Reviews over Spodnja Idrija

Een zeer nieuw en voor zo'n klein stadje vernieuwend hotel

Daphne Cornelissen,
    30-3-2011

Een zeer nieuw en voor zo'n klein stadje vernieuwend hotel in Idrija. Het hotel verteldt de geschiedenis van het stadje, wat ooit leefde van de kwikmijn. Buitenkant ziet er grof en ruw uit,na verluidt zoals de grote smeltoven van de mijn, vanbinnen is het hotel direkt het tegenovergestelde. Een warm ontvangst door zeer vriendelijk personeel, ruime, moderne kamers en van alle gemakken voorzien.

Het restaurant is gebaseerd op typische streekgerechten, maar ook de moderne keuken is hier goed vertegenwoordigd.

Het enige nadeel van dit hotel is dat het geen terras heeft, uitkijkt op een benzine station maar al het andere weegt hier zeer zeker tegenop.

Wij gaan zeker nog eens terug!