Hotel Jezero

6.1Voldoende

Slovenie, Slovenie, Ribcev Laz (Bohinj)

6.1Voldoende

• Animatie
  • Sauna

24 reviews over Hotel Jezero

• 2019
    7Hugo Duran10-10-2019

Een hotel geschikt voor paar overnachtingen

Het hotel ligt aan de doorgaande weg naar Ukanc waar het liftstation voor Vogel is. Massa’s toeristen worden met de bus aangevoerd, het is dus erg druk. Er zijn diverse restaurants en een terras. Onze kamer van ca. 20 m2 ligt aan de achterkant met balkon en zitje. Men heeft hier de beschikking over een grote klerenkast met gratis kluisje, bureaumeubel, stoel, kofferplaats, ladendeel en koelkastje à € 2 p/dag. Een rond tafeltje met 2 stoelen en een groot king size bed zijn aanwezig. De vloerbedekking redelijk schoon, goede wifi (geschikt voor streaming) en de verlichting is goed. De badkamer heeft voldoende sanitair en plaats voor de toiletspulletjes. De warmwatervoorziening is soms steenkoud en even later gloeiend heet. Gratis parkeren. Ontbijtbuffet: Matig. Dinerbuffet incl. drank voor HP-gasten: Voldoende keuze, niet alles ziet er smakelijk uit. Conclusie: Goed hotel voor een paar dagen.

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    4ton trouwborst29-10-2018

Slecht Hotel max 2 sterren

Het hotel verdiend geen 8.6 waardering, het verblijf is matig het eten zeer slecht altijd koud, bediening is vriendelijk verder geen echte uitstraling. Omgeving is mooi.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• Oude reviews

9Mieke27-07-2016

Fantastisch mooie natuur,verkoelend bergwater

bergschoenen nodig, ligmatjes. Cash geld is gemakkelijk: parkings , natuurdomeinen, sporten. Paragliding was een geweldige ervaring. Kostprijs 140euro / pp is het waard. Voor elk wat wils. Actief op je eigen tempo.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Petra15-08-2015

Fijn hotel, prachtige ligging

Op de eerste dag kwamen we te laat aan voor het eten, maar ze hebben nog even iets uit de keuken gehaald. Toen mijn zoon jarig was stond er een doos chocolade en een verjaardagskaart op de kamer. We hebben ons een dag van tevoren afgemeld voor het eten op zijn verjaardag ( ivm halfpension) en kregen later het geld terug voor die gemiste dag . Wifi was goed, evenals de familiekamer. Mooie ligging aan het meer. Bij 7 overnachtingen kregen we een dag gratis fietsenhuur en 2 uur kanoën erbij. Leuk om naar de Savica waterval te fietsen. Het meer is prachtig. We zijn blij dat we hierheen zijn gegaan; is een stuk minder toeristisch dan het meer van Bled. Het eten is niet heel bijzonder, maar prima na een inspannende dag. Het zwembad is lekker warm, is alleen niet de hele dag geopend ( tussen 14.00 en 20.00).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8henkmenkveld01-07-2015

Waar voor je geld

Nette ruime kamers met goede wifi ontvangst . Prachtige ligging aan het meer .

Gereisd met partner in juni 2015

• 9ronald26-08-2014

fantastisch gelegen

ligging vlakbij het prachtige meer en over de ingang van het hotel kun je beginnen aan een kayaktocht..Avondeten zeer goed maar ontbijt iets minder. We hadden ruime 4-persoonskamer maar wel vrij warm op de kamers (geen airco).Het binnenzwembad is niet gezellig en vonden we ook te koud (zowel het water als de omgeving); toffe bestemming voor mensen die niet van de grote vakantiedrukte houden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8ingridv6009-07-2014

mooi hotel vlak bij prachtig meer.

Wij zijn paar dagen in dit hotel geweest voordat we door gingen naar Kroatie. Wij vonden het goed hotel met goed eten. Aardige mensen en mooi binnen zwembad en mooie kamer.

Gereisd met partner in juni 2014

• 7Paul28-11-2013

Prachtig gelegen, maar geen 4 sterren waard.

Gelegen bij een prachtig meer. Het uitzicht met de schitterende alpen is fantastisch mooi. Het personeel is zeer behulpzaam. De prijs viel mee. De meeste kamers zijn aan vernieuwing toe, sommige zijn al gerestaureerd. Het eten was gewoon goed, maar zeker geen "waw".

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7AJ van GElder15-09-2013

Verwachting was anders dan twee jaar terug

We hadden dit jaar opnieuw dit Hotel geboekt , daar wij twee jaar gelden prima ervaring met het Hotel hadden. Voor het avondeten kon in die tijd een dag van te voren gekozen worden uit drie menu's. Het eten werd dan de dag erop vers voorbereid en warm geserveerd , iets wat ons uitstekend bevallen was. Echter deze formule is nu ten nadele veranderd.Men heeft nu voor een lopend buffet gekozen, waarvan de kwaliteit zeker niet de kwaliteit van de maaltijd van twee jaar geleden behaald en is zeker geen vier sterren waard.In de buurt zijn geen echte eetgelegenheden om uit te gaan, dus je bent wel aangewezen op de keuken van het Hotel.De kamers zijn goed onderhouden en schoon. De locatie biedt een goede uitvalbasis om andere activiteiten in de omgeving te ondernemen.

Gereisd met partner in september 2013

• 8js10-06-2013

Geweldige plek!

Hotel Jezero ligt aan het meer van Bohinj, op een prachtige plek! Geweldig uitzicht. De kamers op zich zijn ruim, maar wat gedateerd. Alles werkt echter..... Hier moet je naar toe om te genieten van de prachtige natuur. Omdat Slovenië ook nog wel eens regen kent, is het prettig dat er een zwembad en tafeltennistafel is. Geen gebruik gemaakt van het restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

Hotel Jezero info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages