Camping Camp Soca

• 8.6Staat v/h sanitair
  • 7.2Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

Op Camp Soca in Slovenië kun je echt kamperen. Je zet je tent op in de natuur met uitzicht op de bergen. Je hebt alles wat je nodig hebt en niet veel meer. Een restaurantje waar je koffie kunt drinken en pizza kunt eten, schoon sanitair, broodjesservice en een speeltuin. Camp Soca grenst bovendien aan een rivier voor meer waterpret.

36 reviews over Camping Camp Soca

• 2019
    7Carolina08-08-2019

Mooi uitzicht, bij de rivier maar erg vol

Alle voorgaande reviews kloppen zeker: prachtige omgeving, veel om te zien/doen, maar wel echt een auto nodig. Goede sanitair en schoon. Soca rivier vanaf camping. Wij vonden de campingeigenaar onvriendelijk en gaf totaal geen info bij aankomst. Wij hadden gereserveerd. Maar er was nog maar 1 plek open vlakbij sanitairgebouw 2, verder mutje vol. De herrie ‘s avonds tot zeker half 12 vonden wij irritant. We vonden het lastig rust te vinden op deze camping.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Sonja06-08-2019

Herhaling vatbaar

Prachtige plek, jonge tiener vond er geen ruk aan, niks te doen, leuk dat je vuur kan stoken en erop kan grillen, aardige mensen, sprookjesachtige omgeving , helaas moet je voor alles ver rijden, veel gewandeld ,

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Lena01-08-2019

Een echte familie camping

Mooie camping in de natuur met liefde aangelegd. Mensen zijn heel vriendelijk. Voor ons, als jong stel zonder kinderen echter geen geschikte camping / niet het juiste moment. Voor jonge gezinnen met kleine kinderen lijkt het me een perfecte camping. Heel gemoedelijk. Veel vuurkorven en schuilhutten voor iedereen. Camping ligt niet direct bij een dorp. Je bent dus afhankelijk van een auto of de bus. Fietsen is niet voor iedereen geschikt, de camping ligt tussen de twee bergpassen zonder fietspad. Maar ze zijn er gewend dat iedereen op de smalle wegen fietst. Soca is heel mooi, vooral de kloof op loopafstand. Verder prima wandelroutes vanuit de camping of met de bus /auto te bereiken

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Pleunemans19-07-2019

Fijne camping op prachtige locatie!

Fijne camping in prachtige omgeving. Camping is groter dan we vooraf hadden ingeschat, maar bestaat naast het grote veld ook uit rustiger gelegen terrassen. Camping was tijdens ons verblijf volgens de website vol, maar het was niet stampvol. Wij hadden vooraf gereserveerd. Er zijn geen vaste plekken, je mag staan waar je wil. Het sanitair is erg schoon en voldoende, ondanks het aantal kampeerders. Camping ligt niet aan de weg, dus lekker rustig. De prachtige Soca rivier is via een privé opgang te bereiken en is een ideale plek om te spelen, in de zon te zitten en van flinke rotsen in het ijskoude water te springen. Op de camping zijn elke ochtend diverse broden/broodjes te krijgen. In de omgeving is veel te doen aan activiteiten, sommige via de camping te boeken. Om te wandelen en fietsen zit je hier sowieso goed. Er is een speeltuintje, waar de kinderen elkaar opzoeken. Camping heeft een restaurantje, voor biertje of pizza.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Christel30-08-2018

Prima camping

Wij vonden dit een hele fijne camping. Gelukkig hadden wij van tevoren gereserveerd, want meerdere dagen tijdens ons verblijf was het vol. In de buurt meerdere campings gezien, maar wij waren blij met onze stek. De camping was eigenlijk voller en groter dan wij vermoeden en ook gewend zijn, maar desondanks bleef het zijn rust en charme houden. Vanuit de tent volop zicht op de bergen en beneden aan de camping (via een brug) de soca rivier met leuke stromingen (prachtig voor de kinderen met een bootje) en rotsen (om vanaf te springen). Wel echt koud en waterschoenen zijn aan te raden! 's ochtends is er een broodjesservice en daarnaast een klein restaurantje. Voor de liefhebbers eveneens forel te bestellen voor op de barbecue. Sanitair is schoon en goed geregeld. Voor de tent kan je een vuurtje stoken. Bovec (+ supermarkt) ligt op ongeveer 10 km afstand, het mekka van de outdoor. De outdooractiviteiten waren super, maar wel aan de prijs.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9marianne13-08-2018

prachtige omgeving!

Prachtig gelegen rustige camping bij paradijselijk riviertje. De camping ligt midden in de natuur in een dunbevolkt gebied, zodoende is het wel ver van 'alles'. Een fatsoenlijke supermarkt is bijvoorbeeld behoorlijk ver (> half uur) rijden, maar daar kun je je op instellen. Je zoekt zelf je plaats uit op de camping die toen wij kwamen 'vol' was (er was ruim voldoende plek), gelukkig hadden we van tevoren geboekt. De eigenaar heeft de camping liever niet te vol, en dat is zeer prettig want daardoor blijft de camping rustig en schoon. Het sanitair is zeer netjes, er wordt de hele dag door schoongemaakt. De rest van de camping ziet er ook erg verzorgd uit. Op de camping is niet echt een restaurant, maar je kunt er pizza's eten en er is een ruime keuze aan drankjes, ijsjes en 's ochtends veel broodjes; alles tegen een schappelijke prijs. Het personeel is ook nog eens erg vriendelijk.

