We hebben een aantal aanbieders voor Soca voor je op een rij gezet:

Reviews over Soca

Machtige natuur, kleurenpracht

Frank
    17-9-2016

Vanuit oostenrijk de Vrsic-pas genomen, zeer mooie Alpenroute. Opletten dat je de vele mooie uitzichtspunten niet mist (op voorhand in gps of je bent er zo voorbij). Nu, de vergezichten worden nog overtroffen door de machtige rivieren, afwisselend groen, wit, blauwe kleuren, zowel wild als kalm. Met stukken waarin je kan zwemmen (maar ijskoud). Je ziet er nauwelijks een andere toerist, maar bij die punten staan dan plotseling veel auto's, je weet al snel waarom.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Een van de mooiste plaatsen in Europa

Teun
    4-9-2015

Ons verblijf bij Soca was voor ons heel bijzonder de prachtige natuur ,Rust ,en Bergen. Voeg daarbij het snelstromende riviertje met glashelder blauw water, Een kudde Schapen die s,morgens de bergen in gebracht worden onder luid geklingel van bellen, En s,avonds weer terug naar de stal om gemolken te worden, De bakker die s,morgens door het dal rijd, Met vrolijke muziek de mensen op de hoogte brengt van zijn komst ,De rook die loom opstijgt vanaf de kampvuren die onder andere worden gebruikt om eten op klaar te maken. Kortom een heel fijne plaats voor ons om tot rust te komen...........

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor buitensport en natuurliefhebbers

karin
    19-10-2014

In bijna alle takken van buitensport kun je hier je hart ophalen. De Soca is helder blauw en ideaal voor (redelijk) ervaren kajakkers. Voor minder ervaren watersporters zijn er genoeg bedrijfjes die je meenemen. De omgeving is prachtig, het dorpje Bovec gemoedelijk. Verwacht niet te veel van het uitgaansleven, maar de restaurantjes zijn prima.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Prachtige natuur

Floortje
    1-7-2014

De natuur rondom Soca is prachtig. Het is geen feestbestemming, maar er zijn voldoende eet en drink gelegenheden. Wij hebben tijdens het wk een aantal wedstrijden voetbal gekeken, was erg gezellig. Mensen zijn heel aardig en behulpzaam meeste spreken goed Engels.

Je kan er heerlijk wandelen fietsen en raften.

Gereisd Met partner in juni 2014
Soca scoort een 9 uit 10, op basis van 5 reviews