Bed and Breakfast

25 reviews over Bed and Breakfast Els & Mathieu in het Nederlands

Wat een prachtig gelegen B&B

Koen Somers
26-7-2019

Wij hebben een super leuke vakantie gehad bij Els en Mathieu. We zijn vriendelijk ontvangen, hebben genoten van de kookkunsten en gebruik gemaakt van de tips van Els en Mathieu om er een zeer ontspannend en leerrijk verblijf van te maken. Zeer mooie omgeving, zeer rustige en prachtige ligging om bergwandelingen en leuke uitstappen te maken: zwemmen in een glasheldere rivier, WO-geschiedenis, berghutten en veel ander natuurschoon!

Een echte aanrader!

Jonas Delaere
25-7-2019

Zeer vriendelijk ontvangen door Els en Mathieu! Het uitzicht en de omgeving zijn subliem!!! 's Morgens en 's avonds werden we verwend met de lekkernijen die Els voor ons maakte. Alles supervers en even lekker! Ook al zijn Wij niet vegetarisch, hebben we op geen enkel moment vlees gemist! Om onze uitstapjes te plannen konden we altijd op Mathieu rekenen. Hij stond altijd klaar met goede raad en tips die zeer nuttig waren! Dit alles zorgde er mede voor dat we een fantastische drie dagen beleefden in deze b&b.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Prachtig verblijf op een rustgevende locatie

Frank
23-7-2019

Wij (ikzelf, mijn vriendin en 3 tieners) hebben enorm genoten van ons vierdaags verblijf bij Els en Mathieu. Het bleek achteraf toch wel het hoogtepunt van onze 14-daagse rondreis door Slovenië. Bij aankomst voelden we ons onmiddellijk welkom. Je zag direct dat deze mensen hun B&B met hart en ziel uitbaten. Wij, als niet-vegetariërs, hebben het vlees op ons bord geen moment gemist. Elke dag weer toverde Els een lekkere maaltijd op ons bord, al mag ik de meer dan geslaagde groentelasagne van Mathieu ook niet vergeten. Het ontbijt was overheerlijk en enorm gevarieerd. Mathieu stippelde voor ons enkele wandelingen uit, bezorgde ons rustige zwemplekjes en regelde voor ons de parapente in Tolmin en de canyoning in Kobarid. ’s Avonds konden we hem alleen maar melden dat we alweer een prachtige dag beleefd hadden. Kortom, Els en Mathieu zijn schitterende mensen die op een fantastische manier hun B&B runnen. Echt enorm veel respect voor hen.

Enorm leuke ervaring

Fam Van der Schoot
24-9-2018

Schitterende locatie met top gastheer en -vrouw.

meer dan de moeite waard!

Johan
4-9-2018

Het gastenverblijf is rustig gelegen, te midden van de natuur kom je volledig tot rust. Ook onze kinderen (9 en 6) vonden het fijn om op ontdekking te gaan in de ongerepte en avontuurlijke omgeving. Mathieu geeft je aangepaste tips voor mooie wandelingen en uitstapjes, hij kent de streek goed en kan advies op maat geven. Een ander groot pluspunt is het lekkere en gezonde eten van Els; haar vegetarische maaltijden zijn gevarieerd en toegankelijk. Kortom, we verbleven met veel plezier bij Els en Mathieu. Een echte aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

katy en phillip
6-8-2018

Met een gedetailleerde wegbeschrijving, ons vooraf door Els bezorgd, langs een klein weggetje dat een paar kilometer verder ook gewoon eindigt, vonden we de b&b feilloos. Nog voor we uitgestapt waren, kwam Mathieu ons tegemoet en heette ons welkom. Els was aan het koken. We verbleven 7 nachten op "hun berg", in een mooie sfeervolle kamer met een vers geplukt boeket wilde bloemen. De maaltijden, zowel ontbijt als avondeten, waren telkens weer heel lekker, verrassend en met oog voor detail geserveerd. De tips voor de tochten werden met enthousiasme meegedeeld en waar nodig voorbereid. Voor herhaling vatbaar!

Gewoonweg TOP

Lut & Dirk
5-7-2018

Ons tweede bezoek na 4 jaar en wat reeds héél goed was, is er nog beter op geworden. Verrassend lekker ontbijt in volle natuur met een schitterend uitzicht (vorige keer kregen we op een ochtend een hert op bezoek) . Een vegetarische keuken waar ook niet-vegetariërs het vlees niet missen, veel uit eigen tuin en zeer lekker. Sympathieke, gemeende, spontane gastvrijheid. Gezellig huis en kamers en een mooie tuin, kortom een adresje om volledig tot rust te komen.

Top verblijf - ronduit fantastisch

Hilde en Alain
1-7-2018

Het voelt zoals thuiskomen bij familie, We genoten van ‘s morgens tot ‘s avonds, van de superlekkere tot in de puntjes verzorgde, overvloedige maaltijden van Els, van de wondermooie wandelingen uitgestippeld door Mathieu, van de rust, de stilte, de ongedwongen sfeer, de gezelligheid, de verhalen aan tafel.... Deze b&b is zo uniek omdat je alom de sterke bezieling voelt van Els en Mathieu, twee prachtmensen, Het was vakantie voor zowel body als soul, TOP

Gereisd Met partner in juni 2018

Topkoppel met een Top B&B op een Toplokatie!

Paul en Karina St-Antonius/Zoersel
21-6-2018

Met de beste wil van de wereld kunnen we niet het minste negatieve puntje vinden. 10 dagen in de watten gelegd door Els en Mathieu. Alles staat al perfect weergegeven in voorgaande reviews. Een aanrader van formaat.

Voor natuur en ecologie, "this is the B&B to be"

An & Luc
5-9-2017

Wat een verhaal, hoe Els en Mathieu deze plek omgetoverd hebben van niets tot een waar paradijs. Als je echt van ecologie houd en tot rust wil komen voor enkele dagen in de natuur, is dit een uitgelezen plek. De ontbijten, lunchpakketten en avondmalen zijn volledig vegetarisch, uitstekend van smaak en met de meeste ingrediënten uit de tuin bereid. Els toont zich echt als een echte keukenprinses die alle maaltijden met zeer zorg en veel kennis van kruiden en planten tot heerlijke gerechtjes omtovert... De kamers zijn kraaknet en we hadden een kamer met zicht op de adembenemende vallei. Naast een hele leuke wandeling in de buurt naar een waterval, hebben we enkele zeer mooie wandelingen hogerop in de bergen gedaan onder deskundig advies van Mathieu. Dit is echt een aanrader voor iedereen die die houdt van rust, stilte en natuur en we keren zeker tevreden terug... Doe zo verder Els en Mathieu, je gaf ons een echt vakantiegevoel in een wondermooie omgeving...

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Els & Mathieu in Tolmin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Els & Mathieu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.