We gaan zeker eens terug!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Mirjam06-08-2018

Prachtige bergcamping

Mooie kleine camping, aan een rivier in een fantastische omgeving . Het sanitair was netjes, maar wel een beetje weinig voor het aantal mensen dat er was. Er lopen wandelroutes vanaf de camping, vooral de route rond een waterval aan de weg achter de camping is een aanrader! Je mag zelf een plekje zoeken, wij hadden een mooie, ruime plek. In het hoogseizoen is het aan te raden vroeg te komen, voor 2 uur, daarna was het steeds vol. Maar elke ochtend vertrokken er ook weer veel mensen dus het liep wel door.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Jan03-08-2018

Super camping en heerlijk rustig

Super camping. Heerlijk rustig. Plaatsen zijn niet genummerd. Je zoekt een plekje en daar sta je dan in de natuur. Aan weerszijde rotswanden en de Soca stroomt er langs. Te koud om in te zwemmen, maar wel super mooi. Ook de wandelingen langs de Soca zijn een aanrader. Helder water. Sanitair is super goed verzorgd en schoon. Op de camping kan een lekkere pizza besteld worden. Hout voor een vuurtje op de plek is verkrijgbaar. Kortom: een super camping waar we zeker nog eens terugkomen!

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Anneke05-08-2017

Prachtige camping

Prachtige camping. Schoon en prima kwaliteit sanitair. Vooral het uitzicht: de omliggende bergen maken het prachtig. Leuk en gezellig restaurantje voor een kop koffie of een pizza. Leuk speeltuintje voor kids. En 's avonds lekker een vuurtje maken voor de tent! Mooie wandelingen te maken in de omgeving. Ook uitstapje gemaakt naar Bled maar dan vonden wij de omgeving van de Soca toch veel mooier.

Nadelen: het (mooie) riviertje was ijskoud, dus zwemmen kan je er niet in. Daarom snap ik niet dat de campings aan de soca geen zwembad hebben. Met zwembad zou ik de camping een dikke 10 geven!! Verder is het weer erg wisselend. De ene dag koud en regen, maar als de zon schijnt erg warm. Je moet daarmee dus geluk hebben! Al met al toch een aanrader voor een week. Daarna zijn wij doorgetrokken naar Kroatië en Bosnie voor lekkerder weer en warm zwemwater! Dat maakte voor ons de vakantie perfect afwisselend.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Freddy02-08-2017

Fijne vakantie gehad

Op de foto's lijkt camping soca een kleine rustige camping, dit is echter niet meer zo. Camping soca is een grote camping met aardig schoon en goed sanitair. In het hoogseizoen moet je wel eens een aantal minuten wachten op een douche. De rivier om in te zwemmen is prachtig en dichtbij, maar wel erg koud. Een aantal plaatsen, met name op de hogere terrassen heeft uitzicht op de rivier. Deze plaatsen zijn ook rustiger en dus erg aan te bevelen. Met onze dochter hebben we in de buurt van de speeltuin gestaan. Ze heeft daar fijn kunnen spelen. Eten, drinken en broodjes zijn in de bar aanwezig en niet duur. Wij vonden het eten, alleen keuze uit een aantal panini voor de lunch en pizza als avondeten niet lekker. Er is geen winkel op de camping maar er zijn wel broodjes verkrijgbaar.

• 7Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

2 tips over Camping Camp Soca

• Martijn, 05-08-2013

Bestel de Forel van het huis

• Floortje, 01-07-2014

Vanaf de camping is er een brug over de soca, dicht bij (5 minuten lopen) van de soca kloof zeker de moeite waard om een keer heen te lopen

11 vragen over Camping Camp Soca

• Hans Dahles, 15-08-2019

aanrij route

In het boek van acsi wordt aangeraden de route te volgen via italië (Udine). Is dit noodzakelijk of kan het via Villach. We gaan met een Caravan van iets langer dan 7mtr.

• Anja, 01-07-2019

Ik lees op de site dat er buiten de camping een zwembad is. Klopt dit? Ik lees en zie er verder niks over

• Bianca, 06-02-2019

Kamperen in de zomer

Hallo, zou iemand wat meer kunnen vertellen over de zomers in deze regio. Qua temperatuur bijvoorbeeld. Ook wel lekker warm of toch veelal koudere zomerdagen? Ook zijn we benieuwd naar de route er naartoe met een grote caravan. Is het goed te doen of toch ook via Udine steile en smalle routes? Dankjewel voor wie zou willen reageren.

Camping Camp Soca info

• Aantal sterrensterster