Camping Menina

Weer vandaag22°
Camping Menina
7,9

Verblijven op Campsite Menina? Dit is zo’n plek waar je dat echte kampeergevoel nog meekrijgt. Camping Menina in Slovenië is gelegen aan de rivier waar je ‘s avonds een kampvuur mag maken. De kids vermaken zich hier in het klimpark, de midgetgolf of de paintball. Stap in de auto en sta binnen 10 minuten in het plaatsje Mozirje.

5 reviews over Camping Menina in het Nederlands

TOPPERTJE

Jean-Paul Heins
16-6-2013

Kamperen doe ik al heel mijn leven en nooit heb ik ergens de behoefte gehad om terug te keren... tot wij bij Yuri en Katja op Camping Menina terecht kwamen. Meerdere gasten waarschuwden ons er al voor en al na 3 dagen wisten we dat we het jaar erop terug zouden keren. Deze trotse eigenaren zijn van vroeg tot laat bezig om het hun gasten naar de zin te maken en dat lukt ze aardig. Voor alle leeftijden is er genoeg te doen of te organiseren. Ook ideeën van gasten worden, indien uitvoerbaar, meestal georganiseerd. Van alle door ons bezochte campings heeft deze de beste sanitaire voorzieningen die 3x daags worden schoongemaakt. Als je wat meer met de lokale bevolking in aanraking komt merk je dat de Sloveen enorm trots is op zijn land maar bovenal zeer behulpzaam en vriendelijk. En voor de gemiddelde Hollander niet onbelangrijk, de prijzen zijn hier zeer redelijk. Zo ook in het restaurant op de camping. Simpel, lekker en voor een leuke prijs. Alleen balen dat we dit jaar niet weg kunnen.

Gereisd Anders in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

goede sfeer

Don van der kuip
25-8-2008

gemoedelijke camping leuke eigennaars en medewerkers meertje met kano`s veel te doen in dereckte omgeving van wandelen tot winkelen (35 min rijden in grote plaats)euro is daar veel waard

Gereisd Anders in augustus 2008
2007

Erg leuke camping, mooi gelegen en kindvriendelijk, je de

jelle de Bruin
11-9-2007

Erg leuke camping, mooi gelegen en kindvriendelijk, je krijgt veel voor de prijs, maar in verhouding tot andere zaken in Slovenie toch aan de dure kant.

Gereisd Anders in september 2007

Vacanceselect

Menina is een gezellige kleine camping

Sander kamphuis
9-6-2007

Menina is een gezellige kleine camping. Het ligt in een prachtig gebied. De eigenaars zijn bijzonder vriendelijk en proberen het iedereen naar de zin te maken. In het meertje kan prima gezwommen worden (niet geschikt voor heel kleine kinderen)en ook de rivier kan voor afkoeling zorgen. In de buurt is van alles te zien/ beleven. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt (3 en 6 jr.) helaas was het weer vorig jaar niet best. we komen zeker nog eens terug.

Gereisd Anders in Sat Jun 09 2007 19:20:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Een erg fijne camping met een vriendelijke en behulpzame

Ad Heijmans
30-12-2006

Een erg fijne camping met een vriendelijke en behulpzame eigenaar. Ideaal gelegen voor uitstapjes. Ook geschikt als doorgangscamping naar Kroatie. Leuek visvijver aanwezig die ook geschikt is om te zwemmen op warme dagen.

Gereisd Anders in Sat Dec 30 2006 11:43:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Menina in Recica ob Savinji, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Menina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.