Omschrijving
Op Camp Soca in Slovenië kun je echt kamperen. Je zet je tent op in de natuur met uitzicht op de bergen. Je hebt alles wat je nodig hebt en niet veel meer. Een restaurantje waar je koffie kunt drinken en pizza kunt eten, schoon sanitair, broodjesservice en een speeltuin. Camp Soca grenst bovendien aan een rivier voor meer waterpret.

27 reviews over Camping Camp Soca in het Nederlands

Prima camping

Christel,
30-8-2018

Wij vonden dit een hele fijne camping. Gelukkig hadden wij van tevoren gereserveerd, want meerdere dagen tijdens ons verblijf was het vol. In de buurt meerdere campings gezien, maar wij waren blij met onze stek. De camping was eigenlijk voller en groter dan wij vermoeden en ook gewend zijn, maar desondanks bleef het zijn rust en charme houden. Vanuit de tent volop zicht op de bergen en beneden aan de camping (via een brug) de soca rivier met leuke stromingen (prachtig voor de kinderen met een bootje) en rotsen (om vanaf te springen). Wel echt koud en waterschoenen zijn aan te raden! 's ochtends is er een broodjesservice en daarnaast een klein restaurantje. Voor de liefhebbers eveneens forel te bestellen voor op de barbecue. Sanitair is schoon en goed geregeld. Voor de tent kan je een vuurtje stoken. Bovec (+ supermarkt) ligt op ongeveer 10 km afstand, het mekka van de outdoor. De outdooractiviteiten waren super, maar wel aan de prijs.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

prachtige omgeving!

marianne,
13-8-2018

Prachtig gelegen rustige camping bij paradijselijk riviertje. De camping ligt midden in de natuur in een dunbevolkt gebied, zodoende is het wel ver van 'alles'. Een fatsoenlijke supermarkt is bijvoorbeeld behoorlijk ver (> half uur) rijden, maar daar kun je je op instellen.

Je zoekt zelf je plaats uit op de camping die toen wij kwamen 'vol' was (er was ruim voldoende plek), gelukkig hadden we van tevoren geboekt. De eigenaar heeft de camping liever niet te vol, en dat is zeer prettig want daardoor blijft de camping rustig en schoon.

Het sanitair is zeer netjes, er wordt de hele dag door schoongemaakt. De rest van de camping ziet er ook erg verzorgd uit. Op de camping is niet echt een restaurant, maar je kunt er pizza's eten en er is een ruime keuze aan drankjes, ijsjes en 's ochtends veel broodjes; alles tegen een schappelijke prijs.

Het personeel is ook nog eens erg vriendelijk.

We gaan zeker eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prachtige bergcamping

Mirjam,
6-8-2018

Mooie kleine camping, aan een rivier in een fantastische omgeving . Het sanitair was netjes, maar wel een beetje weinig voor het aantal mensen dat er was. Er lopen wandelroutes vanaf de camping, vooral de route rond een waterval aan de weg achter de camping is een aanrader! Je mag zelf een plekje zoeken, wij hadden een mooie, ruime plek. In het hoogseizoen is het aan te raden vroeg te komen, voor 2 uur, daarna was het steeds vol. Maar elke ochtend vertrokken er ook weer veel mensen dus het liep wel door.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super camping en heerlijk rustig

Jan,
3-8-2018

Super camping. Heerlijk rustig. Plaatsen zijn niet genummerd. Je zoekt een plekje en daar sta je dan in de natuur. Aan weerszijde rotswanden en de Soca stroomt er langs. Te koud om in te zwemmen, maar wel super mooi. Ook de wandelingen langs de Soca zijn een aanrader. Helder water. Sanitair is super goed verzorgd en schoon. Op de camping kan een lekkere pizza besteld worden. Hout voor een vuurtje op de plek is verkrijgbaar. Kortom: een super camping waar we zeker nog eens terugkomen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prachtige camping

Anneke,
5-8-2017

Prachtige camping. Schoon en prima kwaliteit sanitair. Vooral het uitzicht: de omliggende bergen maken het prachtig. Leuk en gezellig restaurantje voor een kop koffie of een pizza. Leuk speeltuintje voor kids. En 's avonds lekker een vuurtje maken voor de tent! Mooie wandelingen te maken in de omgeving. Ook uitstapje gemaakt naar Bled maar dan vonden wij de omgeving van de Soca toch veel mooier.

Nadelen: het (mooie) riviertje was ijskoud, dus zwemmen kan je er niet in. Daarom snap ik niet dat de campings aan de soca geen zwembad hebben. Met zwembad zou ik de camping een dikke 10 geven!! Verder is het weer erg wisselend. De ene dag koud en regen, maar als de zon schijnt erg warm. Je moet daarmee dus geluk hebben!

Al met al toch een aanrader voor een week. Daarna zijn wij doorgetrokken naar Kroatië en Bosnie voor lekkerder weer en warm zwemwater! Dat maakte voor ons de vakantie perfect afwisselend.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fijne vakantie gehad

Freddy,
2-8-2017

Op de foto's lijkt camping soca een kleine rustige camping, dit is echter niet meer zo. Camping soca is een grote camping met aardig schoon en goed sanitair. In het hoogseizoen moet je wel eens een aantal minuten wachten op een douche. De rivier om in te zwemmen is prachtig en dichtbij, maar wel erg koud. Een aantal plaatsen, met name op de hogere terrassen heeft uitzicht op de rivier. Deze plaatsen zijn ook rustiger en dus erg aan te bevelen. Met onze dochter hebben we in de buurt van de speeltuin gestaan. Ze heeft daar fijn kunnen spelen. Eten, drinken en broodjes zijn in de bar aanwezig en niet duur. Wij vonden het eten, alleen keuze uit een aantal panini voor de lunch en pizza als avondeten niet lekker. Er is geen winkel op de camping maar er zijn wel broodjes verkrijgbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Tip top!

Lisan van der Wielen,
21-7-2017

Hele fijne camping, mooi gelegen aan de Soča. Het sanitair was de hele dag door super schoon, complimenten aan de schoonmaakster!!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Geweldige plek aan de soca

Lilian van duijghuijzen,
22-6-2017

Zeer klantvriendelijk hele mooie omgeving en typisch sloven dus erg schoon en super vriendelijke mensen.

Direct aan de soca. .. wat een natuurschoon!

Gereisd met partner in juni 2017

Prachtig gelegen natuurcamping in de Soca vallei

Familie Louage Taelman
1-1-2017

Ruime camping, veilig voor de kinderen waar je gewoon je plaatsje lukraak mag uitkiezen. een echte natuur camping gelegen aan de Soca rivier met rondom u de bergen. Sanitair heel erg netjes, lekker restaurant. In augustus was het 's avonds koud, maar met een vuurschaal des te gezelliger.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Camping voor mensen die van de natuur houden

Fam van Remortel
9-9-2016

Voor de caravanrijders: geen ervaring met bergpassen, rijdt via Udine in Italie, voor diegene die niet bang zijn voor een steile helling, nauwe passages en af en toe een slecht wegdek rijdt dan via de Predel pass, is 100 Km korter en duurt 2 uur minder lang.

Prima aan de camping was de vrijheid om te staan waar je wilde, dit is ook gelijk het nadeel, er kan zo maar iemand in je mooie uitzicht komen staan!

Leuk is het vuurtje stoken in vuurkorven, nadeel hiervan is weer als je in de wind hiervan staat je mag meegenieten van de rook hiervan.

Sanitair is modern, goede mengkranen, netjes verzorgd. niet meegemaakt dat papier of zeep op was.

Bij sanitairblok 1 wel aflegplankjes om de spullen neer te leggen, bij blok 2 weer niet.

Warm en koud water goed te regelen, niet meegemaakt dat warm water op was.

Wil je zon of net weer meer schaduw, hiervoor is genoeg keuze.

De rivier is wel bij de camping maar niet direct bereikbaar, via een aparte doorgang is hier wel bij te komen.

Wij vonden dit zeker een camping om terug te komen.

Eigenaars zijn vriendelijk, proberen zelfs Nederlands te spreken.

Met veel plezier hier meer dan twee weken gestaan.

Ps; Maak je eigen aan de rijstijl van de Sloveense automobilist, deze rijdt het liefst met de linker wielen over de middenstreep van de weg en gaat pas op het laatste moment naar rechts!

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camp Soca in Soca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camp Soca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.