smullen! Mathieu gaf ons elke dag op maat fijne tips om de streek te verkennen... We ontdekten op korte afstand van de B&B hoe prachtig de streek was: we deden mooie wandelingen, verkenden de Sloveense bergen,…

We namen na een week met spijt in hart afscheid, en komen zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2017

Perfect

Maggy en Gunther,
11-8-2017

Onze vakantie bij Els en Mathieu was in één woord PERFECT!

Het was heel fijn om deze super lieve mensen te leren kennen, de klik was er van het eerste moment.

Vegetarisch eten kenden we eigenlijk niet en onze kennismaking was meteen raak, Els is echt een keukenprinces. Als je haar 's morgens met het mandje uit de tuin ziet komen heb je al een idee van wat er 's avonds op het bord komt. In de namiddag toekomen van een uitstap en het brood in de oven ruiken is ook zalig! De variatie in het eten is ook zeer goed, we hebben geen twee keer hetzelfde gegeten en we zijn er toch een hele week gebleven.

Een zeer uitgebreide map met uitstappen, wandelingen,.. is ter beschikking, je hoeft zelfs geen wandelkaart te kopen alles is gratis te gebruiken, ook de weg ernaartoe is beschreven en aangeduid zelfs met indicatie van de mogelijke parkeerplekken. Het is ook heel tof als je op voorhand weet hoe zwaar een wandeling is, hoe lang ze ongeveer duurt,.. Els en Mathieu hebben al hun informatie zelf opgesteld dus je krijgt info uit de eerste hand, ook echt wel een meerwaarde!

De woonruimte is heel netjes en proper en goed afgewerkt ze hebben alles zelf gedaan maar dat is echt niet te merken, er ontbreekt niets!

Het terrein is een stukje van het paradijs, ontbijten met een prachtig zicht is fantastisch, je hoort enkel vogels en heel in de verte een kettingzaag.

Het weer was top, en bij te warm weer zijn er 2 opties nl. het water opzoeken of de hoogte opzoeken en beide zijn perfect mogelijk in de omgeving (alweer waren de tips voor de uitstapjes zeer welkom)

We gaan zeker terug!!

Gereisd met partner in juli 2017

Koninklijk service op een weergalloze locatie

Steven, Nele, Wannes en Korneel,
2-8-2017

Je verblijft op een koninklijke berg met een weergalloos uitzicht. In alle rust kan je genieten van wat de Sloveense natuurpracht te bieden heeft. Je zit op het juiste adres als je 100% van de natuur houdt. Je kan er prachtige wandelingen maken en zeer leuk ook om met de mountainbike op verkenning te gaan. Zelfs voor de combinatie van deze 2 en idylissche zwemplekjes kan Mathieu je bijstaan in je zoektocht. Het ontbijt was telkens verrassend om je dag te starten. Na de inspanning van de dag staat je elke avond een heerlijk vegetarisch diner te wachten met eigen geteelde producten aangevuld met producten uit de streek. Ook de lunchpakketten die je dagelijks kan verkrijgen waren pure verwennerij. De vegetarische gerechten zijn trouwens heel toegankelijk voor iedereen, zelfs voor kinderen. Het was heerlijk om een weekje van die gastvrijheid en service te genieten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Els & Mathieu in Tolmin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Els & Mathieu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.