Camping Zlatorog

5.9Voldoende

Slovenie, Slovenie, Ribcev Laz (Bohinj)

5.9Voldoende

20 reviews over Camping Zlatorog

• 2019
    6Liduin Markens26-06-2019

Voor ons nooit meer.

Omgeving erg mooi. Sanitair goed. Camping veel te vol. Wij waren vroeg en dachten een redelijke plaats te hebben. Maar iedereen wordt door gelaten. De buurman kon zijn luifel niet eens meer uitzetten. Mooie camping voor tentkampeerders als ze het niet erg vinden hun auto op het parkeerterrein achter te laten. We waren er op 14 juni, hoogseizoen, €35,50.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

7Adema30-07-2015

Heerlijke sfeer.

De medewerkers zijn behulpzaam en helpen je graag met informatie over het gebied, wat fantastisch is om te wandelen. Huur ook eens een mountainbike, niet op de camping, maar bij het verhuurbedrijf een stukje terug. Camping zelf is niet geweldig, al is het toiletgebouw vernieuwd en is er wel warm water. Er is geen plaatsje recht. De ligging aan het meer is geweldig. Het restaurant is gezellig, ook alleen voor een pivo en een potje te kaarten. 10 uur gaat de receptie en restaurant dicht en is al gauw alles rustig.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Anke-Steven11-02-2015

Fantastische plek

Wat een omgeving. Hier sta je direct aan het meer. Sanitair is misschien wat verouderd, maar de omgeving maakt alles goed!

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 6Theo11-09-2011

Fantastie plek, beetje primitief

Hou je van midden in de natuurcamperen en stel je niet te veel eisen dan kun je hier je eigen plek uitzoeken. De goedkope zone (alleen voor tenten toegankelijk) is niet meer dan een helling in het bos tegen een berg. Je moet van primitief kamperen houden dan vind je dit fantasties. Wij stonden vlakbij het kristal heldere meer. Het is even doorkomen als je gaat zwemmen. Qua prijs €25,- voor 2 pers. en tent p.n. weten ze wat ze vragen. santair is behoorlijk verouderd maar niet onmenselijk. Warme douch was goed. Omgeving is super.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2011

• 3rsmail01-donotreply21-08-2011

Jammer!

Dit is de enige camping in Slovenië waar we sneller zijn vertrokken dan gepland. Het begon al bij het inchecken: 'ja we hebben nog plaats maar ik daag je uit ze te vinden'. Gelukkig vonden we een goede plaats. Daarna toch twee keer moeten vragen om de elektriciteitskast open te maken. Dit was de enige camping waar de deuren van het sanitair vol met graffiti stonden. Koude douches. Het sanitair gaf me trouwens de indruk nog door Tito in zijn jonge jaren te zijn ingewijd. Onbegrijpelijk dat zo'n camping geen kleine shop heeft. Ook geen toeristische informatie. 's avonds gaan eten in het kleine restaurant. Slecht georganiseerd. Rekening klopt niet (in ons voordeel). De volgende morgen snel uitgecheckt. Dat was nodig want een uur later stonden ze aan te schuiven aan de receptie. De man aan de receptie was al bij het inchecken niet competent en dat was na zijn avonddienst in de bar niet verbeterd. Voeg hier nog aan toe dat het water in het meer in Bled minstens vijf graden warmer heeft ...

• 3Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 1JB19-08-2011

Vieze camping

Schitterend gelegen camping aan het meer met uitzicht op de alpen. Het personeel is ongeinteresseerd en onvriendelijk in de bejegening. De plaatsen zijn erg wisselend in groottte en het terrein erg ongelijk. Daardoor is het voor een tent zoeken naar een vlakke plek waarvan de ondergrond ook nog redelijk is. Het sanitair is verouderd en ronduit smerig. Ondanks dat dit dagelijks? schoon gemaakt wordt, stinkt het vreselijk en is alles te vies om aan te raken. De douches hebben geen warm water; alleen in de wascabines is minimaal warm water te krijgen. Ook de prijs-kwaliteit verhouding is volledig zoek. Al met al een camping die wat betreft ligging mooi is, maar op basis van het sanitair, bejegening en de plaatsen sterk af te raden is.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Arjen07-10-2010

Camping in het groen

Qua ligging een hele mooie plek. Het meer van Bohinj is schoon en helder, alsof je zwemt in Spa blauw. De plekjes zijn erg scheef, met caravan echter geen probleem. Daar er geen duidelijkheid bestaat over de afbakening van je plek, levert dat soms vreemde taferelen op, dan staat je nieuwe buurman opeens heel dichtbij. Het sanitair is oud, maar schoon. Als natuurliefhebber vond ik dit een schitterende plek en een goed vertrekpunt voor de vele wandelroutes in de buurt.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 1998

• 7VAN DEN LANGENBERGH SERGE03-09-2009

wandelaarscamping

Vanuit deze camping kan je veel wandelingen maken in het Triglav National Park. De plaatsen zijn niet goeg aangegeven en ook niet echt recht en het sanitair is verouderd. Verder kan je er kajakken en canoën op het meer.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 7Fam. de Groot25-08-2009

mooi gelegen camping met veel tegenstellingen

Wij hebben deze camping gekozen omdat hij direct aan het meer van Bohinj ligt, zo uit je tent het meer in. Wij kunnen de kritiek van vorige beoordeling maar gedeeltelijk onderschrijven. Het sanitair is verouderd maar werd wel 2x per dag schoongemaakt. Er is een broodjesservice. Wij hebben hier de lekkerste croissants van onze Slovenië vakantie gegeten. Echter pas vanaf 9:00 uur. Geen kampwinkel, uit eten kan of in het restaurant/bar van de camping of verderop(5 min. lopen) in Ukanc,goede pizzeria met afhaalmogelijkheden. De camping opgedeeld in 2 zones, Zone A zijn genummerde plaatsen dichtbij het meer, Zone B is wat goedkoper maar als het wat drukker is, is het lastig om een beetje vlakke plaats te vinden. Verder ligt de camping op 100m van de lift naar Vogel, ideaal om te wandelen, perfecte uitzichten. Receptie open van 8:00-20:00, hierdoor ook veel illegale kampeerders. Er is kano/kajakverhuur op de camping. Er komen relatief weinig NL-ers(staat niet in ANWB camping gids).

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 1Hermien14-06-2009

Nooit meer !! oude bende

Nog nooit zo'n waardeloze en dure camping gezien. We kwamen om 15.00 uur aan met de camper, sanitair etc. zwaar verouderd en vies. We dachten dat het een goedkope camping zou zijn , wilden er 1 nacht staan met onze camper. Om 17.00 uur was de receptie open en zag je de prijzen : belachtelijk gewoon , 23 euro per nacht, voor zo'n oude bende, we hebben gelijk ingepakt en zijn naar Danica gegaan.

• 1Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden