Hotel Bohinj

Laatste review

Geen aanrader, een vieze muffe boel

Harry en Lia ,
11-8-2012

De ligging is prima, maar daar houdt het ook mee op. Haren en zelfs een muizenkeutel in bed gevonden. En er hing een muffe lucht. De schimmel stond op de muren in de zeer ongezellige ontbijtzaal. Deze was in de kelder. In het zwembad stond wel water, maar te weinig en de zuiveringapparatuur werkte niet, met het gevolg dat er zeer veel dode vliegen etc. in dreven. Bah!

Kenmerken

6 reviews over Hotel Bohinj in het Nederlands

Geen aanrader, een vieze muffe boel

Harry en Lia
11-8-2012

Mooi groen tussen de bergen gelegen hotel met mooie ruime kamers, zwembadje, vlak bij meer, Sava en druk dorp (Ribcev Laz). Maar het eten is vreselijk. Voor de vegetariër was, ondanks voorafgaand aan reservering beloofd, niets extra beschikbaar en wat er bij het buffet aan niet-vleeswaren aanwezig was leek nergens naar (snotterige spinazie, zanderige aangebakken bloemkool, taaie aardappelkroketjes en aangebakken aardappelbrij). Wij hadden de indruk dat het hotel geen eigen keuken heeft en dat het warme eten elders wordt gekookt. Ook het ontbijt was zwaar onvoldoende zeker voor een viersterren hotel. De eetzaal was zeer ongezellig in de kelder met hard tetterende radio en de stoelovertrekken hadden veel vlekken.

Mooi hotel tegen gunstige prijs

Bas en Irene van Dam
19-7-2009

Prachtige ruime kamers. Mooie ligging nabij het meer. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Enig minpunt is de ongezellige ligging van het restaurant (souterrain) en ook de kwaliteit van het eten kan beter. Verder een prima hotel met vriendelijk personeel en zeker een bezoek waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Bohinj voor je op een rij gezet:

Wij hebben hier een nacht doorgebracht en onze eerste indruk was goed. Mooie nette kamer met balkon en aparte zitkamer. Wat ons erg tegenviel was het restaurant, waar we 's avonds gegeten hebben en 's ochtends ontbeten. Het restaurant bevindt zich in het souterrain van het hotel, weinig licht en erg weinig sfeer. Zowel s' avonds als 's ochtends was er een buffet, maar de keuze was erg beperkt en niet alles was vers. Erg jammer! In de lobby van het hotel kan je gratis gebruik maken van een computer met internetverbinding.

Mooi hotel met slecht eten.

E. van der Kooi
9-6-2009

Mooi hotel, ligging is prima, vlakbij het meer.

De kamers zijn erg mooi en ruim, en voorzien van prima bedden.

Het avondeten vonden wij nogal smakeloos. De ruimte waarin gegeten wordt heeft meer een kantine-achtige uitstraling dan een restaurant, geen sfeer, en slechte muziek.

Bij het ontbijt zijn de broodjes van gisteren, zooo taai.

2007

Een prachtige lokatie, zeker als je van water houdt. Vaak mooi weer en vriendelijke mensen.

Accomodatie is uitstekend

We hebben een aantal aanbieders voor Bohinj voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bohinj in Ribcev Laz (Bohinj), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bohinj zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.